abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71663148
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
Opperdepop is niet meer te koop bij ah helaas. Wel via marktplaats voor rond de 20,- zag ik.
Bij onze Appie liggen ze nog in de bak met spullen die eruit gaan. ¤8,99 kost ie als ik het goed zag.
Heb je er een nodig dan? Ik wil er wel een voor je halen hoor, en dan opsturen
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_71663189
Volgens mij alleen andyvie en spinazie niet...de rest mag je volgens mij gewoon opwarmen

Hier snijden we de kipfilet ook in dunere plakken en dan gewoon bakken, zo doe ik het voor ons zelf ook altijd.

Opperdepop (en 2 andere babykookboeken) heb ik hier ook liggen, maar heb er eerlijk gezegd nog nooit iets mee gedaan.
pi_71663574
Nitraatrijke groente mag je inderdaad niet weer opwarmen.

Effe het complete lijstje van het voedingcentrum
Andijvie, bleekselderij, postelein, raapstelen, waterkers, rode biet, snijbiet, sla, spinazie, spitskool, Chinese kool, koolrabi en venkel.

Maar voor volwassen schijnt het wel te kunnen, als je het max 1 keer per week eet. De hoeveelheid nitriet (wat ontstaat bij opwarmen) is te laag om echt schade aan te kunnen brengen.

Kip kookten we in het begin, maar al snel bakten we het in een beetje zonnebloemolie. Vloeibare olie was volgens ons CB goed om te geven (goede vetten).
pi_75161487
Ik ga 'm ff flink omhoog schoppen

Tess is nu ook aan de groente en fruithappen en we maken zo goed als alles zelf.
Van de week stonden er 4 pannen op het fornuis: broccoli, courgette, worteltjes, witlof. Toen dat klaar was nog een pan met aardappels en appel en een pan met bruine bonen. Paar dagen darvoor nog een pan met bloemkool.
We hebben een foodprocessor gekocht en mijn schoonmoeder heeft diepvriesbakjes gekocht voor ons..
Ik had bij Amber het Opperdepopboek al aangeschaft maar nooit gebruikt... Bij Tess ga ik 'm toch wel vaker gebruiken

Iemand nog lekkere tips??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 30 november 2009 @ 21:40:42 #255
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75161796
ik zal eens vragen of ik het boek van schoonzusje eens mag lenen, die heeft een heel leuk babykookboek.
dan kom ik erop terug
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 31 januari 2010 @ 17:21:22 #256
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_77482170
schopt weer omhoog!

Met fam met eigen moestuin dus weinig potjes in huis

Voorzichtig aan zijn we hier begonnen met hapjes en prutjes.

heb ondertussen ook een leuk boek van schoonzusje, en nog een aantal andere op de kop getikt.

een paar voorbeelden:
Appel-mandarijnmoes
Pruim-peermoes
Nectarine-perzik
Kiwi-banaan
Appel-banaan
Mango-perzik
Groente:
Tomatenrijst
Broccolie-rijst
Venkel-rijst
bloemkool-wortelpuree
witlof-peer
rodeputen met banaan
wortel met appel

Allemaal goed klaar te maken en zeer goed in te vriezen
  maandag 1 februari 2010 @ 00:24:52 #257
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77499330
Favorietjes hier:

Zoete aardappelschijfjes uit de oven
Ovengedroogde kerstomaatjes
Gevulde courgette (die kleintjes) met rijst, gehakt en gekookt in tomatensaus
Gewone schijfjes courgette gekookt in tomatensaus met knoflook
Molokhiya met rijst en beetje citroen
Rijst met doperwtjes en beetje munt
Linzensoep (beetje laten indikken)
Rijst met linzen (mujaddara)
Kip, met yoghurtsaus met komkommer, mint en knoflook
Indiase curry met groenten en kokosmelk, niet pittig
Pasta, alle soorten pasta
Aardappelen gekookt, met beetje olijfolie en munt
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_77548617
Kom ook even kijken, heb wat inspiratie nodig...
pi_77553509
Aha! handige tips zie ik hier voorbij komen die ik ook wel kan gebruiken voor die kleine.
75 topics = FIN
pi_77558057
Hoe lang kan je een fruitprutje bewaren? Ik had vandaag appel met banaan geprakt (appel even gekookt), maar ik had een half bakje in de koelkast gezet, dat ziet er alleen nu al niet meer lekker uit. Dus ik denk dat ik het maar weg doe en morgen nieuw maak...
Wellicht was invriezen handiger geweest? Iemand ervaring?
Fake it till you make it...
pi_77581966
Ik heb lekker nieuw gemaakt, die kleine eet gewoon 1 appel en een halve banaan weg... .

Gisteravond had ik erwtjes met courgette gemaakt (uit de opperdepop), eerste hap keek ze een beetje van wat is dit dan... maar daarna bleef dat mondje maar open gaan. Leuk hoor!
Eergisteren had ze broccoli uit het vuistje, vind ze ook lekker. En ik denk dat ik vanavond broccoli met aardappel geef, eerst maar eens kijken of ze het uit het vuistje wil eten en anders prak ik het wel door elkaar.
pi_77582263
Fruit in de koelkast was dacht ik 24 uur, bij 4-7 graden. Maar appel ziet er al snel niet lekker meer uit..
Ik at gewoon de restjes zelf op, krijg je nog eens wat vitamines binnen
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:21:18 #263
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77582367
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:08 schreef Nijna het volgende:
Ik heb lekker nieuw gemaakt, die kleine eet gewoon 1 appel en een halve banaan weg... .

Gisteravond had ik erwtjes met courgette gemaakt (uit de opperdepop), eerste hap keek ze een beetje van wat is dit dan... maar daarna bleef dat mondje maar open gaan. Leuk hoor!
Eergisteren had ze broccoli uit het vuistje, vind ze ook lekker. En ik denk dat ik vanavond broccoli met aardappel geef, eerst maar eens kijken of ze het uit het vuistje wil eten en anders prak ik het wel door elkaar.
Erwtjes, hoe doe je dat? Ik wil wel graag een keer doperwtjes maken, maar ik ken ze alleen uit pot
pi_77585458
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:25 schreef Nijna het volgende:
Wellicht was invriezen handiger geweest? Iemand ervaring?
Invriezen werkt heel goed. Je maakt gewoon een hele berg en stopt dat in die ijsblokjesdoosjes. Dat vries je in. Even voor het geven een paar ijsblokjes met voeding eruit halen (ontdooien heel snel) en wat roeren en klaar ben je

Smaakt ook beter dan die potjes met kant en klaar spul (al heb je daar ook wel lekkere van met yoghurt en koekjes erbij )
pi_77588131
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:21 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Erwtjes, hoe doe je dat? Ik wil wel graag een keer doperwtjes maken, maar ik ken ze alleen uit pot
diepvries.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator woensdag 3 februari 2010 @ 13:41:26 #266
5428 crew  miss_sly
pi_77589217
Erwtjes wil ik ook graag een keer doen, maar dat is rapleyend niet zo handig, denk ik? erg klein en echt iets om zich toch in te verslikken?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_77589253
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:41 schreef miss_sly het volgende:
Erwtjes wil ik ook graag een keer doen, maar dat is rapleyend niet zo handig, denk ik? erg klein en echt iets om zich toch in te verslikken?
Is toch heel zacht... En ja het vergt wat hand-oog coordinatie en fijne motoriek.
  Moderator woensdag 3 februari 2010 @ 13:50:31 #268
5428 crew  miss_sly
pi_77589647
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:42 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Is toch heel zacht... En ja het vergt wat hand-oog coordinatie en fijne motoriek.
Dat vind ik trouwens wel echt heel mooi om te zien, hoe snel dat verbetert nu ze eenmaal bezig is. Ze kan al bijna echt bewust een bepaald boontje ofzo pakken, terwijl ze twee weken geleden nog niet eens echt iets kon pakken

Maar dus maar eens proberen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_77589862
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:42 schreef Ticootje het volgende:
Diepvriesdoperwten zijn niet zacht.
pi_77589917
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:56 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Diepvriesdoperwten zijn niet zacht.
Wel als je ze kookt.
pi_77590011
quote:
Op maandag 1 februari 2010 00:24 schreef Basboussa het volgende:
Favorietjes hier:

Hoe geeft je deze gerechten dan Basboussa, in hele kleine stukjes gesneden? Want sommige dingen zijn best groot.

Mikoxx diepgevroren erwtjes kun je idd koken of je koopt ze droog in een zakje (denk dat de supermarkt het ook heeft, anders bij een groenteboer). Alleen de gedroogde versie moet je eerst laten kwellen en daarna best lang laten koken, ik dacht een uur.

Miss voor erwtjes is een goede pincetgreep wel handig als je die wil vast grijpen. Is idd goed voor het leerproces. Het eten zal wel wat langer duren als ze met haar vingers eet en telkens eentje in haar mond stopt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_77590019
En anders heb je hele gezonde mini-ijsjes
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77590068
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:57 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wel als je ze kookt.
welk merk heb je dan? Ik haal altijd ah huismwerk (in zo'n donkerrode zak), maar die krijg ik niet zacht als ik ze 15 minuten kook?

ze zijn trouwens veel lekkerder dan die potdoperwten en ik vraag het ook meer voor mijzelf dan voor mijn kinderen
pi_77590123
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:02 schreef willempjewever het volgende:

[..]

welk merk heb je dan? Ik haal altijd ah huismwerk (in zo'n donkerrode zak), maar die krijg ik niet zacht als ik ze 15 minuten kook?

ze zijn trouwens veel lekkerder dan die potdoperwten en ik vraag het ook meer voor mijzelf dan voor mijn kinderen
Gewoon... ik dacht huismerk hoogvliet of bonduel (hoe je dat ook schrijft). En ik liet ze net zo lang koken tot ze zacht waren.. geen idee of dat 15 minuutjes was?
pi_77590284
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:03 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon... ik dacht huismerk hoogvliet of bonduel (hoe je dat ook schrijft). En ik liet ze net zo lang koken tot ze zacht waren.. geen idee of dat 15 minuutjes was?
Ik ga het eens proberen, nu zijn het halve stuiterballen en dat lust ik wel, maar mijn zoon niet. Maarja, mijn zoon heeft nu wijselijk besloten dat alleen brood met pindakaas en pasta erg goed voor hem is en heeft nu ook de aardappels afgezworen. Zelfs zijn favoriete hamburgerertjes wil hij niet meer. Nu al aan het puberen!
pi_77590315
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:07 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Ik ga het eens proberen, nu zijn het halve stuiterballen en dat lust ik wel, maar mijn zoon niet. Maarja, mijn zoon heeft nu wijselijk besloten dat alleen brood met pindakaas en pasta erg goed voor hem is en heeft nu ook de aardappels afgezworen. Zelfs zijn favoriete hamburgerertjes wil hij niet meer. Nu al aan het puberen!
Hier is alles wat groen is bah...
pi_77590321
Mikoxx, zoals Tico ook zegt, diepvrieserwtjes. Gaat prima. Volgens het recept van de opperdepop moest je het na het pureren ook nog door een zeef prakken omdat die schilletjes wat hard kunnen zijn, maar daar heb ik niks van gemerkt (en zo glad hoeft het van mij nou ook weer niet)... Ik had ze van Iglo (8 minuten gekookt en toen nog 5 minuten met de courgette erbij en heel even staafmixeren).

Miss, rapley-end weet ik niet eens of we Mirte erwten hebben gegeven, wel in prutjes en dan liet ik ze ook gewoon heel zeg maar. Ik zou het gewoon proberen, als ze ze zelf op kan pakken denk ik dat ze ze ook wel kan eten hoor...

Fruithap kan ik natuurlijk zelf ook eten, maar vanmorgen at ze gewoon een appel en een halve banaan weg, dus invriezen of bewaren was niet nodig ;-). Voor een volgende keer doe ik het wel. Heb ik bij Mirte toen met mango gedaan . En een paar potjes fruit gehaald, want veel verder dan appel, peer en banaan kom ik op het moment niet echt. Wat dat betreft kijk ik toch ook wel uit naar de zomer hoor, lekker meloen en aardbei enzo (zit nu al te watertanden ).
pi_77590365
Oh, de erwtjes komen er wel weer heel uit...
pi_77590447
Net als rozijntjes en die frummeltjes van broccoli zijn ook nog goed te herkennen in de luier..
pi_77591156
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:11 schreef Nijna het volgende:
Net als rozijntjes en die frummeltjes van broccoli zijn ook nog goed te herkennen in de luier..
ja dat met die rozijntjes kwam ik laatst ook achter. Dacht die het met een jaar wel zou kunnen verteren.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_77595238
mirte is nu 2 en een beetje en ik vind ze nu niet meer herkenbaar terug tinuviel
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:30:56 #282
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77605212
Lekkere verhalen hier!

* mikoxx heeft genoteerd en gaat morgen doperwtjes halen Dank!

Fruit geef ik ook altijd vers (ik heb een babycook, die stoomt alles eerst (schijnt ook nog gezonder te zijn dan koken) en daarna pureert ie. Ideaal, vind ik. Ook 'hardere' stukken fruit gaan prima met dat ding

En, wanneer mogen rozijntjes eigenlijk?
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:38:18 #283
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_77605543
wat is er lekker bij zoete aardappel?
pi_77605633
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:30 schreef mikoxx het volgende:
Lekkere verhalen hier!

* mikoxx heeft genoteerd en gaat morgen doperwtjes halen Dank!

Fruit geef ik ook altijd vers (ik heb een babycook, die stoomt alles eerst (schijnt ook nog gezonder te zijn dan koken) en daarna pureert ie. Ideaal, vind ik. Ook 'hardere' stukken fruit gaan prima met dat ding

En, wanneer mogen rozijntjes eigenlijk?
ik week regelmatig een half handje rozijnen en die gaan dan door fruit of groente heen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:56:48 #285
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77606392
Hey, check! Dank je Vicky, tjongejonge bovenstebeste als we jou niet hadden gehad....
pi_77606578
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:56 schreef mikoxx het volgende:
Hey, check! Dank je Vicky, tjongejonge bovenstebeste als we jou niet hadden gehad....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77613597
Soms heb je bij AH ook van die zakjes met verse doperwtjes. In zo'n zakje in de koeling bij de zakjes met broccoli enzo
pi_77714588
quote:
Op maandag 1 februari 2010 00:24 schreef Basboussa het volgende:
Favorietjes hier:

Vanavond wilden wij jouw recept met de zoete aardappelschijfjes proberen Basboussa. Helaas konden wij geen aardappelschijfjes krijgen bij de super. Dus met gewone aardappeltjes gemaakt, wedges met beetje basilicum, rosmarijn en peterselie. Daarnaast (zoete) wortelkoekjes gebakken met een vleugje kaneel en zalm. Als je met liefde kookt merkt zo'n kleintje dat blijbaar ook. Heeft erg goed gegeten. Ik dacht dat die klaar was en at nog een beetje van zijn eten, bleek later dat die toch nog meer wilde. Basboussa mag ik svp de recepten van de ovengedroogde kerstomaatjes, de gevulde courgette, linzensoep en rijst met linzen (mujaddara). Je kan het ook pmen.

* tinuviel heeft genoteerd dat pijnboompitten ook in zijn geheel eruit komen ) . Wat is trouwens de rede dat sommige dingen lijken niet te worden verteerd. Dacht eerst dat het lichaam die nog niet kan verteren en er ook geen voedingsstoffen uithaalt. Maar dat klopt ook weer niet denk ik (tenminste voor de erwtjes).

Mijn tip voor alle slechte groenteneters. Maak er koekjes/burgers van: beetje ei en meel erdoorheen mengen en (wellicht met een beetje gekookte aardappel) in de pan bakken. Dan gaat het bij ons als een tirelier.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zaterdag 6 februari 2010 @ 21:34:34 #289
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_77715006
Basboussa, wat een lekkere dingen staan er in jouw lijstje! Receptjes wil ik ook wel
pi_77715259
Wat hier bij peuter redelijk werkt is "dippie dippie". Ze krijgt bij de frietjes meestal wat curry of ketchup. Maar ze dipt ook worteltjes in aardappelpuree ;-). En ik ga toch ook nog eens proberen of ik groente "dippie dippie" kan maken en ze daar dan intrapt... hahaha.

Vooralsnog eet baby alles wat haar voorgezet wordt en als je niet opschiet komt er luid commentaar!
pi_77715345
Basboussa, ik zou ook graag receptjes willen ontvangen van je!!
als je ze hebt, that is
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77716170
Ja Basboussa, ik ben ook benieuwd! Het lijkt allemaal heel goed in ons dagelijkse eetpatroon te passen dus dat komt goed uit!

Tinuviel, die tip van groentekoekjes onthoud ik ook! Lijkt me sowieso lekker.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_77717248
Basboussa , ik wil zo ook wel! Klinkt erg lekker allemaal!
Of als iemand anders ze door PMt, ook prima!
pi_77719723
tvp! (6 posts voor het topic sluit )

Basboussa ik hou me aanbevolen voor recepten

ik vroeg me af, B. en ik eten altijd érg scherp (denk aan enkele eetlepels sambal of 4 of meer pepers door een maaltijd.) en sowieso eten we altijd erg gekruid. We zitten goed in de knoflook en ui enzo over te algemeen
hoe snel kan ik dingen voor Amélie ook op smaak maken? Okay ik begrijp dat ik haar geen dingen met sambal moet geven, maar bijvoorbeeld iets met knoflook? Of dingen zoals tomaatjes met rozemarijn uit de oven ofzo?
En indische dingen zoals rendang waar toch heel wat kruiden inzitten? Die zou ik wel mild houden voor haar maar kunnen de andere kruiden die erin zitten dan wel? kindjes in thailand en indonesië worden toch ook groot zou je denken dus je hoeft toch niet per se kruidenloos te koken de eerste tijd?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 7 februari 2010 @ 03:40:14 #295
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77723016
quote:
Op zondag 7 februari 2010 00:12 schreef huuphuup het volgende:
tvp! (6 posts voor het topic sluit )

Basboussa ik hou me aanbevolen voor recepten

ik vroeg me af, B. en ik eten altijd érg scherp (denk aan enkele eetlepels sambal of 4 of meer pepers door een maaltijd.) en sowieso eten we altijd erg gekruid. We zitten goed in de knoflook en ui enzo over te algemeen
hoe snel kan ik dingen voor Amélie ook op smaak maken? Okay ik begrijp dat ik haar geen dingen met sambal moet geven, maar bijvoorbeeld iets met knoflook? Of dingen zoals tomaatjes met rozemarijn uit de oven ofzo?
En indische dingen zoals rendang waar toch heel wat kruiden inzitten? Die zou ik wel mild houden voor haar maar kunnen de andere kruiden die erin zitten dan wel? kindjes in thailand en indonesië worden toch ook groot zou je denken dus je hoeft toch niet per se kruidenloos te koken de eerste tijd?
Ik gebruik gewoon kruiden en specerijen, maar kijk uit met zout... Krijg zelf geen droge aardappels weg, dus met een laagje 'smaak' is het ook voor Beisan veel beter te behappen... Volgens mij is dat geen probleem, mijn huisarts, een hele relaxte Pakistaanse dame, vond het juist een goed idee. Zo wennen ze wat meer aan verschillende smaakjes, en aan 'volwassen smaken', maar pittig moet je nog mee uitkijken. (Logisch) En als je van jezelf al kruidig eet, en bv geeft, dan krijgt dochter daar dus vanzelf wat van mee. En dan is ze dus al heel wat verschillende smaakjes gewend.

En knoflook? Hardstikke gezond!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_77723622
Hoe zit het dan met kokosnoot/ kokosmelk, dat toch vaak in indiaase gerechten verwerkt is? Telt dat als echte noot of niet?
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 7 februari 2010 @ 09:45:00 #297
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_77723949
Och we hebben hier een favoriet

Kiwi-Mango dat is smullen geblazen dus van de week nog maar wat meer gemaakt ervan en ingevroren.

En rode bietjes zijn ook best lekker

Affijn tot op heden geen geklaag hier, Roy smikkeld er overal van zonder problemen.
pi_77723968
quote:
Op zondag 7 februari 2010 03:40 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Ik gebruik gewoon kruiden en specerijen, maar kijk uit met zout... Krijg zelf geen droge aardappels weg, dus met een laagje 'smaak' is het ook voor Beisan veel beter te behappen... Volgens mij is dat geen probleem, mijn huisarts, een hele relaxte Pakistaanse dame, vond het juist een goed idee. Zo wennen ze wat meer aan verschillende smaakjes, en aan 'volwassen smaken', maar pittig moet je nog mee uitkijken. (Logisch) En als je van jezelf al kruidig eet, en bv geeft, dan krijgt dochter daar dus vanzelf wat van mee. En dan is ze dus al heel wat verschillende smaakjes gewend.

En knoflook? Hardstikke gezond!
kijk aan, thanks
zout ben ik idd voorzichtig mee. Maar ik bedacht me inderdaad dat als iedereen zegt dat ze al zoveel smaakjes door krijgt via de borstvoeding, dat het dan eigenlijk onzin is als ik vast voedsel ga geven en ik ga dan ineens totaal kruidenloos koken. Wij eten erg veel Indisch (vriendlief is Indo) en ook heel wat Chinees/Japans met rijst dus (kom maar door met die ingredienten truowens ) ik zou het zo gek vinden om nu ineens aan de aardappels te moeten

We beginnen denk ik gewoon maar met 'pure' groente en fruit, maar zodra daar meer bijkomt en het echte maaltijden worden wil ik ook we gewoon kruiden gebruiken.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77724070
Appel perenmoes in de maak hier
  zondag 7 februari 2010 @ 11:57:18 #300
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77725680
Oeh, da's lekker Nijna! Ik doe er ook wel eens een mandarijntje door Mjammie! Of een banaantje, lekker zoet! Lekker smullen strakjes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')