Neuh.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:41 schreef Sebasser het volgende:
Inderdaad, ik heb er nachten om zitten huilen.
jij ook?
http://youtube.com/watch?v=tcZVpaVn-eMquote:Op maandag 16 juli 2007 01:42 schreef El_Rolando het volgende:
Linkje?
Ja, dan wil dat nog wel eens gebeuren. Hè.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:51 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Die clip kende ik geeneens. Ik hoor em altijd op de radio
Nee gek, daar hoor je dat gepingpong niet in.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:06 schreef steve-urkel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uFzHhdmkK0s
Enrique Iglesias - Do You Know (Rosario & Craig CJS Mix)
Is tof
Ja, dat en die moedervlek die hij heeft laten verwijderen. O ja, en hij neukt met Anna Koernikova.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:06 schreef L.Dir het volgende:
enrique iglesias is dat niet die gast die zijn hele 'carriere' maar op 2 nummers teert ?
als zijn pa niet bekend was stond hij nu waarschijnlijk te zingen terwijl hij hamburgers bakt in de plaatselijke snackbarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, dat en die moedervlek die hij heeft laten verwijderen. O ja, en hij neukt met Anna Koernikova.
De laatste twee dingen hebben zijn "carriere" meer beinvloed dan zijn "muziek".
Dat was ik nog even vergeten te noemenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:12 schreef L.Dir het volgende:
[..]
als zijn pa niet bekend was stond hij nu waarschijnlijk te zingen terwijl hij hamburgers bakt in de plaatselijke snackbar![]()
De BASIS van een biet is een pingpong ritme. Iedere muziekproducer zal het herkennen.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:40 schreef Schijtgeit het volgende:
Dat nummer begint met zo'n ping pong balletje die zo heen en weer geslagen wordt, wat de beat aangeeft van het nummer.
Kijk, dat is vet, een fucking orginele intro.
Mwoa, hij neukt wel Anna Kournikova en ander lekker vrouwenspul....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:12 schreef LENUS het volgende:
KUCH nerd KUCH
wat zit je nou uit je nek te lullen, man.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:11 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
De BASIS van een biet is een pingpong ritme. Iedere muziekproducer zal het herkennen.
Dus zo fucking origineel vond ik um niet. Vaak van andere artiesten al gehoord.
Mijn moeder had vroegah een bandje van Julio. Heb ik vroeger heel vaak moeten aanhoren maar als ik zo een nummer als Por Un Poco De Tu Amor of Quiereme Mucho nu weer hoor, maakt het me weer 3 minuutjes supervrolijk. Ze had trouwens ook bandjes van Freddy Fender en Neil Diamond. Geweldig!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:03 schreef gerron23 het volgende:
Julio Iglesias was nog te zien op tv5 2 dagen geleden. Die goeie ouwe Julio. Spreekt perfect frans.
Was ook meer tegen TSquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Mwoa, hij neukt wel Anna Kournikova en ander lekker vrouwenspul....![]()
Nee op zijn achternaamquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:06 schreef L.Dir het volgende:
enrique iglesias is dat niet die gast die zijn hele 'carriere' maar op 2 nummers teert ?
Wat hij zegt.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:42 schreef Hagelkaas het volgende:
Net zoals met jou: je klacht is in orde, maar waarom ben je voor de rest zo kut?
Heel jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |