"Ja, nog héél ver!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:22 schreef Etcetera het volgende:
is het al dinsdag?
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:22 schreef Soempie het volgende:
Dat had ik nog niet verteld. Als die 5 dagen met die Italianen leuk zijn, dan gaan we in september naar hun vakantiehuis bij Rome
quote:
Wtfquote:Op maandag 16 juli 2007 00:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
http://www.na.nl/index.php?id=5002
?
quote:Op maandag 16 juli 2007 02:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb ze de deur uit gewerkt.Echt te moe.
Iedereen vond me bruin!Naast San ben ik nog spierwit en een mevrouw op de laatste camping dacht dat ik nog op vakantie moest. Waarop San *mijn arm erbij haalde* en zei: u denkt dat dit wit is?? Keet, flash even, dan ziet die mevrouw pas wat wit is.
![]()
![]()
Ik ga naar bed.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:26 schreef LadyBlack het volgende:
Shit....... t lukt niet zoals wilDan toch maar de taart met de tacky tekst.....
![]()
Wel groot genoeg voor iedereen![]()
![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:39 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
![]()
met HP moet je geen grapjes maken![]()
oh ja, wij zitten zaterdag net in een druk moment van campzone, maar we gaan 'm wel halen want m'n vriend zei: 'ik wil niet gelynched worden. we gaan 'm zaterdag halen' toen een andere vriend zei dat ik maar tot maandag moest wachten
Ik wilde ze ook al schaamteloos na-apen, maar zag ze ook nergens. Nu soort van camouflage genomenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb geen grijze All Stars met roze bloemetjes gezien![]()
Wel veel andere leuke schoentjes, maarja, je moet keuzes maken he (totdat ik ooit vet veel geld ga verdienen![]()
)
Die 2e heb ik bij de scapino gezien voor 35 euro, mét echtheidsgarantie enzoquote:Op maandag 16 juli 2007 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Tegenover Scholtens hebben ze ze![]()
[afbeelding]
Heb ook zulke.
Ik heb precies hetzelfdequote:Op maandag 16 juli 2007 15:40 schreef B.ertha het volgende:
Ga donderdag naar de dokter, ben de laatste tijd ook snel moe en ben afgevallen, daar wil ik ook wel eens iets van weten..
Ik ben geen 6 kilo afgevallen, 2 maar, maar mijn moeder vindt me erg mager kijkenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfdeOok heel duizelig en misselijk steeds, maar heb er zittend ook last van, alsof ik zweef en heel erg naar een bepaalde kant toezit. Ook ik ben 6 kilo afgevallen, en zoveel woog ik niet. Vreemd... De dokter kon bij mij niks vinden, ze zijn nog wel bezig met een paar onderzoeken.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik ook afgevallen ben, niet dat het evenveel isquote:Op maandag 16 juli 2007 15:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben geen 6 kilo afgevallen, 2 maar, maar mijn moeder vindt me erg mager kijken
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik ook afgevallen ben, niet dat het evenveel isHoe dan ook, 'zomaar' afvallen is niet goed. En als het anderen opvalt dan zegt dat ook wel wat. Ik hoor ook van iedereen dat ik nu veel te mager ben, terwijl ik eigenlijk wel blij ben met dit gewicht
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Kinderboeken zijn het gruwelijkst.quote:
quote:
Ik zie het, toeps en troel staan er ook tussen op de websitequote:Op maandag 16 juli 2007 17:55 schreef B.ertha het volgende:
Een hobbyfotografe. Via Fok leren kennen, gewoon een dagje foto's maken, leuk om te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |