quote:Op maandag 16 juli 2007 02:51 schreef CoT het volgende:
Ik denk dat we om 11.00 urr Natasia uit kunnen zwaaien
ik volg de streams allang niet meer....quote:Op maandag 16 juli 2007 02:48 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Errug he?.. En toch was die schaamte niet diep genoeg om de streams uit te zetten...
En hoe lang duurt zo'n vlaag, een week? Of wordt ze soms hitsig door de rottigheid die ze overdag met zoveel verve uitvoert.quote:
Ik ben ook bijna om, er zijn nog een paar kleine nare trekjes aan haar. Maar bij de rest vergeleken heeft zij de winst dubbel en dik verdiend op dit moment.quote:Op maandag 16 juli 2007 02:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hahaha... zet die bril eens af. Lieke is beresterk.... en misschien nog wel sterker dan Huub. Het zal me NIETS verbazen als Lieke de gouden kooi gaat winnen. Ze gebruikt nooit fysiek geweld, scheld niet en kan alles hebben. Wat mij bereft de grootste kanshebben en ALLES BEHALVE een aanhangsel van Huub. Nog even en het is zelfs andersom.
wat mankeren die 2? als ik denniks was had ik al lang geroepen dat ze op moet lazeren. z'n houding is nou ook niet bepaald enthousiastquote:Op maandag 16 juli 2007 02:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisteren of eergisteren (ik ben de tel kwijt) was Dennis zowat comateus en ze zat nog aan hem. Wat mankeert dat mens.
Uiterlijke schijn is wat anders dan innerlijke pijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 02:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hahaha... zet die bril eens af. Lieke is beresterk.... en misschien nog wel sterker dan Huub. Het zal me NIETS verbazen als Lieke de gouden kooi gaat winnen. Ze gebruikt nooit fysiek geweld, scheld niet en kan alles hebben. Wat mij bereft de grootste kanshebben en ALLES BEHALVE een aanhangsel van Huub. Nog even en het is zelfs andersom.
Ja, die Dennis is zowat het vrouwtje in hun relatie, in de zin van onderdanig. Niet dat hij veel geeft (bijna niets), maar hij laat zich wel erg veel aanleunen.quote:Op maandag 16 juli 2007 02:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
wat mankeren die 2? als ik denniks was had ik al lang geroepen dat ze op moet lazeren. z'n houding is nou ook niet bepaald enthousiast![]()
vooruit....sommige draaien nog meer door,als de bewoners van de kooiquote:Op maandag 16 juli 2007 02:55 schreef Inukshuk het volgende:
Oh good griefff..![]()
quote van vol;
ik ben helemaal over me toeren van wat ik allemaal gezien heb zou dat nou allemaal echt zijn.hier moeten we wat aan doen kunnen we niet greenpeace bellen.me buurman liep ook al te huilen dit kan zo niet doorgaan.
liep net buiten en de halve straat liep al te schreeuwen hier moeten we wat aan doen.mischien kunnen we een vliegtuig huren met een spandoek of zo iets dergelijk.IK BEN ZO BOOS
![]()
De halve straat liep te schreeuwen? Wat is dat voor een straat.quote:Op maandag 16 juli 2007 02:55 schreef Inukshuk het volgende:
Oh good griefff..![]()
quote van vol;
ik ben helemaal over me toeren van wat ik allemaal gezien heb zou dat nou allemaal echt zijn.hier moeten we wat aan doen kunnen we niet greenpeace bellen.me buurman liep ook al te huilen dit kan zo niet doorgaan.
liep net buiten en de halve straat liep al te schreeuwen hier moeten we wat aan doen.mischien kunnen we een vliegtuig huren met een spandoek of zo iets dergelijk.IK BEN ZO BOOS
![]()
Verdiend maar ze krijgt het niet, mensen we kijken naar een reallife soap niet naar de familie doorzonquote:Op maandag 16 juli 2007 02:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben ook bijna om, er zijn nog een paar kleine nare trekjes aan haar. Maar bij de rest vergeleken heeft zij de winst dubbel en dik verdiend op dit moment.
ikke, snap het gewoon écht niet - zijn ze soms beide omgebouwd?quote:Op maandag 16 juli 2007 02:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, die Dennis is zowat het vrouwtje in hun relatie, in de zin van onderdanig. Niet dat hij veel geeft (bijna niets), maar hij laat zich wel erg veel aanleunen.
vast die straat van natasia die is afgezet ivm een steekpartij??quote:Op maandag 16 juli 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
De halve straat liep te schreeuwen? Wat is dat voor een straat.
Nog 1quote:Op maandag 16 juli 2007 02:55 schreef Inukshuk het volgende:
Oh good griefff..![]()
quote van vol;
![]()
is dat zo ja?quote:Op maandag 16 juli 2007 02:57 schreef cindy10 het volgende:
[..]
vast die straat van natasia die is afgezet ivm een steekpartij??![]()
Bedoel je deze?quote:Op maandag 16 juli 2007 02:57 schreef Day het volgende:
Vraagje, ik zit even op mijn laptop (pc is down), heeft iemand hier de link van de streams van Nowlive (waar je kan scrollen). Ik wou eigenlijk even wachten tot mijn pc het weer doet, maar wil straks toch kunnen streamen.
je weet als je getuige bent van zinloos geweld,dat je altijd kan bellen met 112??quote:Op maandag 16 juli 2007 02:58 schreef CoT het volgende:
[..]
Nog 1![]()
ook ik heb machteloos van woede staan schreeuwen hier vanmiddag,toen dit vreselijke terroriseren begon...
Het leek wel een oorlog,ze waren zo aggressief,en Huub die geen kant op kon terwijl ze zijn vriendin aan het aanranden waren,het voelde of ik naar oorlogsbeelden aan het kijken was,ik heb het af moeten zetten,want ik liep hier agressief door het huis te schreeuwen,ik weet het ,ze zeggen het is spel,maar dit was geen spel meer,dit was klinklare poging tot doodslag.......
Geen idee, ik hoor hier nietsquote:Op maandag 16 juli 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
De halve straat liep te schreeuwen? Wat is dat voor een straat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |