Je hebt gelijk, maar de mensen die geen streams kijken daar geef ik de site van youtube door, dat ze maar op de hoogte zijn van dat corrupte zooitje daar bij de redactie enzoquote:Op maandag 16 juli 2007 10:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel, want zij krijgen echt wel te horen dat ze veel te ver zijn gegaan. Amanda en Natasia kunnen niet tegen kritiek.
Maar tegenover de kijkers wil de redactie blijven doen alsof er niets gebeurd is. Vandaar de streamlock denk ik.
Ik heb 'm net ook gezien. Echt te walgelijk voor woorden. Ben er helemaal naar van.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:56 schreef solara4 het volgende:
ik blijf het een verschrikkelijk filmpje vinden, snap niet dat het allemaal kan
Ik heb net een klein stukje gezien en werd er misselijk van.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:56 schreef solara4 het volgende:
ik blijf het een verschrikkelijk filmpje vinden, snap niet dat het allemaal kan
Droomscenarioquote:Op maandag 16 juli 2007 10:56 schreef SiRojK het volgende:
Ik zit al een hele tijd met een superfijne theorie in mijn hoofd, maar het zal wel dagdromen blijven..
Vanmorgen is Stijn gearriveerd en die heeft natuurlijk gehoord wat er allemaal is gebeurd.. Naast dat er vele mailtjes binnen zijn gekomen bij de redactie wil Stijn er het fijne van weten.. Na het zien van de filmpjes weet hij genoeg, Natasia moet gaan..
10.00 Moeten de bewoners op de bank, er wordt eerst een korte 'test' gedraait waarin wordt verteld dat Natasia naar huis moet.. Brian en Amanda (en Natasia) gaan helemaal door het lint... Vandaar dat de streamlock zo lang duurt.. Straks gaan ze het nog dunnetjes overdoen MET camera's aan, maar er zal natuurlijk veel minder heftig worden gereageerd..
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:58 schreef solara4 het volgende:
misschien moet ze haar excuus aanbieden.......
Zelfs dat zou ze nog weigeren, ze is namelijk onschendbaar.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:58 schreef solara4 het volgende:
Ze vreet nog liever haar implantaten op.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zelfs dat zou ze nog weigeren, ze is namelijk onschendbaar.![]()
wel aan een plaatsquote:Op maandag 16 juli 2007 10:59 schreef grazygirl het volgende:
[..]
telefoonnummer is niet gerelateerd aan woonwijk![]()
Lievie, moppiequote:Op maandag 16 juli 2007 10:58 schreef solara4 het volgende:
denk dat we straks als de lock over is allemaal een domper krijgenquote:Op maandag 16 juli 2007 10:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natasiaquote:Op maandag 16 juli 2007 10:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat voor kleuter schrijft die stukjes? Een 3-jarige?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:57 schreef beequeen het volgende:
Bron : Tien. Wat een zielepoten.
10:05 - Karima schept duidelijkheid
De dag is weer begonnen in de Villa en net als anders zitten de Miljonairs weer opgewekt en fris en fruitig aan de ontbijttafel. Vooral Brian is helemaal in zijn element. Al zingend begroet hij Karima en vraagt zoals het een echte Miljonair betaamt of de werkzaamheden voorspoedig verlopen. ”Zijn alle muren zijn gedaan?”, begint Brian tegen Karima. “Als je er geen vlek op ziet, betekent het dat ze gedaan zijn." Kijk, dat is duidelijke taal!
Dat ze erin moge stikken.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:00 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze vreet nog liever haar implantaten op.
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:57 schreef Taurus het volgende:
Of ze krijgen te horen dat ze allemaal vervangen worden door nieuwe miljonairs omdat de mensen van de screening zich vergist hebben in het niveau van dit zooitje,
Heel plausibelquote:Op maandag 16 juli 2007 10:56 schreef SiRojK het volgende:
Ik zit al een hele tijd met een superfijne theorie in mijn hoofd, maar het zal wel dagdromen blijven..
Vanmorgen is Stijn gearriveerd en die heeft natuurlijk gehoord wat er allemaal is gebeurd.. Naast dat er vele mailtjes binnen zijn gekomen bij de redactie wil Stijn er het fijne van weten.. Na het zien van de filmpjes weet hij genoeg, Natasia moet gaan..
10.00 Moeten de bewoners op de bank, er wordt eerst een korte 'test' gedraait waarin wordt verteld dat Natasia naar huis moet.. Brian en Amanda (en Natasia) gaan helemaal door het lint... Vandaar dat de streamlock zo lang duurt.. Straks gaan ze het nog dunnetjes overdoen MET camera's aan, maar er zal natuurlijk veel minder heftig worden gereageerd..
Lieke en Huub zitten nu op hun kamer een liedje te zingen... 'dag vriendjes en vriendinnetjes, dat was ZE dan al weer'
Achjah.. het maakt ze allemaal niets uit volgens mijquote:Op maandag 16 juli 2007 11:01 schreef solara4 het volgende:
duurt nu wel errrruuug lang of niet???
Wil jij er nog steeds in na het gebeuren van gisteren?quote:
Ga je Tas nou ook nog een fijne vakantie toewensen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:01 schreef SiRojK het volgende:
Fijne vakantie voor diegene die om 11.00 weg moest.. Helaas
En je punt is?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:02 schreef Lieve het volgende:
1 . . . 14 . . . 14 . . . 4
11 . . . 7 . . . 6 . . . . 9
8 . . . 10 . . . 10 . . . 5
13 . . . 2 . . . 3 . . . 15
hahahahahquote:Op maandag 16 juli 2007 11:02 schreef SiRojK het volgende:
Het zal me ook niets verbazen als ze nu gewoon zijn vergeten om de streams weer aan te zetten
Ik zag wel een schilder rondlopen, daar zal het wel over gaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:57 schreef beequeen het volgende:
Bron : Tien. Wat een zielepoten.
10:05 - Karima schept duidelijkheid
De dag is weer begonnen in de Villa en net als anders zitten de Miljonairs weer opgewekt en fris en fruitig aan de ontbijttafel. Vooral Brian is helemaal in zijn element. Al zingend begroet hij Karima en vraagt zoals het een echte Miljonair betaamt of de werkzaamheden voorspoedig verlopen. "Zijn alle muren zijn gedaan?", begint Brian tegen Karima. “Als je er geen vlek op ziet, betekent het dat ze gedaan zijn." Kijk, dat is duidelijke taal!
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ga je Tas nou ook nog een fijne vakantie toewensen.![]()
![]()
Ja hoor, ze liggen er ook mee in het zwembad.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:03 schreef kleinzusje het volgende:
Zijn die fatboys water bestendig ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |