quote:Op maandag 16 juli 2007 13:22 schreef Etcetera het volgende:
is het al dinsdag?
!!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:26 schreef PhysicsRules het volgende:
Nog even wachten. Wat is er dinsdag?
ja lach maarquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:37 schreef Soempie het volgende:
er is een childrens editie en een adult editie van de nieuwe hp![]()
dat belooft wat![]()
Ik denk dat ik de childrens edition koop, met happy end![]()
![]()
serieus? ohwquote:Op maandag 16 juli 2007 13:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]are you serious
dat heeft alleen met de kaft te maken lieve schat
Ik denk dat ik dat dit keer ben.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:38 schreef Etcetera het volgende:
of loop ik weer eens ergens met open ogen in
Ik maakte geen grapjequote:Op maandag 16 juli 2007 13:39 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
![]()
met HP moet je geen grapjes maken![]()
oh ja, wij zitten zaterdag net in een druk moment van campzone, maar we gaan 'm wel halen want m'n vriend zei: 'ik wil niet gelynched worden. we gaan 'm zaterdag halen' toen een andere vriend zei dat ik maar tot maandag moest wachten
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:39 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
![]()
met HP moet je geen grapjes maken![]()
oh ja, wij zitten zaterdag net in een druk moment van campzone, maar we gaan 'm wel halen want m'n vriend zei: 'ik wil niet gelynched worden. we gaan 'm zaterdag halen' toen een andere vriend zei dat ik maar tot maandag moest wachten
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik maakte geen grapje![]()
En:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hem niet besteld..hoop dat scholtens genoeg pallets heeft besteld..
ik zit 'm al sinds de bekendmaking van de uitgiftedatum helemaal gek te pratenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:41 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hij weet wel zijn prioriteiten te stellen
![]()
Iamredleader is onze HP-dealer (dat rijmtquote:Op maandag 16 juli 2007 13:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik maakte geen grapje![]()
En:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hem niet besteld..hoop dat scholtens genoeg pallets heeft besteld..
Mijn God, wat maakt zo'n kaft nou uit.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:41 schreef Etcetera het volgende:
oh gelukkigik begreep er al geen ruk van
de adult versie is voor mensen die zich schamen om met zo'n kleuterkaft gezien te wordenen de childrens versie (die zeer zeer zeer lelijk is, hoop dat de NL versie mooier is) is voor de mensen/kiddo's die daar niet mee zitten
Het moet wel mooi staan inde boekenkastquote:Op maandag 16 juli 2007 13:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mijn God, wat maakt zo'n kaft nou uit.![]()
't Vorige deel heb ik in een ruk uitgelezen.Werd nachtwerk.
![]()
ik zit dan op campzone geldt dat als festivalquote:Op maandag 16 juli 2007 13:42 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Iamredleader is onze HP-dealer (dat rijmt) Hij heeft bij de ABC een aantal exemplaren besteld
![]()
![]()
![]()
Wie gaat er trouwens in de releaseweek van HP7 naar een festival![]()
mjah vond ik ook alquote:Op maandag 16 juli 2007 13:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mijn God, wat maakt zo'n kaft nou uit.![]()
't Vorige deel heb ik in een ruk uitgelezen.Werd nachtwerk.
![]()
ik heb nu allemaal verschillende versies. Zelfs een grote letterversie, die echt oerlelijk is, maar ze hadden geen andere meer.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het moet wel mooi staan inde boekenkast![]()
jaja, computerkamp, klinkt dat beter?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zit dan op campzone geldt dat als festival![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:48 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
jaja, computerkamp, klinkt dat beter?
Bij het vorige deel woonde ik nog samen. Zaten we samen te lezen, tegen een uur of 1 ging m'n vriend toen naar bed. Weet nog dat ik om een uur of half 7 jankend tegen hem aan ben gekropen in bed. Vanwege Dumbledorequote:Op maandag 16 juli 2007 13:45 schreef Etcetera het volgende:
weet niet of ik 'm in 1x uit ga lezenhangt er vanaf hoe moe ik ben enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |