quote:Op maandag 16 juli 2007 15:29 schreef Messenga het volgende:
Het schijnt dat men als opvolger van Babel graag Crouch zou willen hebben.
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:30 schreef super-mario het volgende:
Crouch is alleen een beetje duur en totaal geen Ajax speler en totaal geen opvolger van Babel volgens mij...Liverpool vraagt minimaal 20 miljoen dacht ik..
Het schijnt ja.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:34 schreef Radegast het volgende:
Xabi Prieto bijna rond?
Heinze wil weg bij Man United.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:50 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Goed bezig. Weet je ook nog een goede linksbuiten, tweede spits (pinchhitter) linksback en een verdedigende middenvelder?![]()
Van Geel vooalsnog niet.![]()
www.onzin.comquote:Op maandag 16 juli 2007 15:39 schreef kevin6188 het volgende:
Bron van dat Crouch-gedoe?
Of Feyenoord uit en thuisquote:Op maandag 16 juli 2007 15:44 schreef Longmen het volgende:
[..]
www.onzin.com
Alsof Crouch zit te wachten op een potje tegen de Graafschap of VVV uit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:44 schreef Longmen het volgende:
[..]
www.onzin.com
Alsof Crouch zit te wachten op een potje tegen de Graafschap of VVV uit![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Of Feyenoord uit en thuisOnzin spoiler natuurlijk. Crouch wil heus wel naar Italie, spanje, duitsland. Wil je soms zeggen dat de Nederlandse competitie gelijkwaardig is aan die van engeland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb t nog niet eens over zn salaris gehad....Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
Dat zeg ik nergensquote:Op maandag 16 juli 2007 15:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
Onzin spoiler natuurlijk. Crouch wil heus wel naar Italie, spanje, duitsland. Wil je soms zeggen dat de Nederlandse competitie gelijkwaardig is aan die van engeland?
Heb t nog niet eens over zn salaris gehad....
ik zou hem wel willen hebben hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 15:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens![]()
Ik wil alleen maar zeggen dat je in andere competities ook genoeg teams heeft waar niemand tegen wil spelen. En Crouch komt niet nee, en die moeten we ook niet willen
Maar niet als basisspeler en dat moet wel voor 20 miljoenquote:Op maandag 16 juli 2007 16:02 schreef jna het volgende:
[..]
ik zou hem wel willen hebben hoor
als pinchhitter
Ja pinchhitter van 20 miljoen. wat een flauwekul weer zeg..quote:Op maandag 16 juli 2007 16:02 schreef jna het volgende:
[..]
ik zou hem wel willen hebben hoor
als pinchhitter
Net als Roger, zou Xabi Prieto ook te goed zijn voor Ajax?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:27 schreef Urquhart het volgende:
Die Xabi Prieto schijnt dus bijna rond te zijn. Ik ben benieuwd, ik heb eerlijk gezegd nog nooit iets over deze speler gehoord. Maar Ten Cate zal hem wel kennen uit z'n Spanje-tijd.
Nou inderdaadquote:Op maandag 16 juli 2007 16:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Net als Roger, zou Xabi Prieto ook te goed zijn voor Ajax?
Prieto komt in tegenstelling tot Roger niet op het aanraden van Cruijff. Hopen dat Henk ten Cate het dus, net als met Gabri, bij het rechte eind heeft.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Net als Roger, zou Xabi Prieto ook te goed zijn voor Ajax?
Ach, Roger was gewoon jammer meer niet. We hebben hem transfervrij overgenomen, en dan was het proberen waard. Ik had er ook meer verwachtingen van maar het is helaas niet uitgekomen.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou inderdaadwat een misere die Roger
Roger heeft bewezen dat ajax frivool voetbal ambieertquote:Op maandag 16 juli 2007 16:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach, Roger was gewoon jammer meer niet. We hebben hem transfervrij overgenomen, en dan was het proberen waard. Ik had er ook meer verwachtingen van maar het is helaas niet uitgekomen.
Maar het kan natuurlijk ook een type Gabri zijn, en dat zou erg mooi zijn.
Maar wel beter dan De Mul? Raar dat Sevilla niet voor hem is gegaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:52 schreef stefmans het volgende:
Xabi Prieto kan best een balletje trappen. Maar is niet heel veel beter dan De Mul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |