quote:Op maandag 16 juli 2007 11:34 schreef Blight het volgende:
Ik zie in Andres D'Alessandro nog altijd wel een geschikte opvolger van Wesley Sneijder. Zelfde type speler met pit, flair, een goed schot en overzicht. Lijkt me ook geen onhaalbare speler. Wellicht dat hij aan salaris wat moet inleveren, maar daar tegenover staat wel Europeens en wellicht zelfs Champions League voetbal. Het enige minpuntje is, is dat Andres bij zijn clubs nog nooit echt 100% er uit heeft kunnen halen wat er in zit. Lukt dit bij Ajax wel dan zou hij naar mijn idee een waardige vervanger zijn.
Vaag, nietszeggend youtube filmpje voor de niet-kenners.
Dat zou wat zijn inderdaadquote:Op maandag 16 juli 2007 11:38 schreef kevin6188 het volgende:
Kut-Groningen, als Feyenoord wel met Suarez mag praten trouwens.
Goede speler zo in het filmpje, maar ik denk dat zo'n filmpje nog van Lindebergh te maken is.quote:
Dit is wel heel treurig idd, als t zo is.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zoals ik het inschat doet Groningen treurig:
Nadat Luis Suarez, de aanvaller van Fc Groningen heeft aangegeven een arbitragezaak aan te spannen tegen zijn werkgever om een transfer naar Ajax af te dwingen, komt het Dagblad van het Noorden nu met ander nieuws. Hans Nijland van Fc Groningen zou tegenover het dagblad hebben bevestigd dat Groningen Feyenoord toestemming heeft gegeven om met de aanvaller te praten.
Hij was verhuurd aan Zaragoza door Portsmouth, meen ik. Het youtube filmpje zegt inderdaad natuurlijk niet zo veel, maar dat was puur even om de speler 'te laten zien' aan mensen die hem niet kennen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:41 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Goede speler zo in het filmpje, maar ik denk dat zo'n filmpje nog van Lindebergh te maken is.
Dessalniettemin is het zeker een aantrekkelijke speler, een goede linkspoot en kort kan draaien net zoals Sneijder. Maar als ik naar zijn statistieken kijk valt me dat wel weer tegen. Afgelopen 3 seizoenen slechts 5 doelpunten. Hij heeft het afgelopen seizoen 34 wedstrijden gespeeld bij Zaragoza dus het eens vaste waarde in hun elftal die ze net 1 jaar onder contract hebben staan dus ze zullen hem niet goedkoop van de hand doen verwacht ik.
Eerst maar even afwachten of het zo is. Mocht het zo zijn, is dat natuurlijk achterlijk van Groningen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:42 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dit is wel heel treurig idd, als t zo is.![]()
ALS dat zo is kom ik op mijn vorige post terug. kapot sue'en dan!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:42 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dit is wel heel treurig idd, als t zo is.![]()
Meer terecht .Moet je maar niet op zo'n manier een speler bij een club als Groningen te jatten.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Eerst maar even afwachten of het zo is. Mocht het zo zijn, is dat natuurlijk achterlijk van Groningen.
Beetje hetzelfde als wat Scheringa ons met Vlaar flikte. Achteraf vind ik het niet erg dat hij naar feyenoord is gegaan, maar het blijft natuurlijk vaag.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:46 schreef Cordoba32 het volgende:
Ach ik vond groningen al zo zielig.... Als dat waar zou zijn maken ze zich helemaal ongeloofwaardig natuurlijk. Dan kunnen we wel ophouden met voetballen...
Goed bezig. Weet je ook nog een goede linksbuiten, tweede spits (pinchhitter) linksback en een verdedigende middenvelder?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef Blight het volgende:
[..]
Hij was verhuurd aan Zaragoza door Portsmouth, meen ik. Het youtube filmpje zegt inderdaad natuurlijk niet zo veel, maar dat was puur even om de speler 'te laten zien' aan mensen die hem niet kennen.
Dat zou ik ook wel heel prettig vinden nu..quote:Op maandag 16 juli 2007 11:40 schreef PyTh het volgende:
Zou overigens wel een giller zijn als Suarez nu aan feyenoord verkocht zou worden.
waarom nu weer jatten? Ajax heeft gewoon intresse, Suarez zelf (eigenlijk zn zaakwaarnemer) gaat naar de rechter...quote:Op maandag 16 juli 2007 11:46 schreef foetre het volgende:
[..]
Meer terecht .Moet je maar niet op zo'n manier een speler bij een club als Groningen te jatten.
Doordrammen, hoe dan? Ajax heeft niets tegen de regels gedaan, meen ik.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:40 schreef PyTh het volgende:
Tja dat krijg je er van als je zo probeert door te drammen.
Zou overigens wel een giller zijn als Suarez nu aan feyenoord verkocht zou worden.
Bullshit, hij mag toch niet weg? Dan mag hij OOK niet naar f'noord. Anders ben je gewoon wederom een jankend, kleinzerig kutclubje dat het Ajax niet gunt... kleuters.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:46 schreef foetre het volgende:
[..]
Meer terecht .Moet je maar niet op zo'n manier een speler bij een club als Groningen te jatten.
Als van Geel toch naar Portsmouth gaat kan hij Kanu ook wel meteen mee nemen. Een verdedigende middenvelder is naar mijn idee niet nodig aangezien die positie in te vullen is door Maduro, Heitinga en ook nog door Davids als de situatie daar om vraagt. Die linksbuiten en linksback moet ik even op terug komen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:50 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Goed bezig. Weet je ook nog een goede linksbuiten, tweede spits (pinchhitter) linksback en een verdedigende middenvelder?![]()
Van Geel vooalsnog niet.![]()
Ben ik ook benieuwd naar. Op de site van het Dagblad van het Noorden kan ik het niet vinden. Maar misschien heb ik niet goed genoeg gezocht.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:53 schreef venomsnake het volgende:
Wat is de bron trouwens van dat Suarez naar feyenoord verhaal??
Andrés Guardadoquote:Op maandag 16 juli 2007 11:40 schreef PyTh het volgende:
Tja dat krijg je er van als je zo probeert door te drammen.
Het originieel komt van het AD forum.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Vooralsnog is dat Feyenoord verhaal niet waar wat mij betreft. Op de site van het Dagblad staat niets.
Een vriend me gaf de tekst, Dagblad van het Noorden wordt erin genoemd.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:53 schreef venomsnake het volgende:
Wat is de bron trouwens van dat Suarez naar feyenoord verhaal??
Waar haalde jij dat bericht weg dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar. Op de site van het Dagblad van het Noorden kan ik het niet vinden. Maar misschien heb ik niet goed genoeg gezocht.
Ik heb dat bericht nergens gevonden hoor. Kevin postte dat aan het eind van het vorige topic.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waar haalde jij dat bericht weg dan?
oja, sorry..quote:Op maandag 16 juli 2007 11:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb dat bericht nergens gevonden hoor. Dat was iemand anders.
Barcelona is er succesvol mee.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:57 schreef M0NTANA het volgende:
Trouwens, lees zojuist dat Henk ten Cate van plan is om Luis Suarez als linksbuiten op te stellen, waarom weer dezelfde fout maken? Waarom 4-3-3 willen spelen, zonder een echte links- en rechtsbuiten op te stellen? Koop échte buitenspelers of ga een 4-4-2-variant spelen, want nu is het alle bei net niet.
Suarez is natuurlijk geen Ronaldinho of Messi he..quote:
Volgens mij is hij in bezit van Wolfsburg. Maar als Zaragoza met 'm verder wil zal hij daar wel blijven, want die timmeren flink aan de weg met Aimar en wellicht Ayala.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef Blight het volgende:
[..]
Hij was verhuurd aan Zaragoza door Portsmouth, meen ik. Het youtube filmpje zegt inderdaad natuurlijk niet zo veel, maar dat was puur even om de speler 'te laten zien' aan mensen die hem niet kennen.
Die irritante Bassie-lover zit nu ook Ajax al dwars.quote:Ajaxtraining afgebroken door bliksem
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De training van Ajax is maandagochtend spoorslag afgebroken. De spelers werden overvallen door de bliksem. De selectie keert ook niet meer terug op het trainingsveld, want reist Ajax af naar De Lutte voor een zesdaags trainingskamp. De ploeg speelt vanavond om 19.30 in Goor een oefenwedstrijd tegen de amateurs GFC.
Omdat we Ajax zijn en nu eenmaal 4-3-3 spelen, zelfs als we daar geen (geschikte) spelers voor hebben. Ten Cate moet eens ballen tonen en gewoon overgaan op 4-4-2 en niet dit slappe gelul elke keer. Zo toont ie alleen maar aan dat het geen topcoach is.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:57 schreef M0NTANA het volgende:
Trouwens, lees zojuist dat Henk ten Cate van plan is om Luis Suarez als linksbuiten op te stellen, waarom weer dezelfde fout maken? Waarom 4-3-3 willen spelen, zonder een echte links- en rechtsbuiten op te stellen? Koop échte buitenspelers of ga een 4-4-2-variant spelen, want nu is het alle bei net niet.
En wij spelen over het algemeen ook niet tegen Cannovaro en consorten.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Suarez is natuurlijk geen Ronaldinho of Messi he..
Men is bang dat Johan Cruijff zich van Ajax gaat afkeren, weanneer er definitief voor een 4-4-2-variant wordt gekozen. Maar goed, wat missen we eraan? Wat voegt El Salvador nog aan Ajax toe? Vroeger was hij geweldig, als speler en als trainer/coach, maar tegenwoordig?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Omdat we Ajax zijn en nu eenmaal 4-3-3 spelen, zelfs als we daar geen (geschikte) spelers voor hebben. Ten Cate moet eens ballen tonen en gewoon overgaan op 4-4-2 en niet dit slappe gelul elke keer. Zo toont ie alleen maar aan dat het geen topcoach is.
Heeft gewoon een contract tot 2011 bij Zaragoza.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:04 schreef Chivu het volgende:
[..]
Volgens mij is hij in bezit van Wolfsburg. Maar als Zaragoza met 'm verder wil zal hij daar wel blijven, want die timmeren flink aan de weg met Aimar en wellicht Ayala.
Ik denk dat ze dat willen gebruiken om de prijs op te drijven want als Feyenoord welk bod daar dan ook neerlegt moet Ajax meer bieden om hem los te weken anders kan Groningen altijd nog zeggen dat het schade lijdt van de transfer.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Eerst maar even afwachten of het zo is. Mocht het zo zijn, is dat natuurlijk achterlijk van Groningen.
Streep er door dus.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heeft gewoon een contract tot 2011 bij Zaragoza.
Was als speler van Wolfsburg verhuurd aan Pompey en Zaragoza, waar hij uiteindelijk ook een contract heeft weten te bemachtigen.
geweldig iddquote:Op maandag 16 juli 2007 12:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Iemand gisteren Praatjesmakers nog gezien? Was geweldig
we hebben nog een week of 6quote:Op maandag 16 juli 2007 11:55 schreef Badabingea het volgende:
Weg goeie spelers?
Waar blijven de aankopen
Die zijn zo voorbij..quote:
Erg leuk jaquote:Op maandag 16 juli 2007 12:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
De laatste aan en verkopen worden altijd rond de 31ste gedaanquote:
Inderdaad. Topaankopen worden op het laatste moment gedaan. Als die spelers die alle andere clubs al afgewezen zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:39 schreef borisz het volgende:
[..]
De laatste aan en verkopen worden altijd rond de 31ste gedaanNeem Harry
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:39 schreef borisz het volgende:
[..]
De laatste aan en verkopen paniekaankopen worden altijd rond de 31ste gedaanNeem Harry
En de verkoop van Babel draagt daar ook aan bij natuurlijk....quote:Op maandag 16 juli 2007 12:45 schreef Doezelhaar het volgende:
Hoppa, de vraagprijs voor Sneijder kan nu nog verder omhoog als Real Madrid nu ook al komt buurten.
quote:Ten Cate slaapt rustig: ‘Suarez en Dembélé beste jonge spitsen’
Monday, 16 July 2007
Henk ten Cate zag zich afgelopen week opeens geplaatst voor alweer het bouwen aan een nieuw elftal. Vorig jaar zou gezaaid worden en dit seizoen geoogst. Maar na Zdenek Grygera, Tom De Mul en Kenneth Perez verdween opeens Ryan Babel en wil Wesley Sneijder ook nog steeds weg. Ten Cate maakt zich niet druk, “want dan zou ik tot 31 augustus niet rustig kunnen slapen. Ik slaap juist heel rustig.”
Het plotselinge vertrek van Ryan Babel uit de ArenA had niemand verwacht. Ook Henk ten Cate niet, hoewel hij “nog wel een leuk gesprek heeft gehad” met zijn oogappel. Er werd binnen de ArenA veel meer rekening gehouden met een verhuizing van Wesley Sneijder naar Valencia. Maar de Spaanse club wist met de Amsterdammers niet tot een financieel gelijk wist te komen. Dit weekend doken de geruchten echter weer op en werd ditmaal een prijskaartje van 20 miljoen euro aan Sneijder gehangen. “Is mij niets van bekend”, zegt Henk ten Cate zaterdag. “Als er mij niets van bekend is, is het ook niet zo.” Wil hij zich soms juist buiten de transfers en het geruchtencircuit houden om zich zo alleen maar te hoeven focussen op trainingen en wedstrijden? “Wel nee joh, ik ben geen struisvogel!” Dat opent de vraag naar de positie waarop Kennedy speelde voor rust tegen VVSB, namelijk… die van Wesley Sneijder. “We hebben Kennedy al voor het einde van de competitie gecontracteerd. We wisten dat Tom niet verder wilde gaan, dus daar hebben we ons voor ingedekt. We hebben met Kennedy een hele goede speler ervoor teruggehaald. Daar hadden we op geanticipeerd. Maar dat Ryan weg zou gaan, dat hadden we niet verwacht. Dan moet je daadkrachtig zijn en dat zijn we geweest, vind ik.” Ten Cate doelt op het benaderen van Luis Suarez, de bij FC Groningen erg succesvolle speler uit Uruguay, die in 29 wedstrijden tien keer scoorde. In Groningen willen ze hem terecht niet kwijt, maar de speler wil nu zelf naar Ajax en stuurt aan op een arbitragezaak.
“Een grote club meldt zich voor een speler. Dan doen ze een bod en dan ben je hem kwijt. Dat is nou eenmaal de voetbalwereld”, vertelt Ten Cate ijzig kalm over hoe hij Babel zag vertrekken en FC Groningen Luis Suarez niet zal weten te behouden. “Dat is al sinds jaar en dag zo en dan kun je je wel verschuilen voor de realiteit, maar dat heeft zo weinig zin. Ik begrijp de reactie bij Groningen, maar het is niet realistisch, want de speler wil graag en volgens mij heeft Ajax wel een hoger niveau dan Groningen.” Directeur Hans Nijland van de noorderlingen is het daar niet mee eens en vindt dat een overgang naar Ajax voor Luis niet per definitie een positieverbetering hoeft te betekenen. Die discussie zal hij in de rechtszaal nooit overeind kunnen houden, zodat het spel uiteindelijk zal het gaan om welke prijs betaald wordt voor de speler, die voor 800.000 euro naar Nederland kwam. Over prijskaartjes moet je onderhandelen, vindt Ten Cate, dat mag de komst van Suarez naar Amsterdam niet in de weg staan. “Het enige wat ik heb aangegeven is een lijstje met spelers voor als Babel zou vertrekken.” Dan noemt hij in alle gekkigheid een spelers op die nooit naar de hoofdstad zouden kunnen komen, zoals “Ronaldinho, maar die was niet haalbaar en ik heb Messi genoemd. Nee, we wilden Suarez gewoon graag hebben! Ik vind Suarez en Dembélé in Nederland de beste jonge spitsen, op Babel na. Ik zie Luis in dezelfde rol als Babel, wat vrijer vanaf de linkerkant naar binnen komend; zijn snelheid en kwaliteit benuttend. Ook Suarez is behoorlijk snel, heeft een goede actie. En kan een goal maken.”
Ook over Sneijder’s positie op het middenveld wordt nagedacht. Kennedy deed het erg sterk tegen de hoofdklasse amateurs van VVSB op die plek, maar Ten Cate wil graag alle posities dubbel bezet hebben. “We beschikken over een schaduwlijst voor het geval spelers vertrekken. Die eventueel in aanmerking komen bij ons te mogen spelen, die lijst gaan we raadplegen.” Volgens het geruchtencircuit praten Ajax en de zaakwaarnemer van de Spanjaard Xabier Prieto maandag met elkaar over een transfer. “Een goede speler”, noemt Henk hem, “een heel goede speler!” De 23-jarige Prieto is afkomstig van Real Sociedad. “Die mag zo komen, hoor”, zegt de Ajax-trainer als hem gevraagd wordt of hij Xabi er graag bij zou willen hebben. “Het gaat erom hoe graag die jongen wil en Ajax bereikt overeenstemming met zijn club, dan… Het is een goede speler, daar hoef je niet over te twijfelen. Het is een technisch goede speler, waarvoor mensen naar het stadion komen. Hij kan op twee posities spelen, vanaf de rechterkant en op de 10-positie. Met Kennedy hebben we ook een jongen die vanuit twee posities kan spelen. We hebben Wesley natuurlijk, die kan rechts of links ook vanaf het middenveld. We komen er alleen maar ruimer mee in de mogelijkheden te zitten.”
En Sneijder zelf? Die baalt, een beetje. Het is niet zoals met Kenneth Perez dat hij met de pest in naar de training komt, maar hij heeft zijn zinnen nu eenmaal op een transfer naar een grote competitie gezet. “Ze kwamen naar mij en als speler ben je daar trots op. Als je zo’n kans krijgt, dan pak je het natuurlijk. Het wordt een lastig verhaal als Ajax daar niet aan mee wil werken. Ik wil graag, maar als het op de een of andere manier niet lukt, dan zal ik hier blijven. Ik heb begrepen dat er ook een speler naar ons komt via een arbitragecommissie, maar zo zit ik in principe niet in elkaar. Ik heb een weliswaar kort maar krachtig gesprek met de heer Fontein gehad. De komende dagen zullen we nog wel met elkaar gaan zitten, ja.” Sneijder is niet gerust op een goede afloop, want algemeen directeur Maarten Fontein heeft de middenvelder in dat korte maar krachtige gesprek (nogmaals) laten weten, dat Ajax voornemens is hem aan zijn contract te houden. “Ik kan je wel zeggen dat voor mij de situatie er niet zo positief uitziet. Ik kan Ajax ook begrijpen, maar het wordt vervelend als ze [Valencia – JH] hoog in gaan zetten met een hoog bod. Dan gaat het wederom kriebelen. Het is niet zo dat ik halsoverkop weg wil. Ik speel bij Ajax, de club waar ik groot geworden ben, waar ik mijn hele leven eigenlijk al speel. Het is niet zo dat ik hier stennis ga lopen maken of weet ik veel wat. Zo zit ik niet in elkaar, dus nee, in principe geen arbitragezaak. Ik vind het belangrijk dat we duidelijke gesprekken kunnen voeren de komende dagen.” Heeft de overgang van Ryan Babel naar Liverpool de deur voor zijn neus dichtgedaan? “Wellicht…” zegt hij terwijl hij glimlachend wegloopt.
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=647
Was dat er één van 410?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Je mag toch verwachten dat er met zoiets rekening word gehouden. Zouden ze er al rekening mee houden dat Suarez misschien niet gaat komen?quote:Maar dat Ryan weg zou gaan, dat hadden we niet verwacht. Dan moet je daadkrachtig zijn en dat zijn we geweest, vind ik.
quote:Spelen op zondag taboe voor FC Twente
Doordacht initiatief van de GristenUnie. Enschede gaat weer terug naar de jaren 50. Als het aan de gelovige broeders ligt komt er namelijk terstond een einde aan het duivelse gevoetbal op zondag. Op de dag des heeres trekken de Tukkers niet zelden 13.000 man publiek en stemmen gaan op dit uit te breiden naar 36.000. Hierdoor staat de dominee wekelijks voor halflege kerkbanken te prediken. Bovendien is de pot voetbal een kwelling voor de vele duizenden gereformeerde pliesieagenten in het stadion. Door netjes zoals in Engeland op zaterdag te voetballen missen deze godvrezende ordebewaarders niet langer hun gang naar God's Huis. Welja, pak de 'proud to be a Tukker' t-shirtdragers hun vrije zaterdag maar af. We hebben het hier slechts over de grootste amusementsindustrie uit de regio. Voetbal HOORT op zondag, stelletje godsdienstwaanzinnigen! Of zijn jullie serieus bang voor de HEL van Enschede?
Las het jaquote:
Ik ook, al weet ik niet meer waarom ik het nu hier heb geplaatst.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:36 schreef venomsnake het volgende:
Benieuwd wat koningdavid hier van vind..
Tsja... ik geloof dat veel Twentefans het nog wel een goed voorstel vinden (zie Twente-topic).quote:Op maandag 16 juli 2007 13:36 schreef venomsnake het volgende:
Benieuwd wat koningdavid hier van vind..
Ze kunnen het beter goedkoper maken. Dan komen er ook veel meer mensen en zijn volgens mij de inkomsten nog groter ook.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:27 schreef kevin6188 het volgende:
Grote onzin trouwens dat een kaartje voor de JC-schaal 17,50 moet kosten...
Tja vorig jaar zat het voor het eerst in jaren goed vol (behalve de psv kant dan) dus kan de prijs nu natuurlijk wel omhoog hequote:Op maandag 16 juli 2007 13:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ze kunnen het beter goedkoper maken. Dan komen er ook veel meer mensen en zijn volgens mij de inkomsten nog groter ook.
Ja hoor, komen ze:quote:Op maandag 16 juli 2007 13:54 schreef Willewa het volgende:
Ik heb ff een tijdje nix over Ajax in de gaten gehouden maar ben wel ekte fan of course.. iemand die mij een beetje kan helpen met de nieuwe aankopen die tot nu toe bevestigd zijn?
Dan moet je eigenlijk fan van PSV worden, die spelen vaak op zaterdagavond.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar ik ben sowieso voor Eredivisievoetbal op zaterdag, dan zou ik 100% zeker een seizoenskaart kopen. Nu doe ik dit niet omdat ik op zondag niet naar voetbalwedstrijden ga.
dat is geen voetbalquote:Op maandag 16 juli 2007 13:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk fan van PSV worden, die spelen vaak op zaterdagavond.![]()
Dan ga ik nog liever bij de zaterdagamateurs hier kijken.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk fan van PSV worden, die spelen vaak op zaterdagavond.![]()
Voordeel van (vrijdag- en) zaterdagavondwedstrijden is wel de betere sfeer, NAC-thuis was vorig jaar erg lekker!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:41 schreef koningdavid het volgende:
Maar ik ben sowieso voor Eredivisievoetbal op zaterdag, dan zou ik 100% zeker een seizoenskaart kopen.
Transfernieuws op You Tubequote:Op maandag 16 juli 2007 14:11 schreef BonJovi het volgende:
Ik las op youtube dat de supporters van Aston Villa denken dat Sneijder naar hun gaat
Ik ga er denk ik wel heen. Ik heb mijn kaartjes alquote:Op maandag 16 juli 2007 14:31 schreef w00h00 het volgende:
Gaan er nog fokkers naar AT?
Alleen als Golfer met kaartjes komtquote:Op maandag 16 juli 2007 14:36 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik ga er denk ik wel heen. Ik heb mijn kaartjes al![]()
Finale dag?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:36 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik ga er denk ik wel heen. Ik heb mijn kaartjes al![]()
Derde week juli beginnen ze met opsturen, was me verteld.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:53 schreef BB-boy het volgende:
Wanneer worden de seizoenskaarten opgestuurd?
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:47 schreef kevin6188 het volgende:
Ben nog op vakantie dan en was er anders ook niet geweest.
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:03 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dan ga ik nog liever bij de zaterdagamateurs hier kijken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |