quote:Op maandag 16 juli 2007 13:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij het vorige deel woonde ik nog samen. Zaten we samen te lezen, tegen een uur of 1 ging m'n vriend toen naar bed. Weet nog dat ik om een uur of half 7 jankend tegen hem aan ben gekropen in bed. Vanwege Dumbledore![]()
En ik kon natuurlijk niet vertellen wat er gebeurd was. Hij nieuwsgierig.![]()
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij het vorige deel woonde ik nog samen. Zaten we samen te lezen, tegen een uur of 1 ging m'n vriend toen naar bed. Weet nog dat ik om een uur of half 7 jankend tegen hem aan ben gekropen in bed. Vanwege Dumbledore![]()
En ik kon natuurlijk niet vertellen wat er gebeurd was. Hij nieuwsgierig.![]()
Met Sirius hield ik het eerste anderhalf uur niet meer op met huilen.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
ik heb geen traan gelaten toen Dumbledore stief, zat wel echt van '![]()
![]()
![]()
wtf no way
![]()
![]()
' maar huilen, nee dat niet
![]()
Waar ga je heen met Lienelien?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:08 schreef MaJo het volgende:Deel 200 al
![]()
Ik ga zo het topic doorlezen maar eerst even reageren
Dit weekend mijn tent en matje ontvangen voor mijn grote interrail avontuur met LienelienNu alleen eens kijken hoe ik een tent opzet
![]()
Wel stoer hoor, mijn eerste tent
Hoewel ik het na 3 weken waarschijnlijk spuugzat ben
Nu aan het werk, nog even wat centjes verdienen om de vakantie te bekostigen
Vandaag mijn eerste interview gedaan met kinderen, dat is echt supertof! Ze zijn heel enthousiast en willen graag meewerken. Met volwassenen is dat nog wel eens lastig...
Hoe is het verder hier?
Zou ik niet doen...happy endings betaal je altijd meer voorquote:Op maandag 16 juli 2007 13:37 schreef Soempie het volgende:
er is een childrens editie en een adult editie van de nieuwe hp![]()
dat belooft wat![]()
Ik denk dat ik de childrens edition koop, met happy end![]()
![]()
Dat is altijd zoquote:Op maandag 16 juli 2007 13:37 schreef Soempie het volgende:
er is een childrens editie en een adult editie van de nieuwe hp![]()
dat belooft wat![]()
Ik denk dat ik de childrens edition koop, met happy end![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou ik niet doen...happy endings betaal je altijd meer voor
Ik dacht dat het laatste boek misschien wat te gruwelijk zou zijn voor kinderen en dat er daarom een andere editie was.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is altijd zoHeeft inderdaad alleen met de kaft te maken.
Je eerste tent?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:08 schreef MaJo het volgende:Deel 200 al
![]()
Ik ga zo het topic doorlezen maar eerst even reageren
Dit weekend mijn tent en matje ontvangen voor mijn grote interrail avontuur met LienelienNu alleen eens kijken hoe ik een tent opzet
![]()
Wel stoer hoor, mijn eerste tent
Hoewel ik het na 3 weken waarschijnlijk spuugzat ben
Eh..jaquote:Op maandag 16 juli 2007 14:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
En een open eind? Ik vind dat ze daar geld bij moeten doen.![]()
![]()
quote:
welke?quote:
Ik ga met Lienelien interrailen naar Sziget (Budapest) via Parijs, Italië, Kroatië en Bosniëquote:Op maandag 16 juli 2007 14:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waar ga je heen met Lienelien?![]()
En waar ging het interview over?
Sziget én Lowlandsquote:Op maandag 16 juli 2007 14:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga met Lienelien interrailen naar Sziget (Budapest) via Parijs, Italië, Kroatië en Bosnië
Het interview ging over een meester die met pensioen gaat. Echt leuk de reacties van de kinderen!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat ook dacht de eerste keer toen ik dat hoordequote:Op maandag 16 juli 2007 14:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het laatste boek misschien wat te gruwelijk zou zijn voor kinderen en dat er daarom een andere editie was.![]()
![]()
die zijn inderdaad tofquote:
Jaquote:Op maandag 16 juli 2007 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je eerste tent?
Hoe ben je Lowlands doorgekomen dan?
Ik trouwens dat je een beetje een handig een redelijk lichte tent hebt uitgezocht
Dat scheelt een hoop
En neem zoveel mogelijk nachttreinen voor lange stukken. Maar dat spreekt voor zich denk ik.
Nadeel vind ik dat je heel goed moet opletten welke trein je opstapt want lang niet alle treinen zitten in je Interrailkaart en dan moet je een toeslag betalen. Dat is meestal maximaal 15 euro p.p. ofzo maar kan wel eens vervelend zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |