Ja dat zullen mooie verhalen worden als ik terugkomquote:Op maandag 16 juli 2007 20:23 schreef Supersheep het volgende:
Uit de 'MaJo's eerste keer ...' reeks: 'MaJo's eerste keer kamperen'
Ik dacht dat je vrijdag al wegging?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:21 schreef MaJo het volgende:
Wow nem keep them comingIk ga dit weekend eens langs de V&D/Xenos om allemaal campeerdingen aan te schaffen. Ik heb van Lien ook al veel goede tips gekregen
Sterker nog, een heel A4tje vol
Zou ik zéker doen. Zo tegen schemer aan worden het er heel veel. En als muggen honger hebben steken ze alles wat een hartslag heeftquote:Op maandag 16 juli 2007 20:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat zullen mooie verhalen worden als ik terugkom![]()
Hoewel Lien wel een hardcore campeerder is, dat scheelt toch wel
Trouwens iets wat jullie a-relaxed zullen vinden: muggen vinden mij niet lief en ik heb er dus bijna nooit last vanHoewel heel soms in het buitenland zitten er opeens muggen die mij wel lekker vinden
En die laten dan gelijk de grootste bulten achter
Misschien toch maar muggenspul meenemen dan
Het is meer voor het praktische eigenlijk. Er is altijd wel een moment dat je een blikopener nodig hebt(die zit in je zakmes) of iets moet snijden.quote:
Nee we gaan volgende week woensdagquote:Op maandag 16 juli 2007 20:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vrijdag al wegging?
Lien is al een keer gaan interrailen of niet? Want dan kan ze je de meeste dingen ook wel vertellen
Als je echt naar Milaan wilt kan ik zeggen dat je naar het Leonardo da Vinci museum moet gaan, dat is leuk.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:29 schreef MaJo het volgende:
Ik ben al in Rome geweest nem en we gaan daar niet heen deze keerMaar wel goede van die beenbedekking enzo, daar zijn ze inderdaad erg streng mee.
Als je nog tips hebt voor Milaan en Venetië hoor ik het graagHoewel ik al in Venetië geweest ben
We willen in ieder geval naar de Bionale
Ik weet wel hoe kamperen werkt hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is meer voor het praktische eigenlijk. Er is altijd wel een moment dat je een blikopener nodig hebt(die zit in je zakmes) of iets moet snijden.
Whehehe ik moet gelijk terugdenken aan mijn Interrail.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee we gaan volgende week woensdag
Ja Lien heeft inderdaad al eens geïnterraild, heb dan ook een waslijst met tips gekregen. Een heel A4 vol met allemaal grappige opmerkingen tussen haakjes![]()
We gaan eigenlijk alleen naar Milaan omdat de treinreis van Parijs naar Venetië veel te lang duurtquote:Op maandag 16 juli 2007 20:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je echt naar Milaan wilt kan ik zeggen dat je naar het Leonardo da Vinci museum moet gaan, dat is leuk.
Maar persoonlijk zou ik Milaan overslaan
Ik vond het er maar erg saai.
Venetie is gewoon heel mooi, maar dat weet je zelf ook dan
Zelfde geldt voor Rome.
Ik heb er ook erg veel zin inquote:Op maandag 16 juli 2007 20:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe ik moet gelijk terugdenken aan mijn Interrail.
Dat is echt een vakantie geweest die me altijd bij zal blijven
Mijn beste vakantie tot nu toe zo'n beetje![]()
Ja dat is ongeveer wat wij hebben gedaan..als tussenstop gebruikt.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
We gaan eigenlijk alleen naar Milaan omdat de treinreis van Parijs naar Venetië veel te lang duurtDus als tussenstop eigenlijk.
Die staan zeker nog een keer op mijn agenda om te doenquote:Venetië en Rome zijn inderdaad
Frankrijk en Italie.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb er ook erg veel zin in
Waar was jij ook alweer heengeweest?
We gaan 22 dagenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:37 schreef Supersheep het volgende:
MaJo, hoe lang ging je eigenlijk en heb je de treinpas voor 10, 22 of 30 dagen?
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Frankrijk en Italie.
Parijs, Bordeaux, Grenoble, Le Verdon Sur Mer(zoek dat even op in Google Mapsdan kun je lachen want daar kwamen we per ongeluk. )
Venetie,Milaan, Rome, San Remo en volgens mij vergeet ik nog iets.
(bovenstaand schema niet in die volgorde persé)
En daarvan zit je ook alle dagen in de trein denk je?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
We gaan 22 dagenTicket moeten we nog kopen
Nee, nog nooit gedaan. Maar was nieuwsgierig en zit even op de NS site te kijkenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:40 schreef MaJo het volgende:
Ook wel eens geinteraild schaap? Zo ja, waar ben je geweest?
Daar zit inderdaad Sziget bij inquote:Op maandag 16 juli 2007 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk trouwens nog steeds dat het vrij krap wordt, dat schema van jullie
Want in die 22 dagen zit al 6 dagen Sziget toch?
Nee, we zijn er gebleven. En eerlijk gezegd zijn we daar enorm blij om geweest.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]Meteen de trein de anders kant op gepakt of daar ook echt gebleven?
Freestylenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar zit inderdaad Sziget bij inWe kijken gewoon hoe ver we komen, als we geen tijd meer voor Bosnië hebben slaan we dat gewoon over
Zo..das laatquote:Op maandag 16 juli 2007 20:45 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even koken trouwensAardappelen, sperziebonen en schnitzel
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, we zijn er gebleven. En eerlijk gezegd zijn we daar enorm blij om geweest.
Het was er fantastisch rustig en mooi
We kwamen vanaf Bordeaux en we kwamen aan het einde van de middag aan.
Het is een mega klein stationnetje bestaande uit een grindpadje + huisje. Daarin zat de man die op de fiets de spoorbomen dicht ging doen, de wissel om ging zetten en dan weer alles terug moest zetten.
Er was verder geen hol te doen. De groenteman was burgemeester en het "stadhuis" en het politiebureau was één geheel. Voor zover je ervan kunt spreken.
We wilden eigenlijk naar Verduin --> Verdun en aangezien de Fransen sommige namen nog wel eens iets anders spellen dachten we dat "Verdon" ook wel goed was
Maarja..Verdon Sur Mer verklapt het natuurlijk al: aan zee.
En dat ligt Verdun helemaal niet
Vertel, wat zat er in?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:49 schreef Mikkie het volgende:
Schnitzel!
Ik had zelfgemaakte maaltijdsalade vanavond, maar eigenlijk heb ik nu alweer honger
Oh..is dat nu straattaal?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:04 schreef Mikkie het volgende:
Rotzooi, meuk, shit, en in dit geval: ingrediënten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |