Dit zijn pas namenquote:'Milevskiy en Delgado op lijstje Ajax'Geplaatst op 16-07-2007 23:33 door Joost Veenstra - Bron: http://www.europesoccer.nl/?pagina=artikel&id=12891
Ajax heeft volgens media uit Mexico en Oekraïne interesse in César Delgado en Artem Milevskiy. La Opinión meldt dat de transfer rond Delgado al in afrondende fase is, en tegenover Nash Sport heeft Milevskiy aangegeven wel graag naar Ajax te willen.
Delgado zou Tom de Mul (nu Sevilla) op moeten volgen, en Artem Milevskiy moet de aanval versterken van Ajax, dat eerder al Perez, Babel en de Mul verloor. Delgado zou ongeveer 4 miljoen moeten kosten, en aan Milevskiy hangt een vraagprijs van rond de 6 miljoen euro.
Als hij komt wordt het 442. Ja dus.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:17 schreef El-Salvador het volgende:
Hij is centrumspits neem ik aan?
Jammer, alhoewel hij een geweldige speler blijft.quote:
Milevskiy is wel een mannetje met capsones lijkt me idd. Maar zolang Koeman niet bij ons zit kunnen we daar wel mee om gaanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Milevski is wel een mannetje hoor, zou wat zijn!
Zou henkie met zijn nukken kunnen omgaan?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:42 schreef Pritt het volgende:
Ik denk weet wel zeker dat we een beetje met een dooie mus blij gemaakt worden hoor.
Sterf Valencia.quote:
hehe. Eindelijk komen er geruchten waar we wat aan hebben.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:02 schreef ericajax het volgende:
Kom maar op met Milevsky en El Chepito Delgado
Wat dat betreft schat ik Henk ten Cate hoger in dan Ronald Koeman.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Milevski is wel een mannetje hoor, zou wat zijn!
Zou henkie met zijn nukken kunnen omgaan?
De nieuwe Pipo?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:07 schreef Fathom het volgende:
Ajax heeft maandagavond ook het tweede oefenduel van de voorbereiding ruim gewonnen. De Amsterdammers vonden negenmaal het net tegen derdeklasser Goor FC.
Wesley Sneijder werd topscorer van de avond. De man om wie zoveel te doen is scoorde drie van de negen treffers. Gabri trof twee maal doel, Nicolae Mitea, Klaas Jan Huntelaar en Edgar Davids vonden éénmaal het net. Testspeler Sameegh Doutie (foto) maakte de negen vol.
[afbeelding]
Sorry ik moest lachen
Ook leuk dat hij vorig jaar onhaalbaar was in Rotterdam Zuid.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:09 schreef koningdavid het volgende:
Milevsky, dat lijkt me wel een goede aankoop. Delgado ken ik alleen van FM.
Ik ben bang dat je gelijk hebt. Mochten ze komen (of maar één van de twee) dan ben ik al erg tevreden. Uitstekende spelers, maar ik denk dat een onzin verhaal is. Maar wie weetquote:Op dinsdag 17 juli 2007 07:46 schreef Enchanter het volgende:
Die Milevski en Delgado komen echt niet hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |