abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51510781
quote:
Op maandag 16 juli 2007 02:51 schreef CoT het volgende:
Ik denk dat we om 11.00 urr Natasia uit kunnen zwaaien
pi_51510782
quote:
Op maandag 16 juli 2007 02:48 schreef Inukshuk het volgende:

[..]

Errug he?.. En toch was die schaamte niet diep genoeg om de streams uit te zetten...
ik volg de streams allang niet meer....
ik lees alleen nog hier op het forum,doe dat al sinds er betaald moest worden(john de mol is al rijk zat,zonder mijn bijdrage...)
ik doe het dus met openbare filmpjes en foto`s,en uiteraard het commentaar op fok
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 02:53:45 #153
137949 Disana
pi_51510785
quote:
Op maandag 16 juli 2007 02:52 schreef Prospera het volgende:

[..]

Een vlaag van nymphomania
En hoe lang duurt zo'n vlaag, een week? Of wordt ze soms hitsig door de rottigheid die ze overdag met zoveel verve uitvoert.
pi_51510786
quote:
Op maandag 16 juli 2007 02:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hahaha... zet die bril eens af. Lieke is beresterk.... en misschien nog wel sterker dan Huub. Het zal me NIETS verbazen als Lieke de gouden kooi gaat winnen. Ze gebruikt nooit fysiek geweld, scheld niet en kan alles hebben. Wat mij bereft de grootste kanshebben en ALLES BEHALVE een aanhangsel van Huub. Nog even en het is zelfs andersom.
Ik ben ook bijna om, er zijn nog een paar kleine nare trekjes aan haar. Maar bij de rest vergeleken heeft zij de winst dubbel en dik verdiend op dit moment.
  maandag 16 juli 2007 @ 02:53:55 #155
84524 Morwen
I got life
pi_51510787
quote:
Op maandag 16 juli 2007 02:53 schreef avonne het volgende:

[..]

Wat zij zegt
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_51510790
quote:
Op maandag 16 juli 2007 02:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Gisteren of eergisteren (ik ben de tel kwijt) was Dennis zowat comateus en ze zat nog aan hem. Wat mankeert dat mens.
wat mankeren die 2? als ik denniks was had ik al lang geroepen dat ze op moet lazeren. z'n houding is nou ook niet bepaald enthousiast
pi_51510803
quote:
Op maandag 16 juli 2007 02:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hahaha... zet die bril eens af. Lieke is beresterk.... en misschien nog wel sterker dan Huub. Het zal me NIETS verbazen als Lieke de gouden kooi gaat winnen. Ze gebruikt nooit fysiek geweld, scheld niet en kan alles hebben. Wat mij bereft de grootste kanshebben en ALLES BEHALVE een aanhangsel van Huub. Nog even en het is zelfs andersom.
Uiterlijke schijn is wat anders dan innerlijke pijn.
Ze heeft zich de Kooi ingeneukt voor Huub.
Huub weg is doel van Lieke weg ( geld ).
Zo simpel ligt het.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_51510804
Nadia zender om
  maandag 16 juli 2007 @ 02:55:05 #159
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_51510806
Oh good griefff..

quote van vol;

ik ben helemaal over me toeren van wat ik allemaal gezien heb zou dat nou allemaal echt zijn.hier moeten we wat aan doen kunnen we niet greenpeace bellen.me buurman liep ook al te huilen dit kan zo niet doorgaan.
liep net buiten en de halve straat liep al te schreeuwen hier moeten we wat aan doen.mischien kunnen we een vliegtuig huren met een spandoek of zo iets dergelijk.IK BEN ZO BOOS

Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 02:55:24 #160
137949 Disana
pi_51510807
quote:
Op maandag 16 juli 2007 02:54 schreef tipsch het volgende:

[..]

wat mankeren die 2? als ik denniks was had ik al lang geroepen dat ze op moet lazeren. z'n houding is nou ook niet bepaald enthousiast
Ja, die Dennis is zowat het vrouwtje in hun relatie, in de zin van onderdanig. Niet dat hij veel geeft (bijna niets), maar hij laat zich wel erg veel aanleunen.
pi_51510811
Ik kan er niet langer naar kijken
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_51510812
quote:
Op maandag 16 juli 2007 02:55 schreef Inukshuk het volgende:
Oh good griefff..

quote van vol;

ik ben helemaal over me toeren van wat ik allemaal gezien heb zou dat nou allemaal echt zijn.hier moeten we wat aan doen kunnen we niet greenpeace bellen.me buurman liep ook al te huilen dit kan zo niet doorgaan.
liep net buiten en de halve straat liep al te schreeuwen hier moeten we wat aan doen.mischien kunnen we een vliegtuig huren met een spandoek of zo iets dergelijk.IK BEN ZO BOOS

vooruit....sommige draaien nog meer door,als de bewoners van de kooi
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 02:56:50 #163
137949 Disana
pi_51510821
quote:
Oh good griefff..

quote van vol;

De halve straat liep te schreeuwen? Wat is dat voor een straat.
  maandag 16 juli 2007 @ 02:57:02 #164
58921 Day
You can fly!
pi_51510824
Vraagje, ik zit even op mijn laptop (pc is down), heeft iemand hier de link van de streams van Nowlive (waar je kan scrollen). Ik wou eigenlijk even wachten tot mijn pc het weer doet, maar wil straks toch kunnen streamen.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  maandag 16 juli 2007 @ 02:57:03 #165
84524 Morwen
I got life
pi_51510825
quote:
Op maandag 16 juli 2007 02:53 schreef waxmask het volgende:

[..]

Ik ben ook bijna om, er zijn nog een paar kleine nare trekjes aan haar. Maar bij de rest vergeleken heeft zij de winst dubbel en dik verdiend op dit moment.
Verdiend maar ze krijgt het niet, mensen we kijken naar een reallife soap niet naar de familie doorzon De slechterikken leveren de kijkcijfers, Huub en Lieke zitten er als tegenhang zodat "wij" ons vreselijk kunnen ergeren aan dat wat in ons allen zit.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_51510826
quote:
Op maandag 16 juli 2007 02:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, die Dennis is zowat het vrouwtje in hun relatie, in de zin van onderdanig. Niet dat hij veel geeft (bijna niets), maar hij laat zich wel erg veel aanleunen.
ikke, snap het gewoon écht niet - zijn ze soms beide omgebouwd?
pi_51510828
quote:
Op maandag 16 juli 2007 02:56 schreef Disana het volgende:

[..]

vast die straat van natasia die is afgezet ivm een steekpartij??
pi_51510835
quote:
Oh good griefff..

quote van vol;

Nog 1

ook ik heb machteloos van woede staan schreeuwen hier vanmiddag,toen dit vreselijke terroriseren begon...
Het leek wel een oorlog,ze waren zo aggressief,en Huub die geen kant op kon terwijl ze zijn vriendin aan het aanranden waren,het voelde of ik naar oorlogsbeelden aan het kijken was,ik heb het af moeten zetten,want ik liep hier agressief door het huis te schreeuwen,ik weet het ,ze zeggen het is spel,maar dit was geen spel meer,dit was klinklare poging tot doodslag.......
pi_51510837
Ik hoor Lieke nog zeggen bij de keuken buiten tijdens een ruzie.
Je bent mijn type niet, ik val op stoere langere mannen.
Dat zei voor mij genoeg en Huub trapt erin.
Ik vind de liefde van Lieke naar Huub dan ook zeer gemaakt, heb ik altijd gevonden.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_51510839
Als iemand vanavond "toevallig"nog een suicidaaltje tegen komt die zijn werk al heeft gedaan, kan iemand dan even zijn briefje aanpassen en zeggendat het de schuld van DGK was en hij er niet meer tegen kon?
pi_51510841
quote:
Op maandag 16 juli 2007 02:57 schreef cindy10 het volgende:

[..]

vast die straat van natasia die is afgezet ivm een steekpartij??
is dat zo ja?
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 02:59:07 #172
137949 Disana
pi_51510843
quote:
Op maandag 16 juli 2007 02:57 schreef Day het volgende:
Vraagje, ik zit even op mijn laptop (pc is down), heeft iemand hier de link van de streams van Nowlive (waar je kan scrollen). Ik wou eigenlijk even wachten tot mijn pc het weer doet, maar wil straks toch kunnen streamen.
Bedoel je deze?

http://www.nowlive.eu/stream/alles.html
pi_51510844
quote:
Op maandag 16 juli 2007 02:58 schreef CoT het volgende:

[..]

Nog 1

ook ik heb machteloos van woede staan schreeuwen hier vanmiddag,toen dit vreselijke terroriseren begon...
Het leek wel een oorlog,ze waren zo aggressief,en Huub die geen kant op kon terwijl ze zijn vriendin aan het aanranden waren,het voelde of ik naar oorlogsbeelden aan het kijken was,ik heb het af moeten zetten,want ik liep hier agressief door het huis te schreeuwen,ik weet het ,ze zeggen het is spel,maar dit was geen spel meer,dit was klinklare poging tot doodslag.......
je weet als je getuige bent van zinloos geweld,dat je altijd kan bellen met 112??
  maandag 16 juli 2007 @ 02:59:31 #174
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_51510847
quote:
Op maandag 16 juli 2007 02:56 schreef Disana het volgende:

[..]

Geen idee, ik hoor hier niets Misschien als iedereen nou even zijn hoofd uit het raam steekt en kijken wat de halve straat aan het doen is, dan komen we er misschien achter.
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_51510850
en ze fluisteren verder...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')