Geachte meneer/mevrouw,
Neem U mij niet kwalijk dat ik U mail maar weet geen andere weg te bewandelen.
Ik weet dat U zich inzet tegen het programma De Gouden Kooi vandaar dat ik nu bij U terecht kom.
Ik zit met vele andere mensen op het vol-forum waar wij praten over het programma en volgen de streams.
Bijna niemand kijkt nog naar de tv uitzendingen omdat er heel veel knip en plakwerk gebruikt wordt en wij streamers proberen al lange tijd een halt te roepen aan de verkeerde beelden en hoe de zender 10 met mensen omgaat.
Op dit moment zitten er nog 8 bewoners in, nu zijn Huub en Lieke de laatste dagen het doelwit van de overige 6 personen.
Huub en Lieke hebben een relatie gekregen in de kooi,en redden zich heel goed, dit toch grote afkeer van de overige bewoners
Vanmiddag was de druppel,er is nu duidelijk iets gebeurt waar wij streamers en mensen van de forums vinden dat er Aktie ondernomen moet worden.
De overige zes bewoners hebben Lieke en Huub zo afschuwelijk aangepakt, ik heb met tranen en kippenvel de beelden en filmpjes zitten bekijken.
De beelden dat Lieke door het gebruik van Natasia haar knie vast in de bank gedrukt wordt, haar in de houtgreep neemt en de andere 2 vrouwen Lieke haar kleding van het lichaam trekken.
Huub die door de mannelijke bewoners tegen gehouden wordt en moet toezien hoe zijn vriendin gemolesteerd wordt.
De vrouwen die Lieke mee sleuren, Huub eindelijk los kan komen omdat er over de speakers gezegd wordt "ophouden" in onze ogen had dit nooit mogen gebeuren omdat die zes bewoners met voorbedachte rade al bezig waren met dit, in zijn haast om bij Lieke te komen tegen zijn been aan getrapt wordt door Brian en daardoor door een glazen tafeltje heen valt.
Natasia die Huub vol in zijn kruis trapt en met haar handen vol in het gezicht stompt, Brian die Huub met een mega klap tegen een muur aan gooit.
Ik zal heel eerlijk zijn, kijk de laatste tijd geen streams meer, wil het ook absoluut niet meer verlengen, kijk op het forum om te kijken wat er gebeurt en moet met afschuw dingen terug lezen en zien.
Gelukkig maken er verschillende streamers opnames van de internetuitzendingen en ik zal ook de beelden bijvoegen zodat U ze kunt zien, ik wil U op voorhand waarschuwen voor de erge beelden, wat deze zes mensen hebben gedaan bij Huub en Lieke is een beroving van vrijheid,aanranding van Lieke in mijn ogen, er zou een gevangenisstraf op staan buiten de gouden kooi.
Zo als het er weer uit ziet grijpt de regie niet in en zullen er geen sancties op volgen.
Ik smeek U bijna om hier aub wat aan te laten doen, wij als streamers staan met de rug tegen de muur en de beelden zullen door de zender 10 vast weer in de doofpot gaan.
Neem mij niet kwalijk dat ik U mailde, ik hoop dat U de juiste wegen weet te bewandelen om hier een halt aan te roepen, deze mensen mogen hier niet ongestraft mee weg komen, dit is geen spel meer maar een hele enge realiteit.......
Met vriendelijke groet
http://goudenkooi.headlin(...)t-flink-uit-de-hand/ Een streamer heeft de beelden in slowmotion gemaakt
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=8177 Oproep om hier wat mee te doen.....
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=8176 zes tegen 2.....afschuw is duidelijk te lezen
Vind ik een mooie brief.