Hoezo was het toen ik naar huis ging 16 april dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 04:18 schreef mrPanerai het volgende:
je hebt gewoon slecht gedroomd...tijd voor een kopje warme melk en hup weer je bed in
Van 16 april tot nu is geen maand.quote:Op maandag 16 juli 2007 04:19 schreef Karma00 het volgende:
[..]
Hoezo was het toen ik naar huis ging 16 april dan?
Ligt naast je 11-jarige zoontje.quote:Op maandag 16 juli 2007 04:19 schreef Karma00 het volgende:
en waarom ligt mijn vrouw niet meer naast mij?
nou precies
Tot hier dacht ik dat het een serieus topic was...Ben ik nu achterlijk?quote:een hele maand in coma liggen is geen pretje.
Je mist de geboorte van je kleinzoon.
Je dochter van 14 is opeens getrouwd in een vaag Afrikaans land.
Je vrouw is er vandoor met de kinderen, en ze heeft opeens een relatie met mijn oudste zoon. hij is 11.
haha nee ooh dan heb ik vast nog een paar maand geslapen zonetquote:Op maandag 16 juli 2007 04:24 schreef doka het volgende:
[..]
Van 16 april tot nu is geen maand.
[..]
Ligt naast je 11-jarige zoontje.
Heel erg achterlijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 04:24 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Tot hier dacht ik dat het een serieus topic was...Ben ik nu achterlijk?![]()
Zo vader zo zoon he.quote:Op maandag 16 juli 2007 04:25 schreef Terpentin07 het volgende:
Schopje onzin.Blijkbaar is je zoon beter in bed ts.
Ook nog een lever nodig?quote:Op maandag 16 juli 2007 04:26 schreef doka het volgende:
Maar bedankt voor de nier.
Goed plan. De hersens mag hij houden.quote:Op maandag 16 juli 2007 04:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ook nog een lever nodig?
Die kunnen we ook wel uit TS rippen.
Toch dood verklaard.quote:
Die slapen natuurlijk, morgen weer school.quote:
De analyse van het bloedonderzoek?quote:Op maandag 16 juli 2007 04:36 schreef Karma00 het volgende:
maar even serieus nu he, het is echt waar.
Morgen zal ik het bewijs wel inscannen
Mja, ik had drugs gebruikt ofzo zeiden ze.quote:Op maandag 16 juli 2007 04:38 schreef MacBright het volgende:
[..]
De analyse van het bloedonderzoek?![]()
Je sig, wat doe jequote:Op maandag 16 juli 2007 04:39 schreef Karma00 het volgende:
[..]
Mja, ik had drugs gebruikt ofzo zeiden ze.
maar ik doe dat nooit he dat is voor rare mensen
Geen idee, waarom doe je dat en hoe hacker!!!!!quote:
hij heeft afgebeld, zijn vrouw was ziek.quote:Op maandag 16 juli 2007 04:34 schreef Karma00 het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen komt de lijkschouwer om 9 uur op visite.![]()
![]()
![]()
![]()
!! !
Nee, ik weet opeens dat ik ook geen vrouw heb.quote:Op maandag 16 juli 2007 07:06 schreef Bartje71 het volgende:
Misschien hebben die airbags toch niet zo heel goed voorkomen dat je een hersenbeschadiging opliep
quote:
Nope, ik vondt het vanaf daaraf ook een beetje weird worden...quote:Op maandag 16 juli 2007 04:24 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Tot hier dacht ik dat het een serieus topic was...Ben ik nu achterlijk?![]()
Ik vermoed het wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:06 schreef Bdijk het volgende:
dat alles in 31dagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |