Was ie leuk ja? Ik ga vrijdag, tenminste, dat hoop ik, want ik kon de film nog helemaal niet op de bioscoopsite in Rotterdam vindenquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Oja, ben gister naar 27 dresses geweest.. tof
Maar nu heb ik helemaal zin dat GA weer begint.. Izzy!
Ja ik zit heus niet de hele dag kwijlend voor die posterquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dan wordt er nog gewerkt denk je
Hij was hier in Winschoten wat vroeg uit omdat die op ladies night kwam! Maar het is echt een heerlijke vrouwenfilm! Lekker voorspelbaar, toch romantisch en grappigquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Was ie leuk ja? Ik ga vrijdag, tenminste, dat hoop ik, want ik kon de film nog helemaal niet op de bioscoopsite in Rotterdam vindenGister tenminste, misschien nu wel, zo even kijken. Izzy is leuk!
ha haquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja ik zit heus niet de hele dag kwijlend voor die poster
hihi ben echt benieuwdquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou inderdaad
Ik heb maandag wel afgesproken.. maar ik moet en ik zal GA kijken! Jammer dan
Jaquote:Op zondag 9 maart 2008 23:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ja leuk he!
morgen om deze tijd hebben we hem gezien!
Niet nu al over nadenken......quote:Op zondag 9 maart 2008 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JaEn dan moeten we weer een week wachten
Dan sta je toch gewoon een uurtje eerder op dinsdagochtend? Ik ken het probleemquote:Op zondag 9 maart 2008 16:46 schreef Lips het volgende:
Ik moet het opnemen want ik heb salsa les op maandag
En dinsdag-, woensdag- en donderdagavond al plannen... wordt dus vrijdag pas dat ik het kan zien
Tja je moet wat als je op stage zitquote:Op maandag 10 maart 2008 07:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha jij bent er vroeg bij maar idd vanavond
geheel offtopic hoest met jou en het sonja gebeuren?quote:Op maandag 10 maart 2008 09:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Tja je moet wat als je op stage zit
Je hebt PM!quote:Op maandag 10 maart 2008 11:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
geheel offtopic hoest met jou en het sonja gebeuren?
ik zag hetquote:Op maandag 10 maart 2008 11:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Je hebt PM!
Aaah, nu kan ik waarschijnlijk ook nog niet kijken ook
Dan moet ik maar kijken als ik thuis kom.. een uurtje later ofzo! Heb gelukkig een dvdrecorder!!
quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja ik zit heus niet de hele dag kwijlend voor die poster
quote:Op zondag 9 maart 2008 17:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb zin in morgen!
En ik hoop dat ik me niet al te erg ga storen aan die nieuwelingen
Is Addison nou helemaal niet meer in Grey's te zien ivm die nieuwe serie eigenlijk, waarvan we het vorig seizoen twee afleveringen 'kado' kregen?
ik weet het toch niet meer boehoequote:Op maandag 10 maart 2008 20:19 schreef Greys het volgende:
Ja maar.. ja maar... hoe eindigde het DAN ook alweer de laatste aflevering?![]()
* Greys schiet in een lichte paniek
idd dat kloptquote:Op maandag 10 maart 2008 20:27 schreef Etcetera het volgende:
laatste aflevering was toch met Cristina en Burke en dat ze brulde dat ze vrij was, en dat de bruiloft niet door was gegaan?
dammmnnnnnnn wil ook hebben hebben hebbenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:28 schreef Skaai het volgende:
Ik kijk er al de hele week naar uit. Hier om de hoek hangt al een dikke week een hele grote poster van McDreamy in het bushokje
. HEBBEN
.
waaaatttttttttttquote:Op maandag 10 maart 2008 20:33 schreef Greys het volgende:
Jezus! Ik was al naar ANTM geschakeld, zie ik ineens in een flits Grey's voorbij komen
Waaaaaaaaarom komt dat niet meer om half tien
Ja Meredith doet heel stom tegen McDreamyquote:Op maandag 10 maart 2008 20:46 schreef candygirl het volgende:
hm weet niet of ik al die nieuwe wel zo leuk vind......
en wat is nu dan misgegaan tussen mc dreamy en meredith?
bedoelde eigenlijk mc dreamy en addisonquote:Op maandag 10 maart 2008 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja Meredith doet heel stom tegen McDreamyHeel koeltjes en afstandelijk!
Dus McDreamy heeft er weinig vertrouwen meer in
dat zeiden we ook allemaal van Alexquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |