Lol, dat kan helemaal niet!quote:ik ben klaar....en er is nog wat over
Je moet het ook niet 3 maanden laten liggen..quote:Op maandag 16 juli 2007 12:33 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Die chips wordt oud en zacht en dat vreet gewoon niet.
ik moest best hard lachenquote:Op maandag 16 juli 2007 12:38 schreef Sanderrrr het volgende:
ik vind het wel goor als iemand zo z'n hele hand in die chipsbak duwt en dan een volle hand in 1 keer in z'n mond stopt waar de helft weer uitvalt en heel z'n handen onder de slijm zitten en die dan weer in de chipsbak duwen.dan hoef ik niet meer.
niet dat ik dit ooit heb meegemaakt.
Beste tip ooit voor de TSquote:Op maandag 16 juli 2007 12:41 schreef rival het volgende:
ik vreet chips gewoon uit de zak!
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:41 schreef rival het volgende:
Same herequote:Op maandag 16 juli 2007 12:41 schreef rival het volgende:
en om toe te voegen, als ik klaar ben is de zak ook leeg, dus nooit problemen met restjes chips die zacht wordenquote:Op maandag 16 juli 2007 12:41 schreef rival het volgende:
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:48 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
en om toe te voegen, als ik klaar ben is de zak ook leeg, dus nooit problemen met restjes chips die zacht worden![]()
inderdaad! als de zak open gaat issie leeg ookquote:Op maandag 16 juli 2007 12:48 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
en om toe te voegen, als ik klaar ben is de zak ook leeg, dus nooit problemen met restjes chips die zacht worden![]()
daarom doe ik dat dus niet. ben je lekker aan het eten kom je er ineens achter dat je weer een halve kilo zwaarder weegt.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:48 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
whaha een half uur erna heb ik hetzelfde gewicht gewoon hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 12:58 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
daarom doe ik dat dus niet. ben je lekker aan het eten kom je er ineens achter dat je weer een halve kilo zwaarder weegt.
Waarom zou je het niet terug doen? Is de chips dat besmet geraakt met de buitenlucht ofzoquote:Op maandag 16 juli 2007 13:12 schreef Sylvana het volgende:
Ik zou het ook niet terug doen
Maar eet altijd gewoon uit de zak, dus dan maakt het toch niet uit, wat je niet opeet blijft gewoon in de zak
En als dat nu eens niet zou mogen van Frau Dictatorquote:Op maandag 16 juli 2007 12:42 schreef bhm het volgende:
Gewoon uit de zak eten lijkt mij....
Wat kost dat wel niet aan gas?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:55 schreef Devlinsect het volgende:
Sloffe chips maak ik wat nat en gooi het dan in de oven. Lekker met een dipsausje!
*is ook gierige NL'er *
Kheb een electrische oven!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:36 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat kost dat wel niet aan gas?
Ontopic, die zak gaat ineens leeg hier.
Ja precies, en dan gaat het in mijn geval niet om bakjes, maar om zakjes (zeg maar zakken)quote:Op maandag 16 juli 2007 13:34 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben pas klaar met chips eten als het op is.
In een bakje raak je het met je handen aan.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:12 schreef Sylvana het volgende:
Ik zou het ook niet terug doen
Maar eet altijd gewoon uit de zak, dus dan maakt het toch niet uit, wat je niet opeet blijft gewoon in de zak
Chips uit een bakje eten én onder de plak zitten.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:30 schreef Poepoog het volgende:
[..]
En als dat nu eens niet zou mogen van Frau Dictator![]()
hahah omgquote:Op maandag 16 juli 2007 12:55 schreef Devlinsect het volgende:
Sloffe chips maak ik wat nat en gooi het dan in de oven. Lekker met een dipsausje!
*is ook gierige NL'er *
Ik welquote:Op maandag 16 juli 2007 12:38 schreef Sanderrrr het volgende:
ik vind het wel goor als iemand zo z'n hele hand in die chipsbak duwt en dan een volle hand in 1 keer in z'n mond stopt waar de helft weer uitvalt en heel z'n handen onder de slijm zitten en die dan weer in de chipsbak duwen.dan hoef ik niet meer.
niet dat ik dit ooit heb meegemaakt.
Interessante benaming voor je real doll.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:32 schreef dvdk het volgende:
m'n vriending vindt het vies als ik een bakje chips zit te eten...en ik ben klaar....en er is nog wat over, dat ik dat terug in de zak gooi
Ik vergis me altijd.. er zit altijd te weinig inquote:Op maandag 16 juli 2007 14:16 schreef 205_Lacoste het volgende:
Hoe erg kan je je vergissen in de hoeveelheid trek die je hebt bij zo'n klein k*tbakje!?![]()
Dat doe ik dus. Omdat ik links ben.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:03 schreef Ps2K het volgende:
Chips uit een bakje vreten is net zo raar als je horloge om je rechter pols doen. Dat doen alleen rare mensen..
Idd, waarom moeite doen om alles in een bakje/schaaltje te dumpen.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:41 schreef rival het volgende:
dan kan je de tv nog verstaan. zo irritant als iemand steeds zit te kraken.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:38 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Idd, waarom moeite doen om alles in een bakje/schaaltje te dumpen.
![]()
een zak chips weegt 200 gram gemiddeld... Oke vooruit, die liters cola tikken meer aan. Toch ondanks mijn niet sporten, weeg ik al ruim een half jaar 68 kilo. Zonder grote schommelingen, behalve in het eerst half uur na een Mac D tripquote:Op maandag 16 juli 2007 12:58 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
daarom doe ik dat dus niet. ben je lekker aan het eten kom je er ineens achter dat je weer een halve kilo zwaarder weegt.
Ik was ze alleen als ik eroverheen schijt. (~2x per week dus)quote:Op maandag 16 juli 2007 22:32 schreef Spacehamster het volgende:
Hangt er van af of je je voorpoten regelmatig wast en hoe je eet..
Inderdaad, ik snap niet wat iedereen moeilijk doet, een zak chips gaat altijd in 1 avond op hoor..quote:Op maandag 16 juli 2007 21:18 schreef oorsnot het volgende:
ik heb echt NOOIT chips over, ik heb altijd chips te weinig...
niet iedereen vreet zoveel als jij, ik doe er zo 4 avonden mee.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap niet wat iedereen moeilijk doet, een zak chips gaat altijd in 1 avond op hoor..![]()
het gaat om het terug in de zak stoppen...quote:Op maandag 16 juli 2007 12:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik gooi overgebleven chips gewoon weg, denk er niet eens over na om dat terug in dat bakje te gooien..
4 avonden.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:38 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
niet iedereen vreet zoveel als jij, ik doe er zo 4 avonden mee.
blijft gewoon goed smaken hoor.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
4 avonden.![]()
Dan kan je beter van die minizakjes nemen, neem je er daar 1 per avond van..
Hoezo zoeken? Er zit alleen maar chips in die zak, dus ik weet niet waar je naar wilt zoeken?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:16 schreef veldmuis het volgende:
Als je met 'bakje' 'schaal' bedoelt is het goed! Van het zoeken in die zak naar chips krijg ik altijd vette vingertjes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |