Heel erg ja. Zo van 'wij hebben er ook niets aan gedaan' ...quote:Op maandag 16 juli 2007 00:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Kunnen wij niets doen, ik voel me nu zo ik stond erbij en keek ernaar!!!![]()
Elly komt morgen.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:24 schreef droomkoningin het volgende:
er gaat een personeelslid aangepakt worden... iemand een idee wie?
We gaan offtopic, maar open eerst een topic op fok met alle info etc ! ik volg je wel eerst ff een account aanmaken daar, meerdere uiteraardquote:Op maandag 16 juli 2007 00:22 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, open een topic en stort je hart uit.
Ik doe wel mee, denk dat er wel meerdere volgen.
Aangezien dat vliegtuig idee die NowLive en VOL gaan doen ook van mij kwam.
Ik zit ook vol ideeen, maar laat het ook aan andere over.
Open een topic, en de mensen volgen je vanzelf.![]()
Ik denk Herma.Die had toch iets met die schoenen onder het bed gedaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:24 schreef droomkoningin het volgende:
Hoop en denk Herma ..... die heeft van de week die schoenen onder het bed verraden.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:24 schreef droomkoningin het volgende:
Wilgo!!quote:Op maandag 16 juli 2007 00:20 schreef tipsch het volgende:
Mooi, Lieke wil een etentje voor haar en Huub gaan regelen in het kantoortje, inclusief portier - dus dat.
ok, en waarom dan?quote:
Nee, ik hoop nu dat er toch nog een brief komt en dat als sanctie 3 mensen de kooi moeten verlaten. Dt er dan vervolgens 3 nieuwen inkomen, die zich aansluiten bij Huub en Lieke. Als dat gebeurt, krijgt TIEN van mij weer 4 euro voor de streamsquote:Op maandag 16 juli 2007 00:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
maar eerlijk, ik hoop dat Stijn er mee nokt, Huub en Lieke ook en dat de rest gewoon slopend ten onder gaat.
Dat wijf kan niet rekenen, zeis nu 33 en heeft al 5 jaar met Willoos..quote:Op maandag 16 juli 2007 00:26 schreef akveor het volgende:
Natasia was 19 jaar voor ze met iemand naar bed is geweest en daar is ze 10 jaar meegeweest. MF?
[afbeelding]
Of Sharon die het horloge van Dennis netjes aan hem terug gaf en loog tegen Huub daaroverquote:Op maandag 16 juli 2007 00:24 schreef droomkoningin het volgende:
Tot haar 29ste nu is ze 33 en ze is 5 jaar bij Wilgo.....uh...klopt niet helemaal.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:26 schreef akveor het volgende:
Natasia was 19 jaar voor ze met iemand naar bed is geweest en daar is ze 10 jaar meegeweest. MF?
[afbeelding]
Ik zeg volop filmpjes terror op de forums van TIEN.quote:
En dat terwijl de ze de actie van vanmiddag heel lang aan het voorbereiden waren. De adrenaline gierde door het lichaam van Amanda zei ze. En nog deed de redactie niets.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond de acties van Huub en Jaap richting Eric ook te ver gaan, maar dat kwam nog niet in de buurt van wat ik de afgelopen dagen op de streams heb gezien. Puur fysiek geweld van het laagste soort. En het ergste is nog dat de redactie dus niet ingrijpt. Die 6 in de villa verdienen een sanctie, maar de redactie nog veel meer. Die staan het toe en zitten zelfs misschien wel lachend achter de streams.
Of Melissa die gisteren af en toe een hoofdrol vervulde bij de plannetjes tegen HLquote:Op maandag 16 juli 2007 00:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Of Sharon die het horloge van Dennis netjes aan hem terug gaf en loog tegen Huub daarover![]()
Interessant. Waar gaat dit over, en over wie? BSOL een theorie?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:26 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke zegt 'Als het goed is wordt een bepaald personeelslid aangepakt
Huub: 'Ik weet het, ik heb het zien staan op een post-it. Heb je het nog gezegd van die schoenen onder het bed?
Lieke: Ja, er werd meteen een aantekening van gemaakt.
Bericht op het scherm
Ander onderwerp
Geef even de specifieke link?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik zeg volop filmpjes terror op de forums van TIEN.
En teksten dat deze groepsaanranding en slachtpartij niet door de beugel kan.
Stuur email's naar kranten, weekbladen en ander media gespuis.
Laat maar eens zien wie hier de baas zijn, zonder ons zijn al die TV stations niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |