Idd, heeft geen enkele zinquote:Op zondag 15 juli 2007 21:51 schreef CoT het volgende:
Kap eens met die domme mailtjes, de redactie doet er toch niks mee
Brian zat net gezellig met Nadia, en die ziet hij wel meer zitten. Hij wist dit al twee dagen van Kennethquote:Op zondag 15 juli 2007 21:52 schreef CoT het volgende:
goeie vraag amanda
"Hoezo kom je hier opeens mee", ik snap het ook niet
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is de kracht van Brian. Info inwinnen, voor zichzelf houden en op het juiste moment genadeloos toeslaan. En reken maar dat Amanda op de knieën moet. Maar ja, hoe voer je een discussie met AmandaDat wordt gelijk weer een ruzie van drie dagen.
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:54 schreef Lobasca het volgende:
Brian liegt zelf ook. Amanda zei dat iemand het aan hem verteld had en Brian zei, dat zijn tas overhoop lag, en ging gelijk op haar liegen door.
Brian met Nadiaquote:Op zondag 15 juli 2007 21:54 schreef wolferl het volgende:
Vannacht weer goedmaak sex?
De grap is dat volgens mij ook hier Melissa de leidende rol speelde.........:)quote:Op zondag 15 juli 2007 21:54 schreef ericahysterica het volgende:
B het was een dommejongensfout maar waarom kan jij niet eerder eerlijk zijn je liegt glashard in mijn gezicht vanmorgen. Je kreeg nergens een gevoel van schuld?
het is disrespect naar mij toe en dat doet mij fokt op pijn snap je mannie?
voorzichtig met nu in een defensieve houding gaan.
A wilde eerst een steen in de doos leggen
Uiteraard, al denk ik dat er sowieso geen ruzie zal ontstaan, tenzij Brian echt op ramkoers gaat. Amanda is precies waar ze Lieke voor uitmaakt, een hondje dat pootjes kan geven.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:54 schreef wolferl het volgende:
Vannacht weer goedmaak sex?
Absoluut niet nee. Lieke moet toch ook doorhebben dat alle streamers er juist op zitten te wachten dat ze eens een keer iets terug doet. Maar Lieke heeft door dat het veel verstandiger is om het spel zo te spelen zoals ze nu doet. Ze had bij mij punten gescoord als ze Amanda een flikte trap in haar zij had gegeven.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk jij ook niet dat ze dat juist speelt? De perfect correcte tante om zo stemmen te winnen?
Helemaal niet. Ik had gehoopt dat ze wat klappen had uitgedeeld. Ze kan er toch niet voor uitgezet worden (nadat Natasia nergens voor wordt gestraft)... en een boete kan ze nog wel hebben. Maar nogmaals: Lieke denkt dat dit dé manier is om én in het spel te bljven én die 6 helemaal gek te maken.quote:Niemand gaat namelijk die bedden opmaken als ze zo onder vuur genomen is. En dat is wat ik op Lieke tegen heb. Ze is TE netjes, het is haar spel om eruit te springen en stemmen te winnen. Dat is dus hoe Lieke in elkaar steekt en dat is waar jij dol op bent.
Als je NIETS doet komen ze helemaal met alles weg. Dan worden ze totaal niet onder druk gezet om eens eerlijk het spel te spelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |