n00bquote:Op maandag 16 juli 2007 13:11 schreef WurM het volgende:
Jullie gaan te snel voor mijn ADSL-lite verbinding
Sluit domi niet uitquote:
ddrumquote:Op maandag 16 juli 2007 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
die heeft onze drummer
ik vind em vet
[afbeelding]
mooie kit !!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
die heeft onze drummer
ik vind em vet
[afbeelding]
ik weet toch niet dat domi ook drumt...quote:
Gaat eens wat research doenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:14 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
ik weet toch niet dat domi ook drumt...
je kan het niet ruiken ofzo...
Goede drummers zijn ook haast niet te vinden...quote:Op maandag 16 juli 2007 13:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Normaal zijn drummers nooit te vinden en hier struikel je erover![]()
domi= lekkerquote:Op maandag 16 juli 2007 13:14 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
ik weet toch niet dat domi ook drumt...
je kan het niet ruiken ofzo...
PDL moet auch komenquote:
Daar struikel je over jaquote:Op maandag 16 juli 2007 13:17 schreef outsidr het volgende:
[..]
Goede drummers zijn ook haast niet te vinden...
Slechte gitaristen daarintegen wel
Vooral slechte gitaristen met zon crappy Ibanez/Jackson, Fender strat. ripoff gitaarquote:
True maar van een gitarist kan je altijd nog een cheap ass bassist makenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:24 schreef Drummer-Itchy het volgende:
bassisten zijn schaars !!
of gibson !quote:Op maandag 16 juli 2007 13:25 schreef outsidr het volgende:
[..]
Vooral slechte gitaristen met zon crappy Ibanez/Jackson, Fender ripoff gitaar
Echte goede gitaristen horen een LP of een echte Fender te hebben
LP = Gibsonquote:
hey ik ben een drummer hequote:
Dat ligt nog altijd aan je muziekstijl en wat je fijn vind spelenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:25 schreef outsidr het volgende:
[..]
Vooral slechte gitaristen met zon crappy Ibanez/Jackson, Fender strat. ripoff gitaar
Echte goede gitaristen horen een LP of een echte Fender te hebben
En drummers hebben het voordeel dat ze veel sneller een ander instrument kunnen bespelen wat gitaristen ook niet kennenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
True maar van een gitarist kan je altijd nog een cheap ass bassist makendat lukt met drummen weer niet
1 instrument is genoeg johquote:Op maandag 16 juli 2007 13:28 schreef outsidr het volgende:
[..]
En drummers hebben het voordeel dat ze veel sneller een ander instrument kunnen bespelen wat gitaristen ook niet kennen
Ik ben een voorbeeld daarvan
vertel !! vertel !! leg uitquote:Op maandag 16 juli 2007 13:28 schreef outsidr het volgende:
[..]
En drummers hebben het voordeel dat ze veel sneller een ander instrument kunnen bespelen wat gitaristen ook niet kennen
Ik ben een voorbeeld daarvan![]()
Bullshitquote:Op maandag 16 juli 2007 13:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat ligt nog altijd aan je muziekstijl en wat je fijn vind spelen![]()
Precies iron maiden speelt met superstrats dat zijn dus humbuckers in singlecoil formaat geen gewone fenders dusquote:Op maandag 16 juli 2007 13:30 schreef outsidr het volgende:
[..]
Bullshit
Mijn gitarist gebruikt een LP en shred als een motherfucker...
Ohja, kijk eens voor de gein wat voor gitaren de gitaristen van Iron Maiden gebruiken![]()
LP en Fender is multi inzetbaar mits goede pickups enzo![]()
ja maar het ook wil ook watquote:Op maandag 16 juli 2007 13:30 schreef outsidr het volgende:
[..]
Bullshit
Mijn gitarist gebruikt een LP en shred als een motherfucker...
Ohja, kijk eens voor de gein wat voor gitaren de gitaristen van Iron Maiden gebruiken![]()
LP en Fender is multi inzetbaar mits goede pickups enzo![]()
Nietusquote:Op maandag 16 juli 2007 13:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Precies iron maiden speelt met superstrats dat zijn dus humbuckers in singlecoil formaat geen gewone fenders duspwnd
Die gitaren hebben inderdaad een veel dunnere hals spelen veel sneller, bij gibson heb je net een boomstam in je handen kan relax spelen vooral voor solo dingen en fender zit daar beetje tusseninquote:Op maandag 16 juli 2007 13:31 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
ja maar het ook wil ook wat
Jackson heeft mooie gitaren...
en ik heb vernomen van een ex-gitarist dat hij ook een lekkere hals heeft...
Ibanez schijnt ook een lekkere hals te hebben...
Domi, PDL en enter hebben ook een lekkere halsquote:Op maandag 16 juli 2007 13:31 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
ja maar het ook wil ook wat
Jackson heeft mooie gitaren...
en ik heb vernomen van een ex-gitarist dat hij ook een lekkere hals heeft...
Ibanez schijnt ook een lekkere hals te hebben...
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:33 schreef outsidr het volgende:
[..]
Domi, PDL en enter hebben ook een lekkere hals
Ja maar compleet omgebouwdquote:Op maandag 16 juli 2007 13:32 schreef outsidr het volgende:
[..]
Nietus
Ze spelen met Fendah's, klootviool... de rest boeit me geen flikker
Zie hier: het voorbeeld van een slechte gitaristquote:Op maandag 16 juli 2007 13:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die gitaren hebben inderdaad een veel dunnere hals spelen veel sneller, bij gibson heb je net een boomstam in je handen kan relax spelen vooral voor solo dingen en fender zit daar beetje tusseninmensendie denken dat er maar 2 merken gitaren zijn die goed zijn
![]()
jaquote:Op maandag 16 juli 2007 13:34 schreef outsidr het volgende:
[..]
Zie hier: het voorbeeld van een slechte gitarist![]()
Als ik in je ballen mag trappenquote:
Lekker weer is, ik ga even in de tuin chillenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Meet,.tof
Ik ben aan het werkquote:Op maandag 16 juli 2007 13:36 schreef enter het volgende:
[..]
Lekker weer is, ik ga even in de tuin chillen![]()
![]()
Via FOK jaquote:
Netjesquote:Op maandag 16 juli 2007 13:37 schreef outsidr het volgende:
[..]
Via FOK ja
Maar er is altijd ruimte voor meer
wat voor werk doe je ?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:37 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk
Ik moet nog 10 boringen tekenen
Trash/Heavy metalquote:
Technisch Tekenaar bij een Technisch Teken/Ingenieurs bureau in Rotterdam.quote:
Wordquote:
Dat niet, maar hou er maar rekening mee dat het retestrak klinktquote:Op maandag 16 juli 2007 13:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
owjee![]()
heb je iets om te laten horen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |