Die poll ook op die site.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:44 schreef toma het volgende:
'Milevskiy en Delgado op lijstje Ajax'Geplaatst op 16-07-2007 23:33 door Joost Veenstra - Bron: http://www.europesoccer.nl/?pagina=artikel&id=12891
Ajax heeft volgens media uit Mexico en Oekraïne interesse in César Delgado en Artem Milevskiy. La Opinión meldt dat de transfer rond Delgado al in afrondende fase is, en tegenover Nash Sport heeft Milevskiy aangegeven wel graag naar Ajax te willen.
Delgado zou Tom de Mul (nu Sevilla) op moeten volgen, en Artem Milevskiy moet de aanval versterken van Ajax, dat eerder al Perez, Babel en de Mul verloor. Delgado zou ongeveer 4 miljoen moeten kosten, en aan Milevskiy hangt een vraagprijs van rond de 6 miljoen euro.
Dit zijn pas namen
quote:Sneijder verwacht nieuwe stap van Valencia
Wesley Sneijder hoopt nog deze week op beweging in zijn transferdans met Valencia. Dit meldde de middenvelder maandagavond na afloop van het oefenduel tegen GFC (0-9).
“Voor zo ver ik het kan inschatten, verwacht ik dat Valencia een dezer dagen met een nieuwe stap komt”, reageerde de Oranje-international desgevraagd. “En dan hoop ik dat Ajax in elk geval serieus het gesprek aangaat.’’
“Voor mezelf ga ik er maar zoveel mogelijk vanuit dat ik nog een jaar bij Ajax blijf. Om me in rust te kunnen focussen, is dat gewoon het beste. Dat verandert niets aan mijn gevoel. Ik wil nog steeds naar een grote club en hoop dat dat ook nog gaat lukken. Maar ik bereid me voor op nog een seizoen Ajax en ga niet dwarsliggen. Zo zit ik niet in elkaar’’, aldus de middenvelder.
De Spaanse topclub deed enkele weken terug tot twee maal toe een bod op Sneijder, maar Ajax nam geen genoegen met bedragen van twaalf en vijftien miljoen euro. De Amsterdammers lijken de hoofdprijs van twintig miljoen euro te willen vangen. Sneijder wil zelf voor 14 augustus duidelijkheid, als Ajax in de voorronde van de Champions League aantreedt.
Anders hebben we Jaap nogquote:Op dinsdag 17 juli 2007 07:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat dat betreft schat ik Henk ten Cate hoger in dan Ronald Koeman.
Bedankt wesleyquote:Ik wil nog steeds naar een grote club
Idd, gelijk verkopen die gozer... En een voorzet had ie ook al niet ...quote:
Als ajax een bod van 20 miljoen euro voor Sneijder krijgt is ie gewoon weg hoor, geloof dat nou maar.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:21 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax heeft 17,5 miljoen gevangen voor Ryan Babel, dus voor Wesley Sneijder zullen ze zeker 25 miljoen euro willen hebben, dus laat Valencia en Real Madrid maar komen!
Wat wat betreft niet?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 07:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat dat betreft schat ik Henk ten Cate hoger in dan Ronald Koeman.
Ben er ook wel bang voor, al hoop ik dat Ajax het hard speelt en gaat voor de absolute hoofdprijs.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als ajax een bod van 20 miljoen euro voor Sneijder krijgt is ie gewoon weg hoor, geloof dat nou maar.
Klopt, ik lach nog altijd de ballen uit mijn broek, vooral ook vanwege het feit dat Ryan Babel lang niet onmisbaar was voor Ajax, een goede vervanger presteert minimaal hetzelfde.quote:Verder is het bedrag wat voor Babel betaald is natuurlijk te ridicuul voor woorden, maar natuurlijk goed voor ajax en vooral Babel zelf.
Schijnt dat Ronald Koeman de koning is van de lopende buffetten, warm én koud.quote:
Behaalde Prijzenquote:
Wat wil je met al dat geld dan? Heb liever kwaliteit op t veld staan. Babel is vervangbaar, maar met Wesley wordt dat op korte termijn niet makkelijk...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:21 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax heeft 17,5 miljoen gevangen voor Ryan Babel, dus voor Wesley Sneijder zullen ze zeker 25 miljoen euro willen hebben, dus laat Valencia en Real Madrid maar komen!
Dan heb je nog een maand, lang zat. Daarnaast heb ik het gevoel dat FCG al vóór 30 juli 2007 akkoord gaat met een transfer naar Ajax, ze weten namelijk dat ze gaan verliezen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:46 schreef Blight het volgende:
Wat mij betreft ziet Ajax gewoon af van Luis Suarez. Als die arbritragezaak pas de 30e juli is en dan verloren gaat, dan heb je straks wellicht alsnog een paniekaankoop te pakken. Maarja, van Geel is nogal een vastberaden type dus ik vermoed dat hij de handdoek nog niet in de ring zal gooien..
Nou, daar ben ik nog helemaal niet zo zeker van om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
ze weten namelijk dat ze gaan verliezen.
Ken jij advocaten die bij voorbaat aangeven dat ze weinig kans maken...?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik nog helemaal niet zo zeker van om eerlijk te zijn.
Ook de advocaten van de FC denken dat ze een goede kans maken.
Uiteraard niet; maar als Ajax na de weigering van FC Groningen om te praten was afgehaakt was er nu ook geen arbitragezaak geweest.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:49 schreef Suijk het volgende:
Ajax spant de zaak niet aan.
Ajax is nog steeds bereid om te onderhandelen hoor, Groningen niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Uiteraard niet; maar als Ajax na de weigering van FC Groningen om te praten was afgehaakt was er nu ook geen arbitragezaak geweest.
In de krant stond gister dat Nijland en zijn advocaten van mening zijn dat ze een behoorlijke kans maken deze zaak te winnen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:56 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ken jij advocaten die bij voorbaat aangeven dat ze weinig kans maken...?
Was dat niet toevallig het gekleurde daglad vh Noorden?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
In de krant stond gister dat Nijland en zijn advocaten van mening zijn dat ze een behoorlijke kans maken deze zaak te winnen.![]()
quote:Prieto: 'Ajax sportief gezien zeer interessant'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 16 juli om 20:50
Nadat Real Sociedad maandagmiddag de eerste training van het nieuwe seizoen achter de rug had, was het de beurt aan de spelers om de eerste persconferenties te geven. Alle ogen waren op Xabi Prieto gericht, die door de interesse van Ajax en Athletic Bilbao zéér binnenkort lijkt te vertrekken.
Klik hier!
De 23-jarige middenvelder benadrukte echter vanaf begin af aan dat hij nog niet vertrokken is en dat hij zich gewoon speler van Real Sociedad voelt. “Het was voor mij min of meer al duidelijk dat ik de eerste training mee zou maken. Dat vind ik ook absoluut geen punt. Ik had bovendien ook zin om mijn ploeggenoten weer te zien.”
“Zolang de situatie niet verandert, blijf ik mij gewoon elke dag melden. Ik heb nog een contract voor één seizoen en zolang Real Sociedad geen akkoord bereikt met een andere club, blijf ik gewoon hier spelen. Of de club mij wil verkopen? Géén idee. De club maakt zowel financieel als sportief gezien een moeilijk moment door. Ik heb dit al vaker gezegd, maar ik wil op een goede manier kunnen vertrekken. Als ik vertrek, dan wil ik wel dat de club er financieel op vooruit gaat.”
“Tot nu toe hebben Ajax en Athletic Bilbao mij een aanbieding gedaan. Van andere clubs is geen sprake. Naar welke club mijn voorkeur uitgaat? Elke club heeft zo zijn voor –en nadelen. Het voordeel van Bilbao is dat mijn familie en vrienden dicht in de buurt blijven. Dat is een belangrijk punt. Sportief gezien is Ajax zeer interessant. Het is het beste voor iedereen als alles zo snel mogelijk rondkomt.”
Natuurlijk zeggen ze dat ze een goede kans denken te maken, anders gooi je toch simpelweg bij voorbaat je eigen glazen in...?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
In de krant stond gister dat Nijland en zijn advocaten van mening zijn dat ze een behoorlijke kans maken deze zaak te winnen.![]()
En waarom zullen geen kans maken. is in het verleden wel vaker gebeurd dat spelers zo'n zaak verloren.
Dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ajax is nog steeds bereid om te onderhandelen hoor, Groningen niet.
Wat zijn de sterke punten van Terror?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:58 schreef Bluepanther het volgende:
Gister naar oefenwedstrijd geweest in me oude woonplaats. Toch een vermakelijke wedstrijd om te zien. Sneijder was toch iets meer gemotiveerder dan de vorige oefenwedstrijd.
Ook bij die zuid-afrikanen zit wel potentieel in.
Lekker diepzinnige reactiequote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:07 schreef navigator het volgende:
Wat een lul die Sneijder met zijn continu roepen dat hij hoopt weg te komen, nou weten we het wel.![]()
Arrogante kutkabouter, je gaat weg voor de hoofdprijs en anders niet. Wat? Nog een grote bek ook? Ga maar naar kleedkamer 2![]()
Hij komt helemaal nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:31 schreef Mr-Sander het volgende:
Maar in welke rol moet Milevskiy spelen dan? Lijkt me niet dat hij als pinchhitter gehaald wordt. Ook niet als rechtsbuiten. Wordt-ie dan als '10' gehaald, misschien?
Hier, take that!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Schijnt dat Ronald Koeman de koning is van de lopende buffetten, warm én koud.
Het grote AFC Ajax-topic #343: Hét Ajax-systeem!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:36 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop toch echt dat we 4-1-2-1-2 gaan spelen, ook al zijn de voortekenen niet gunstig. Henk ten Cate ziet in Luís Suarez een linksbuiten, in de rol die Ryan babel ook had. Maar waarom? Waarom niet gewoon afstappen van dat kut-systeem? 4-3-3 werkt gewoon niet, zeker zónder echte buitenspelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |