ik wist wel dat er verschillende kaften waren, maar nooit bij stilgestaan dat ze het dan gelijk een andere editie noemen.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat ook dacht de eerste keer toen ik dat hoorde![]()
Alleen wel grappig dat je het nu pas voor het eerst hoort
Uhuh, nogal hardcorequote:Op maandag 16 juli 2007 14:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sziget én Lowlands![]()
![]()
Jij gaat brak zijn de 20e
Het is inderdaad ook wel een beetje raar omdat het suggereert dat de inhoud daadwerkelijk anders is...quote:Op maandag 16 juli 2007 14:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik wist wel dat er verschillende kaften waren, maar nooit bij stilgestaan dat ze het dan gelijk een andere editie noemen.
Een hotel?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja![]()
Mijn eerste Lowlands zat ik in een hotel (
) en vorig jaar deelde ik een tent met asmo. Maar aangezien Lien's tent te klein is voor twee personen gaan we nu allebei met een klein tentje
Hij weegt 2 kilo dus valt wel mee toch? Maar eens kijken of ik zo'n ding op kan zetten
Bedankt voor de tipsWe gaan inderdaad proberen zoveel mogelijk nachttreinen te pakken. We moeten ons ticket nog kopen nl
Ja die lijken me ook super handig, alleen wel wat lastig om mee te nemen omdat het in een grote ronde verpakking zit... Maar voor dingen als Lowlands wel primaquote:Op maandag 16 juli 2007 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil eigenlijk zo'n tent kopen die je in de lucht gooit en dat ie dan vanzelf uitklapt.... gekke naam hebben ze, Quechua geloof ikLijkt me ideaal...... Maar we gaan met zn drieën op vakantie, dus dan toch nog maar mama's tent mee
![]()
Dat zijn ondingen. Want opgevouwen zijn het hele grote schijven. En hoe ga je die meenemen? Juist, erg lastigquote:Op maandag 16 juli 2007 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil eigenlijk zo'n tent kopen die je in de lucht gooit en dat ie dan vanzelf uitklapt.... gekke naam hebben ze, Quechua geloof ikLijkt me ideaal...... Maar we gaan met zn drieën op vakantie, dus dan toch nog maar mama's tent mee
![]()
Een hotel jaquote:Op maandag 16 juli 2007 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een hotel?![]()
Wellicht is dit jaar de een LowPod was voor je
2 Kg voor een tentje is lekker licht, prima te doen![]()
Ohja, nog één tip: op veel stations in Italie(Venetie bijvoorbeeld) staan er allerlei aanbieders voor "goedkope campingplekken". Die komen dan naar je toe. Maar die camping zijn vaak veel duurder
-edit- vergeet je paspoort niet mee te nemen als je je ticket gaat halen
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb geen grijze All Stars met roze bloemetjes gezien![]()
Wel veel andere leuke schoentjes, maarja, je moet keuzes maken he (totdat ik ooit vet veel geld ga verdienen![]()
)
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:43 schreef LadyBlack het volgende:
Quechua tenten zijn cool![]()
![]()
Maar vooral voor 1 of 2 personen..... en niet als je gaat vliegen iddEn dat ga ik nou juist wel doen, naar Rome voor een nachtje hostel, dan vroeg met de trein naar Florence, op de stadscamping en een beetje met de bus andere stadjes bezoeken, dan met de trein terug naar Rome en daar ook nog een midweek op de stadscamping
Zin in zin in zin in
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:43 schreef LadyBlack het volgende:
Quechua tenten zijn cool![]()
![]()
Maar vooral voor 1 of 2 personen..... en niet als je gaat vliegen iddEn dat ga ik nou juist wel doen, naar Rome voor een nachtje hostel, dan vroeg met de trein naar Florence, op de stadscamping en een beetje met de bus andere stadjes bezoeken, dan met de trein terug naar Rome en daar ook nog een midweek op de stadscamping
Zin in zin in zin in
Ik ken alleen de engelse versie.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:47 schreef PhysicsRules het volgende:
Potterfans, de AKQ heeft jullie weer nodig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |