Tja vorig jaar zat het voor het eerst in jaren goed vol (behalve de psv kant dan) dus kan de prijs nu natuurlijk wel omhoog hequote:Op maandag 16 juli 2007 13:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ze kunnen het beter goedkoper maken. Dan komen er ook veel meer mensen en zijn volgens mij de inkomsten nog groter ook.
Ja hoor, komen ze:quote:Op maandag 16 juli 2007 13:54 schreef Willewa het volgende:
Ik heb ff een tijdje nix over Ajax in de gaten gehouden maar ben wel ekte fan of course.. iemand die mij een beetje kan helpen met de nieuwe aankopen die tot nu toe bevestigd zijn?
Dan moet je eigenlijk fan van PSV worden, die spelen vaak op zaterdagavond.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar ik ben sowieso voor Eredivisievoetbal op zaterdag, dan zou ik 100% zeker een seizoenskaart kopen. Nu doe ik dit niet omdat ik op zondag niet naar voetbalwedstrijden ga.
dat is geen voetbalquote:Op maandag 16 juli 2007 13:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk fan van PSV worden, die spelen vaak op zaterdagavond.![]()
Dan ga ik nog liever bij de zaterdagamateurs hier kijken.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk fan van PSV worden, die spelen vaak op zaterdagavond.![]()
Voordeel van (vrijdag- en) zaterdagavondwedstrijden is wel de betere sfeer, NAC-thuis was vorig jaar erg lekker!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:41 schreef koningdavid het volgende:
Maar ik ben sowieso voor Eredivisievoetbal op zaterdag, dan zou ik 100% zeker een seizoenskaart kopen.
Transfernieuws op You Tubequote:Op maandag 16 juli 2007 14:11 schreef BonJovi het volgende:
Ik las op youtube dat de supporters van Aston Villa denken dat Sneijder naar hun gaat
Ik ga er denk ik wel heen. Ik heb mijn kaartjes alquote:Op maandag 16 juli 2007 14:31 schreef w00h00 het volgende:
Gaan er nog fokkers naar AT?
Alleen als Golfer met kaartjes komtquote:Op maandag 16 juli 2007 14:36 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik ga er denk ik wel heen. Ik heb mijn kaartjes al![]()
Finale dag?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:36 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik ga er denk ik wel heen. Ik heb mijn kaartjes al![]()
Derde week juli beginnen ze met opsturen, was me verteld.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:53 schreef BB-boy het volgende:
Wanneer worden de seizoenskaarten opgestuurd?
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:47 schreef kevin6188 het volgende:
Ben nog op vakantie dan en was er anders ook niet geweest.
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dan ga ik nog liever bij de zaterdagamateurs hier kijken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |