mmm zit jij niet aan mijn kant hahaquote:Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef lillkiss het volgende:
[..]
hier bij 072 al een kleine stukje blauwe lucht
whahahahaquote:Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hebben jullie oren op steeltjes ofzo ? Ik hoor alleen die parkiet en een 747 ?
Waar heb je die mooie screens vandaan?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:42 schreef kleinzusje het volgende:
TT uitleg:
[afbeelding]
Het is een heerlijke dag in de Villa. DE bewoners hebben nette kleertjes aan. Om 10.00 moet men op de bank en wat iedereen al dacht: Hup Streamlock
Velen hebben hun wekkertje gezet en balen, anderen genieten van het hoorspel. Hier komen prachtige filmpjes van waar menige natuurfilm nog een puntje aan kan zuigen.
Avonne hoorde Natasja krijsen, iemand zag mannen, HiDiHo hoorde een auto
Demins was net op tijd.
Yvonnen heeft net een maand betaald![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zal deze streamlock ons brengen ?
Feest ???![]()
![]()
![]()
OF![]()
![]()
![]()
In de SC kunt u verder kwebbelen over emoties en wasmiddelen.![]()
Dan zouden Natasia en Amanda niet zo uit hun plaat gaan denk ik.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:51 schreef scanman01 het volgende:
TIEN wil de hele groepsaanranding verzwijgen. Op de site staat niets..... en nu krijgen ze er een preek over in de kamer. Daarom is er een streamlock. Er is gisteren niets gebeurd..... niets. Check villa vandaag maar.
koptelefoonquote:Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hebben jullie oren op steeltjes ofzo ? Ik hoor alleen die parkiet en een 747 ?
Exact. Walgelijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:49 schreef schatje het volgende:
Een stevig gesprek, geen exit of sanctie.
een prachtige OP complimentjesquote:Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef kleinzusje het volgende:
OP is klaar
Daar is niet veel voor nodig hoor.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dan zouden Natasia en Amanda niet zo uit hun plaat gaan denk ik.
Hij is fijnquote:Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef kleinzusje het volgende:
OP is klaar
Arme Yvonne, great OPquote:Op maandag 16 juli 2007 10:50 schreef kleinzusje het volgende:
OP is klaar
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:52 schreef Copycat het volgende:
Prachtige OP.
Er is dus kennelijk nog iets te kiezen...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:49 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor Amanda schreeuwen: Nee, dat wil ik niet.
Ze zullen wel op hun falie krijgen en te horen krijgen dat de terror van met z'n allen tegen 2 niet meer mag. En dat vinden ze natuurlijk belachelijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:51 schreef Taurus het volgende:
Dan zouden Natasia en Amanda niet zo uit hun plaat gaan denk ik.
groepsaanranding? ik moet ff de updates bijlezen denk ikquote:Op maandag 16 juli 2007 10:51 schreef scanman01 het volgende:
TIEN wil de hele groepsaanranding verzwijgen. Op de site staat niets..... en nu krijgen ze er een preek over in de kamer. Daarom is er een streamlock. Er is gisteren niets gebeurd..... niets. Check villa vandaag maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |