aidsquote:Op maandag 30 juli 2007 13:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Weer?
Neuh ik ga naar Sziget lekker stinken en AIDS oplopen![]()
Niet schilderen ofzo???quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:47 schreef Tha_Mars het volgende:
Is er nog iets te doen in Arnhem komende week?
Was wel leuk vorig jaar, in de bagger.quote:Evenement: Sonsbeek Theater Avenue
Datum: 09-08-2007 t/m 12-08-2007
In tenten met velerlei gezichten kunnen bezoekers genieten van verschillende muziek-, cabaret- en theatervoorstellingen voor jong en oud. Men wandelt van de ene voorstelling naar de andere of gaat op het terras zitten om te genieten van de sfeer, de mensen en het park. De Sonsbeek Theater Avenue maakt deel uit van Sonsbeek Festivals.
Als het wel lekker weer is is het wel één van de leukste evenementen in Arnhemquote:Op maandag 30 juli 2007 18:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Was wel leuk vorig jaar, in de bagger.
In juli gaan ze op zaterdag ook om 2 uur dicht. Maar tijdens het weekend van de Theater Avenue zijn ze op vrijdag tot 4 uur en op zaterdag tot 5 uur open.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:38 schreef -skippybal- het volgende:
En wtf was er met Bosch zaterdagavond? Kom ik daaraan zit de deur gewoon dicht.Ging ik kloppen en toen kwam er zo'n wijf boos zeggen dat ze gesloten waren en tiefde de deur weer dicht![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:44 schreef -skippybal- het volgende:
Oh, ik wist niet eens meer dat ik je gebeld had
Joah gaat goed hier, afgelopen donderdag sollicitatiegesprek gehad, ben door naar de 2e rondequote:Op maandag 30 juli 2007 18:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hey Magika, alles goed? al nieuw werk gevonden?
Hilarisch lijn 5 momentje trouwens; Whehe.. Je hebt van die momenten...
Ah tof, succesquote:Op maandag 30 juli 2007 18:57 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Joah gaat goed hier, afgelopen donderdag sollicitatiegesprek gehad, ben door naar de 2e ronde![]()
Jij al iets gevonden?
Las dat topic gister ja, geweldig
Ah ok, draaien idd erg mooie films, was hiervoor niet echt bekend met 'filmhuis films' maar zitten echt steengoede films tussen. Je moet eigenlijk voor donderdag nog After The Wedding proberen te zienquote:Op maandag 30 juli 2007 20:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
Euh tot nu toe wel ehm.. 2 keer geweest geloof ikIk ben zo'n 'oh die film wil ik nog zien maar het komt er niet van' type
Maar filmhuizen zijn goed, lekker kleine zaaltjes en veel mooiere films als de reguliere bioscopen
deels mee eens. Blikken bioscoop is echt dra-ma. Als je daar geen bontkraag hebt op je neppe lerenjackie, geen rmb op je telefoon aan hebt staan en niet om de 10 seconden kk stoer roept hoor je daar echt niet thuis. De rembrandt vind ik daarentegen gewoon rieleks...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:13 schreef -skippybal- het volgende:
Filmhuizen![]()
"Normale" bioscopen zijn voor proleten![]()
Denk dat het vooral van de film afhangt, heb in Rembrandt ook een keer in een halflege zaal gezeten met achterin allemaal gillende breezahpubahsquote:Op maandag 30 juli 2007 21:23 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
deels mee eens. Blikken bioscoop is echt dra-ma. Als je daar geen bontkraag hebt op je neppe lerenjackie, geen rmb op je telefoon aan hebt staan en niet om de 10 seconden kk stoer roept hoor je daar echt niet thuis. De rembrandt vind ik daarentegen gewoon rieleks...
en wil je ook duidelijk maken naar welke film je toen bent geweest?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:41 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja beetje jammer dat ik nou The Fountain heb gemist, die heeft volgens mij maar heel even gedraaid (heb 'm al 2 keer gezien maar wil 'm nog op het grote doek zien). Inland Empire komt er ook aan zo te zien (ein-de-lijk) alleen een beetje jammer dat ik David Lynch-films eigenlijk te eng vind voor in de biosDus ik twijfel nog
[..]
Denk dat het vooral van de film afhangt, heb in Rembrandt ook een keer in een halflege zaal gezeten met achterin allemaal gillende breezahpubahs![]()
Ehm.. Music and Lyricsquote:Op maandag 30 juli 2007 21:54 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
en wil je ook duidelijk maken naar welke film je toen bent geweest?![]()
Mijn laatste daar waren rocky (YEAH!) en PoC 3 (ruk film) Beide weinig publiek en rust.
Ik denk dat ik 'm idd maar gewoon download koop, al is het maar om het geluid uit te kunnen zettenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:57 schreef -skippybal- het volgende:
Inland Empire zou ik gewoon thuis op de bank kijken, kan je tenminste nog eens gaan op staan en lopen tijdens een 3 uur durende freakshow![]()
Lul niet, jij bent er gewoonquote:Op maandag 30 juli 2007 23:31 schreef Vork het volgende:
Hallo. Mijn agenda schijnt alweer vol te staan met vanalles en nogwat nu
aha! De eerste nacht hopelijk in mn nieuwe stulpje, dus ik en mijnquote:Op maandag 30 juli 2007 23:15 schreef remlof het volgende:
Ok, weer een poging tot een FOK! Arnhem Meet
Zaterdagavond 11 augustus in Sonsbeek, tijdens Theater Avenue.
Komers:
Vork
enter
Memento-Mori
remlof
Quickie-Bijt
Garrison72
Wauw ik ben een komerquote:Op maandag 30 juli 2007 23:15 schreef remlof het volgende:
Ok, weer een poging tot een FOK! Arnhem Meet
Zaterdagavond 11 augustus in Sonsbeek, tijdens Theater Avenue.
Komers:
Vork
enter
Memento-Mori
remlof
Quickie-Bijt
Garrison72
Misschieners:
moblo +
Natuurlijk ben je er, je kan terug kruipen meid!quote:
Oh in dat geval vind ik dat Boem-Dikkie ook wel kan komenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je er, je kan terug kruipen meid!
En enter en M-M zijn utrechters maar ze komen naar Arnhem voor deze meet
Enter komt nog altijd uit Den Haag hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je er, je kan terug kruipen meid!
En enter en M-M zijn utrechters maar ze komen naar Arnhem voor deze meet
Ow jahquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:54 schreef Quickie_Bijt het volgende:
[..]
Oh in dat geval vind ik dat Boem-Dikkie ook wel kan komen
Ow jahquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Enter komt nog altijd uit Den Haag hoor
Ow jahquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:00 schreef Garisson72 het volgende:
wow man, ik schijn ook te komen!
zater-avond een Fok!-Arnhem-meet en dan de dag erna 's middags een Fok!-pool-meet in Utrecht... Dat moet ook niet veel gekker worden al met al.
Da's behoorlijk lastig in Arnhem-Noord. Ik heb zelf meer dan een jaar zonder gezeten en ben er nu naar een op zoek voor m'n vader die is terugverhuisd naar Arnhem. De meesten hebben een patientenstop en het enige dat je kan doen is ze van tijd tot tijd allemaal afbellen of ze weer nieuwe patienten aannemen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
iemand trouwens nog een goede huisarts in de aanbieding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |