Ja dat was vaag, zou ze dood zijn?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:34 schreef Koningin het volgende:
Ik vind het wel allemaal moeilijk te snappen hoor!!
Wat gebeurde er nou op het eind?? Zijn hand ging door haar heen!
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hij kan zich onzichtbaar maken en kan dan door substantie heen. Hij maakte zijn armen dus onzichtbaar en wurgde haar zo, denk ik...
Is die bril wel echt een bad guy? Is Nikki niet gewoon evil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus hij is ook een hero, zeg maar.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hij kan zich onzichtbaar maken en kan dan door substantie heen. Hij maakte zijn armen dus onzichtbaar en wurgde haar zo, denk ik...
Ik snap ook niet precies wat er met Nikki is. Haar 'andere' persoonlijkheid vermoord mensen. Dat is wel creapyquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:53 schreef __Saviour__ het volgende:
micah hoeft natuurlijk niet perse ook iets te kunnen. misschien is hij gewoon een squib
Ik denk dat je de herokrachten moet zien als iets wat de persoon die ze bezit verder kan helpen. De krachten zijn van hen, maar ze moeten nog leren deze naar hun hand te zetten als het ware. Maar bijvoorbeeld die tweede persoonlijkheid van Niki doet alles om Niki te helpen. Zodra Niki haar naar haar hand kan zetten kan ze goed doen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:01 schreef AjaxGirl1 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet precies wat er met Nikki is. Haar 'andere' persoonlijkheid vermoord mensen. Dat is wel creapyHaar man heeft dus ook superkrachten dus ik ga ervanuit dat Micah misschien ook een eigenschap heeft. Ben benieuwd
Term uit Harry Potter. Een squib is iemand die 2 magische ouders heeft, maar zelf geen enkele toverkracht bezit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan..maar daar komen jullie vanzelf wel achter
Ah, ik begrijp het nuquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Term uit Harry Potter. Een squib is iemand die 2 magische ouders heeft, maar zelf geen enkele toverkracht bezit.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:42 schreef SiGNe het volgende:
Micah isoeeeh waarom kan ik me nooit inhouden.. ik moet altijd de spoilers lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan..maar daar komen jullie vanzelf wel achter![]()
maar -->![]()
![]()
Ik heb het te doen met Micah. Dat jongetje is is nog klein en heel volwassen. En weet niet wat er allemaal aan de hand is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:57 schreef MadGuy het volgende:
Ik had het eigenlijk best met Niki te doen toen ze daar voor dood lag en D.L. Micah mee nam...
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:56 schreef vicarinatutu het volgende:
[..]
oeeeh waarom kan ik me nooit inhouden.. ik moet altijd de spoilers lezen![]()
maar -->![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Isabeau op 27-07-2007 21:11:19 (Dat is nog niet bekend hè!! :() ]
Dat ook eigenlijk. Maar ik vind Niki wel een tof karakter.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:30 schreef AjaxGirl1 het volgende:
[..]
Ik heb het te doen met Micah. Dat jongetje is is nog klein en heel volwassen. En weet niet wat er allemaal aan de hand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |