worden jullie hier nou ook zo misselijk van? Van die golven misselijkheid en een soort moedeloze moeheid? Ongeloof vermengd met verbijstering en een totaal veranderend kleurenspectrum in je blik.
Helter Skelter, dat was toch niet echt? Waarom doet niemand iets... hoezo kan dit allemaal? Zitten daar gekken en idioten? Wie zijn dat? Echt.... ik geloof het niet! Ik geloof niet dat daar mensen werken die normaal van huis zijn vertrokken naar hun 'baantje'. Die daar achter de knoppen zitten en doorgaan?
Wachten op het volgende.... incident? Maar dit zijn geen incidenten meer.
Keer op keer zie je Brian en Natasia zich in makkelijke vechtbestendige kleren omkleden. Ze hebben maandenlange trainingen van een kickbokser achter de rug! Ze hebben geleerd hoe je professioneel iemand moet beuken! En ze hebben suggesties gehad van Hans the vechtmachine en van Debbiellie Flens.
Er is een totaal gebrek aan denkvermogen met een vervuild brein Anaalsletje de kooi binnen gebracht (vuil water gaat Debiellies deur niet voorbij! Als Flens wat smerigs ziet dan wil ze dat hebben!)
Zitten de makkelijke gympies alweer om de bokkepootjes van het tuig?
Kunnen ze weer vechten volgens de regeltjes van Hans?
Nou, dan mogen ze weer los, op naar de volgende fase!
Maar deze keer bel ik echt de politie!
Het is alsof alles om me heen anders is geworden nu. Stap voor stap, lol met Huub en Nena, de legendarische uitspraken van die jongen die hier straks met een blok beton tussen de vissen op de bodem van de vijver terecht komt. Terwijl zijn vriendin in de volgende groepssessie verkracht en gewond achter blijft. Met haar ontstoken oog, waarvan de zalf door Nada is leeggeknepen en ze nog eens met ketjap is overgoten in dat oog. Ik voel me zo.... klote! Dit is zo erg!