ik wist wel dat er verschillende kaften waren, maar nooit bij stilgestaan dat ze het dan gelijk een andere editie noemen.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat ook dacht de eerste keer toen ik dat hoorde![]()
Alleen wel grappig dat je het nu pas voor het eerst hoort
Uhuh, nogal hardcorequote:Op maandag 16 juli 2007 14:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sziget én Lowlands![]()
![]()
Jij gaat brak zijn de 20e
Het is inderdaad ook wel een beetje raar omdat het suggereert dat de inhoud daadwerkelijk anders is...quote:Op maandag 16 juli 2007 14:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik wist wel dat er verschillende kaften waren, maar nooit bij stilgestaan dat ze het dan gelijk een andere editie noemen.
Een hotel?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja![]()
Mijn eerste Lowlands zat ik in een hotel (
) en vorig jaar deelde ik een tent met asmo. Maar aangezien Lien's tent te klein is voor twee personen gaan we nu allebei met een klein tentje
Hij weegt 2 kilo dus valt wel mee toch? Maar eens kijken of ik zo'n ding op kan zetten
Bedankt voor de tipsWe gaan inderdaad proberen zoveel mogelijk nachttreinen te pakken. We moeten ons ticket nog kopen nl
Ja die lijken me ook super handig, alleen wel wat lastig om mee te nemen omdat het in een grote ronde verpakking zit... Maar voor dingen als Lowlands wel primaquote:Op maandag 16 juli 2007 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil eigenlijk zo'n tent kopen die je in de lucht gooit en dat ie dan vanzelf uitklapt.... gekke naam hebben ze, Quechua geloof ikLijkt me ideaal...... Maar we gaan met zn drieën op vakantie, dus dan toch nog maar mama's tent mee
![]()
Dat zijn ondingen. Want opgevouwen zijn het hele grote schijven. En hoe ga je die meenemen? Juist, erg lastigquote:Op maandag 16 juli 2007 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil eigenlijk zo'n tent kopen die je in de lucht gooit en dat ie dan vanzelf uitklapt.... gekke naam hebben ze, Quechua geloof ikLijkt me ideaal...... Maar we gaan met zn drieën op vakantie, dus dan toch nog maar mama's tent mee
![]()
Een hotel jaquote:Op maandag 16 juli 2007 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een hotel?![]()
Wellicht is dit jaar de een LowPod was voor je
2 Kg voor een tentje is lekker licht, prima te doen![]()
Ohja, nog één tip: op veel stations in Italie(Venetie bijvoorbeeld) staan er allerlei aanbieders voor "goedkope campingplekken". Die komen dan naar je toe. Maar die camping zijn vaak veel duurder
-edit- vergeet je paspoort niet mee te nemen als je je ticket gaat halen
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb geen grijze All Stars met roze bloemetjes gezien![]()
Wel veel andere leuke schoentjes, maarja, je moet keuzes maken he (totdat ik ooit vet veel geld ga verdienen![]()
)
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:43 schreef LadyBlack het volgende:
Quechua tenten zijn cool![]()
![]()
Maar vooral voor 1 of 2 personen..... en niet als je gaat vliegen iddEn dat ga ik nou juist wel doen, naar Rome voor een nachtje hostel, dan vroeg met de trein naar Florence, op de stadscamping en een beetje met de bus andere stadjes bezoeken, dan met de trein terug naar Rome en daar ook nog een midweek op de stadscamping
Zin in zin in zin in
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:43 schreef LadyBlack het volgende:
Quechua tenten zijn cool![]()
![]()
Maar vooral voor 1 of 2 personen..... en niet als je gaat vliegen iddEn dat ga ik nou juist wel doen, naar Rome voor een nachtje hostel, dan vroeg met de trein naar Florence, op de stadscamping en een beetje met de bus andere stadjes bezoeken, dan met de trein terug naar Rome en daar ook nog een midweek op de stadscamping
Zin in zin in zin in
Ik ken alleen de engelse versie.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:47 schreef PhysicsRules het volgende:
Potterfans, de AKQ heeft jullie weer nodig![]()
"Ja, nog héél ver!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:22 schreef Etcetera het volgende:
is het al dinsdag?
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:22 schreef Soempie het volgende:
Dat had ik nog niet verteld. Als die 5 dagen met die Italianen leuk zijn, dan gaan we in september naar hun vakantiehuis bij Rome
quote:
Wtfquote:Op maandag 16 juli 2007 00:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
http://www.na.nl/index.php?id=5002
?
quote:Op maandag 16 juli 2007 02:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb ze de deur uit gewerkt.Echt te moe.
Iedereen vond me bruin!Naast San ben ik nog spierwit en een mevrouw op de laatste camping dacht dat ik nog op vakantie moest. Waarop San *mijn arm erbij haalde* en zei: u denkt dat dit wit is?? Keet, flash even, dan ziet die mevrouw pas wat wit is.
![]()
![]()
Ik ga naar bed.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:26 schreef LadyBlack het volgende:
Shit....... t lukt niet zoals wilDan toch maar de taart met de tacky tekst.....
![]()
Wel groot genoeg voor iedereen![]()
![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:39 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
![]()
met HP moet je geen grapjes maken![]()
oh ja, wij zitten zaterdag net in een druk moment van campzone, maar we gaan 'm wel halen want m'n vriend zei: 'ik wil niet gelynched worden. we gaan 'm zaterdag halen' toen een andere vriend zei dat ik maar tot maandag moest wachten
Ik wilde ze ook al schaamteloos na-apen, maar zag ze ook nergens. Nu soort van camouflage genomenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb geen grijze All Stars met roze bloemetjes gezien![]()
Wel veel andere leuke schoentjes, maarja, je moet keuzes maken he (totdat ik ooit vet veel geld ga verdienen![]()
)
Die 2e heb ik bij de scapino gezien voor 35 euro, mét echtheidsgarantie enzoquote:Op maandag 16 juli 2007 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Tegenover Scholtens hebben ze ze![]()
[afbeelding]
Heb ook zulke.
Ik heb precies hetzelfdequote:Op maandag 16 juli 2007 15:40 schreef B.ertha het volgende:
Ga donderdag naar de dokter, ben de laatste tijd ook snel moe en ben afgevallen, daar wil ik ook wel eens iets van weten..
Ik ben geen 6 kilo afgevallen, 2 maar, maar mijn moeder vindt me erg mager kijkenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfdeOok heel duizelig en misselijk steeds, maar heb er zittend ook last van, alsof ik zweef en heel erg naar een bepaalde kant toezit. Ook ik ben 6 kilo afgevallen, en zoveel woog ik niet. Vreemd... De dokter kon bij mij niks vinden, ze zijn nog wel bezig met een paar onderzoeken.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik ook afgevallen ben, niet dat het evenveel isquote:Op maandag 16 juli 2007 15:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben geen 6 kilo afgevallen, 2 maar, maar mijn moeder vindt me erg mager kijken
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik ook afgevallen ben, niet dat het evenveel isHoe dan ook, 'zomaar' afvallen is niet goed. En als het anderen opvalt dan zegt dat ook wel wat. Ik hoor ook van iedereen dat ik nu veel te mager ben, terwijl ik eigenlijk wel blij ben met dit gewicht
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Kinderboeken zijn het gruwelijkst.quote:
quote:
Ik zie het, toeps en troel staan er ook tussen op de websitequote:Op maandag 16 juli 2007 17:55 schreef B.ertha het volgende:
Een hobbyfotografe. Via Fok leren kennen, gewoon een dagje foto's maken, leuk om te hebben
Oja, geef Mikkie maar de schuldquote:Op maandag 16 juli 2007 18:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[Mikkiemodus]
Zijn er nog foto's waar wat meer te zien is?![]()
[/mikkiemodus]
mikkie stelt meestal zulke vragenquote:Op maandag 16 juli 2007 18:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oja, geef Mikkie maar de schuld
Nee dus. Tenzij je hotpants leuk vindt...![]()
weet ikquote:Op maandag 16 juli 2007 18:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mikkie stelt meestal zulke vragen![]()
Maandag werken is ook niet tof als je vrijdag om half 8 bent gaan slapen en zaterdag om half 4 waarna je om 10 uur weer wakker wordt. Ben ook helemaal kapot vandaagquote:Op maandag 16 juli 2007 19:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Maandag werken is niet tof als je op zondag van 3 tot 1 aan het bier zit![]()
Ik ben helemaal kapot nu en ik heb geen kloot uitgevoerd op het werk vandaag
Haha, dat helpt ook niet echt nee.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maandag werken is ook niet tof als je vrijdag om half 8 bent gaan slapen en zaterdag om half 4 waarna je om 10 uur weer wakker wordt. Ben ook helemaal kapot vandaagMaar wel leuk weekend gehad
Laat me raden: je staat naast het meisje en die vrienden van je gaan über-opvallend roepen: Hey TM! Dat is een lekker wijf, toch?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Haha, dat helpt ook niet echt nee.
Ik begon vrijdagavond om 8 uur met bier drinken, tot half 3. Toen zaterdag weer van 2 tot 1, en zondag dus van 3 tot 12.
Heel raar dat je je dan niet topfit voelt![]()
Maar mijn weekend was ook top![]()
Alleen jammer dat er werd geprobeerd om mij aan een meidje te koppelen![]()
Niet dat ik het meidje jammer vind, maar de manier waarop vind ik zo triest![]()
Uhhm nee, het is nog veel triester, maar daar ga ik het nu niet over hebbenquote:Op maandag 16 juli 2007 19:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat me raden: je staat naast het meisje en die vrienden van je gaan über-opvallend roepen: Hey TM! Dat is een lekker wijf, toch?
Oh..bang dat ze meelezen?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Uhhm nee, het is nog veel triester, maar daar ga ik het nu niet over hebben![]()
![]()
Nee dat niet, het is meer dat het niet m'n vrienden waren die me probeerden te koppelen, maar een zeker familielidquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee dat niet, het is meer dat het niet m'n vrienden waren die me probeerden te koppelen, maar een zeker familielid![]()
Sinds ik een half jaar terug aangaf dat ik nog 10 jaar thuis blijf wonen wil ze me graag aan een vrouw helpen, zodat ik binnen 10 jaar het huis uit ben![]()
Dat je met je moeder uitgaat is dan ook erg beschamendquote:Op maandag 16 juli 2007 19:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee dat niet, het is meer dat het niet m'n vrienden waren die me probeerden te koppelen, maar een zeker familielid![]()
Sinds ik een half jaar terug aangaf dat ik nog 10 jaar thuis blijf wonen wil ze me graag aan een vrouw helpen, zodat ik binnen 10 jaar het huis uit ben![]()
Jawel hoor, maar dat moet je natuurlijk niet door laten schemeren thuisquote:
Haha, das ook geen vaste bezigheid hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat je met je moeder uitgaat is dan ook erg beschamend
Zelf zoiets meegemaakt?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat me raden: je staat naast het meisje en die vrienden van je gaan über-opvallend roepen: Hey TM! Dat is een lekker wijf, toch?
quote:
ehh, neequote:Op maandag 16 juli 2007 19:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
En dat is bijzonder lullig als je het daar niet mee eens bent
"Nee man..."...dat zeg je gewoon niet op zo'n moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |