Koop een hor?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:12 schreef Ravii het volgende:
[..]
raam open bij mij betekent : muggen invasie
Iedereen die slaapt ook wel hoor.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:25 schreef Shitonya het volgende:
Denk dat iedereen die nu nog wakker is, seks wel kan gebruiken
Hun kun je in godsnaam nou een hor mollen?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:27 schreef Ravii het volgende:
Hor vandaag besteld
Ik had de vorige gemold
IK MIS ME HOR!
Nee, want die zijn kennelijk al moe genoeg om te kunnen slapen.. maar ergens heb je wel een puntquote:
Sommige mensen doen waarschijnlijk zeer bizarre dingen met horren..quote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hun kun je in godsnaam nou een hor mollen?
Ik schoot uit met me deo/aansteker combinatiie.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb mijn hor ook eens gemoldquote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Overdag =quote:Op maandag 16 juli 2007 01:46 schreef popolon het volgende:
Het is ook eindelijk weer eens warm in Nederland hoor, krijg je dit gezeur.![]()
Als jij je eind- afrekening krijgt , ben je wel uitgechilld denk ik.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:55 schreef seto het volgende:
yoyo ik heb airco hier en ik chill hem hard booyahaha
Geld moet rollen, jij mag zweten.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:58 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Als jij je eind- afrekening krijgt , ben je wel uitgechilld denk ik.
Zeg, gooi dat eens over jezelf heenquote:Op maandag 16 juli 2007 01:52 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Its hot in here
ppfffff nog wat dubbel drank met rum naar achter gooien dan maar.
Pak eens een touw en..quote:Op maandag 16 juli 2007 01:55 schreef seto het volgende:
yoyo ik heb airco hier en ik chill hem hard booyahaha
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |