Hear! Hear!quote:Op maandag 16 juli 2007 00:16 schreef akveor het volgende:
't Is wat betaal je 10.000 Euro borg om met een spelletje mee te doen... denk je eerlijke kansen te hebben... wordt je aangerand...
Okee, DAT wist ik dus niet........maar hebben de bewoners van nu dan ook anderequote:Op maandag 16 juli 2007 00:16 schreef scanman01 het volgende:
De fysiek geweld regel is sindsdien verruimd.
Dan maar niet zo populair, ik kan me niet voorstellen dat Huub en Lieke dit 'voordeel' ook zo voelen.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:17 schreef waxmask het volgende:
Het mooie van alles is dat die pauperbroer van Brian het dus aanmoedigde en zodoende Lieke en Huub sterker en populairder dan ooit maken. Er is zelfs bijna niemand meer die twijfelt aan de oprechtheid van Lieke om bij Huub en in DGK te zitten. Hulde hoor Fam. Kubatz , jullie hebben Huub nog groter gemaakt dan ie al was... en is eigenlijk wat DGK betreft onmisbaar, onverslaanbaar, de drijfveer, spil, as , en moneymaker van DGK.... Van die 6 man is iedereen inwisselbaar omdat ze zich als kuddedier opstellen en niet meer als speciaal individu.
wees blij, niet gekeken te hebben......Walgelijke beelden.....quote:Op maandag 16 juli 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je het nog helemaal hebt gekeken... dat durfde ik al niet aan, de caps en het voorbereidende deel in het filmpje waren al genoeg...
kijk kunnen we daar geen aktie beginnen ? Bijvoorbeeld allemaal die link plaatsen, ik voel de rebel uit mn jongere punk jaren weer terug komen IEMAND ideeen ?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:17 schreef wolferl het volgende:
[..]
Vandaar dat ik gekickt ben van de officieele DGK forum op TIEN.
Ik plaatste een filmpje van vanmiddag![]()
jawel hoor, alle respect voor Huub en Lieke. Nogmaals, ik kies niet snel partij, maar dit kan en mag nietquote:Op maandag 16 juli 2007 00:18 schreef Adothehague het volgende:
Kijkt niemand naar de streams?
Jij mag stream 3 en 4 verslaanquote:Op maandag 16 juli 2007 00:18 schreef Adothehague het volgende:
Kijkt niemand naar de streams?
Nou ik denk als je Huub persoonlijk kent dat het je nog meer raakt.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:16 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Hetzelfde als de meesten hier.
Dat ik Huub ken staat daar los van lijkt me.
Vraag me af wat mensen die die lowlifes kennen er van vinden.
En de portier kan geen sanctie, geldboete krijgen of er uit worden gestemd.. hmm dit schept mogelijkhedenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:20 schreef tipsch het volgende:
Mooi, Lieke wil een etentje voor haar en Huub gaan regelen in het kantoortje, inclusief portier - dus dat.
Briljantquote:Op maandag 16 juli 2007 00:18 schreef tipsch het volgende:
Lieke heeft een goed plan. Ze gaat een etentje regelen én een portier!
Volgens mij ook.... ik kan niet duidelijk zien of het een tackle is.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:02 schreef Meganog het volgende:
[..]
Volgens mij was het een halve duw/tackle, waardoor Huub tegen Brian en de bank terechtkwam en daardoor viel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |