ben het nu voor een keertje met je eens....quote:Op maandag 16 juli 2007 02:58 schreef noucky het volgende:
Ik hoor Lieke nog zeggen bij de keuken buiten tijdens een ruzie.
Je bent mijn type niet, ik val op stoere langere mannen.
Dat zei voor mij genoeg en Huub trapt erin.
Ik vind de liefde van Lieke naar Huub dan ook zeer gemaakt, heb ik altijd gevonden.
Zin in een ChupaChup?quote:Op maandag 16 juli 2007 02:58 schreef CoT het volgende:
[..]
Nog 1![]()
ook ik heb machteloos van woede staan schreeuwen hier vanmiddag,toen dit vreselijke terroriseren begon...
Het leek wel een oorlog,ze waren zo aggressief,en Huub die geen kant op kon terwijl ze zijn vriendin aan het aanranden waren,het voelde of ik naar oorlogsbeelden aan het kijken was,ik heb het af moeten zetten,want ik liep hier agressief door het huis te schreeuwen,ik weet het ,ze zeggen het is spel,maar dit was geen spel meer,dit was klinklare poging tot doodslag.......
Dat duurt net zolang totdat ze het besef krijgt dat ze een zelfstandig individu is en het niet nodig heeft om een man af te trekken om haar zelfbeeld op te krikken.quote:Op maandag 16 juli 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
[..]
En hoe lang duurt zo'n vlaag, een week? Of wordt ze soms hitsig door de rottigheid die ze overdag met zoveel verve uitvoert.
quote:Op maandag 16 juli 2007 02:54 schreef noucky het volgende:
[..]
Uiterlijke schijn is wat anders dan innerlijke pijn.
Ze heeft zich de Kooi ingeneukt voor Huub.
Huub weg is doel van Lieke weg ( geld ).
Zo simpel ligt het.
quote:Op maandag 16 juli 2007 02:58 schreef CoT het volgende:
[..]
Nog 1![]()
ook ik heb machteloos van woede staan schreeuwen hier vanmiddag,toen dit vreselijke terroriseren begon...
Het leek wel een oorlog,ze waren zo aggressief,en Huub die geen kant op kon terwijl ze zijn vriendin aan het aanranden waren,het voelde of ik naar oorlogsbeelden aan het kijken was,ik heb het af moeten zetten,want ik liep hier agressief door het huis te schreeuwen,ik weet het ,ze zeggen het is spel,maar dit was geen spel meer,dit was klinklare poging tot doodslag.......
Net hond uitgelaten, ik schat dat ik de enige ben die hier in de straat streamed...quote:Op maandag 16 juli 2007 02:59 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoor hier nietsMisschien als iedereen nou even zijn hoofd uit het raam steekt en kijken wat de halve straat aan het doen is, dan komen we er misschien achter.
![]()
Yep! Dat is 'm! Dank!quote:Op maandag 16 juli 2007 02:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
http://www.nowlive.eu/stream/alles.html
Nou, het was hier vanmiddag heel rustig. Misschien ben ik wel de enige die naar DGK kijkt... en ik zal het natuurlijk aan niemand vertellen, zoals anderen in de straat het misschien ook wel angstvallig geheim houdenquote:Op maandag 16 juli 2007 02:59 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoor hier nietsMisschien als iedereen nou even zijn hoofd uit het raam steekt en kijken wat de halve straat aan het doen is, dan komen we er misschien achter.
![]()
De riagg krijgt het maar druk.quote:Op maandag 16 juli 2007 02:55 schreef Inukshuk het volgende:
Oh good griefff..![]()
quote van vol;
ik ben helemaal over me toeren van wat ik allemaal gezien heb zou dat nou allemaal echt zijn.hier moeten we wat aan doen kunnen we niet greenpeace bellen.me buurman liep ook al te huilen dit kan zo niet doorgaan.
liep net buiten en de halve straat liep al te schreeuwen hier moeten we wat aan doen.mischien kunnen we een vliegtuig huren met een spandoek of zo iets dergelijk.IK BEN ZO BOOS
![]()
goed ideequote:Op maandag 16 juli 2007 03:01 schreef CoT het volgende:
[..]
Nee, ga slapen
Wil het 10.00 uur nieuws niet missen
quote:Op maandag 16 juli 2007 02:58 schreef waxmask het volgende:
Als iemand vanavond "toevallig"nog een suicidaaltje tegen komt die zijn werk al heeft gedaan, kan iemand dan even zijn briefje aanpassen en zeggendat het de schuld van DGK was en hij er niet meer tegen kon?
Oh, maar da's dan geen nymfomanie. Da's een verkeerd zelfbeeld. Niet dat het mij kan schelen in haar geval.quote:Op maandag 16 juli 2007 03:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat duurt net zolang totdat ze het besef krijgt dat ze een zelfstandig individu is en het niet nodig heeft om een man af te trekken om haar zelfbeeld op te krikken.
net 2 honden uitgelaten,en ook hier is alles rustig...op een para figuur na....(misschien toch nog even checken of het brian niet is????)quote:Op maandag 16 juli 2007 03:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Net hond uitgelaten, ik schat dat ik de enige ben die hier in de straat streamed...
En je weet heeeeel zeker dat je buurman niet aan het huilen was?quote:Op maandag 16 juli 2007 03:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, het was hier vanmiddag heel rustig. Misschien ben ik wel de enige die naar DGK kijkt... en ik zal het natuurlijk aan niemand vertellen, zoals anderen in de straat het misschien ook wel angstvallig geheim houden![]()
Ik denk dat het een fok actie van de redactie is, we zitten morgen om 10:00 uur gewoon vrolijk naar Palma's gebrul te luisteren.quote:Op maandag 16 juli 2007 03:01 schreef CoT het volgende:
[..]
Nee, ga slapen
Wil het 10.00 uur nieuws niet missen
Het breikransje verstoordquote:Op maandag 16 juli 2007 02:58 schreef CoT het volgende:
[..]
Nog 1![]()
Die lollies, die lollies...quote:Op maandag 16 juli 2007 03:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Cup-a-soup bedoel je nu? Of mis ik iets?
oh shit, the return of horrorquote:Op maandag 16 juli 2007 03:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk dat het een fok actie van de redactie is, we zitten morgen om 10:00 uur gewoon vrolijk naar Palma's gebrul te luisteren.
Oh lol die is de beste reactie die ik heb gelezen tot nu toe.quote:Op maandag 16 juli 2007 03:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk dat het een fok actie van de redactie is, we zitten morgen om 10:00 uur gewoon vrolijk naar Palma's gebrul te luisteren.
Op z'n ergst is het iets waar twee personen nog dezelfde dag naartoe mogen.quote:Op maandag 16 juli 2007 03:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |