Ik denk dat ze bij Milton nog beter af zijn dan bij Natasia.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:21 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Milton Felter de volledige voogdij over Cheyenne en Yairo krijgt!!!!
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:19 schreef Disana het volgende:
Ik kan maar niet beslissen of ik nou denk dat daar achter ook een zootje trash zit, of dat het verregaande incompetentie is.
Da't zijn dingen die we ons allemaal afvragen.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:19 schreef mootie het volgende:
Waarom gebeurt het dan telkens weer in een dergelijke situatie?
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
De medebewoners van Lieke zijn ook zulk soort mensen: dommer, laag niveau, het waarschuwen waard dus. Bokito's mag je ook niet recht in de ogen aan kijken, deze mensen moet je blijkbaar contact mee leggen met enige waakzaamheid provoceren oorlogsuitrusting anders ligt je haar in plukken op de bank![]()
Ja, maar ik heb soms problemen met dingen die hier als feiten worden gebracht, terwijl het speculaties zijn. Dat kan users op het verkeerde been zetten. Zelf ben ik er helemaal niet van overtuigd dat Natasia niet naar huis kan alleen maar omdat Wilgo er niet is... het kan van alles zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat met Lieke, dat ze maar niks moest verstoppen als ze geen terror wil, dat hing dus ook nog samen met het feit dat de rest gewoon niet naar achter luistert.
waarom zou ze wegmoeten ze spant zich in om leuke tv te maken bovendien haalt ze het niveau wat omhoog. Als ze haar weg willen hebben dan moeten ze dat haar gewoon mededelen maar haar niet af laten tuigenquote:Op zondag 15 juli 2007 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Begint het kwartje al te vallen dat ze weg moet?
Totdat ze het AD komende week op het keukenblok zien liggen. Dan zijn ze er als de kippen bij om te zeggen dat het niet zo bedoeld was en om hun excuses aan te bieden.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:21 schreef lillkiss het volgende:
ze hebben zelf niet eens door dat het een best wel een erge actie was
ja, ik vind dat huub ook erge acties geeft gedaan (met eric bijv) maar volgens mij is hij daar wel voor gestraft tog?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Absoluut niet, ze zijn er trots op. En zolang achter geen standpunt inneemt blijven ze denken dat dit heel normaal en acceptabel gedrag is. (hoe gek het ook klinkt)
Dan zijn ze beter af ?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:21 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoop dat Milton Felter de volledige voogdij over Cheyenne en Yairo krijgt!!!!
Hij had iedereen kort geslagen, daar durf ik mn hand voor in het vuur te steken.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:24 schreef elcastel het volgende:
[..]
[..]
Da't zijn dingen die we ons allemaal afvragen.
Ik zat net trouwens het filmpje te kijken (ja wéér) en vraag me af hoe Brian had gereageerd in de situatie waar Huub in zat.
Het is echt te gek voor woorden dat er nog geen koffers gepakt moeten worden.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:17 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik kan die filmpjes niet meer zien,krijg dan dezelfde agressieve neigingen als toen het gebeurde.
De redactie heeft het zichzelf moeilijk gemaakt door steeds de regels op te rekken.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:24 schreef Yollie het volgende:
Het is voor de redactie ook niet makkelijk, ik ken een situatie van dichtbij waarbij ze ook met de handen in het haar zaten. Psychologen beslissen uiteindelijk wat nog verantwoordelijk is of niet.
De vraag is bijna 'hoe dan wel'. Ik wil niet overdrijven, maar 'gewond' komt wel in me op.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is alleen duidelijk dat Lieke nooit uit vrije wil die villa gaat verlaten. Dus gaat niet gebeuren.
nee, dan neem je je vriendin lekker serieus..quote:Op zondag 15 juli 2007 21:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou het nog sterker willen formuleren. Als het allemaal echt zou zijn. Ik daar zou zitten, samen met mijn vriendin. Drie keer raden wat ik als eerste zou doen als ik zag dat mijn vriendin continu gebashed zou worden
Haar zo snel mogelijk in veiligheid brengen en haar weg sturen, of ze nu wilde of niet, ik zou haar over het hek mikken. Ik zou dan wel knokken voor drie.
Neuh...... dan geven ze Huub en Lieke de schuld, die begonnen immers.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Totdat ze het AD komende week op het keukenblok zien liggen. Dan zijn ze er als de kippen bij om te zeggen dat het niet zo bedoeld was en om hun excuses aan te bieden.
Voor fysieke acties is Huub altijd gestraft........ Huub wel.....quote:Op zondag 15 juli 2007 21:24 schreef lillkiss het volgende:
[..]
ja, ik vind dat huub ook erge acties geeft gedaan (met eric bijv) maar volgens mij is hij daar wel voor gestraft tog?
Schijnbaar denken de daar bij Tien anders over. En ik trouwens ook. Een topwijf die Lieke, maar niet voor spraakmakende TVquote:Op zondag 15 juli 2007 21:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
waarom zou ze wegmoeten ze spant zich in om leuke tv te maken bovendien haalt ze het niveau wat omhoog. Als ze haar weg willen hebben dan moeten ze dat haar gewoon mededelen maar haar niet af laten tuigen
Er zijn regels die de deelnemers voor dit soort acties zouden moeten beschermen. Het is de fout van de redactie dat die regels niet meer gehandhaafd worden.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou het nog sterker willen formuleren. Als het allemaal echt zou zijn. Ik daar zou zitten, samen met mijn vriendin. Drie keer raden wat ik als eerste zou doen als ik zag dat mijn vriendin continu gebashed zou worden
Haar zo snel mogelijk in veiligheid brengen en haar weg sturen, of ze nu wilde of niet, ik zou haar over het hek mikken. Ik zou dan wel knokken voor drie.
In dit geval is er echter iets anders aan de hand. De redactie zelf heeft de mogelijkheid iets te doen aan de 'aanranders', maar in plaats daarvan kiezen ze ervoor om Lieke te waarschuwen dat ze geen spulletjes meer mag verstoppen.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
Tuurlijk, áchteraf is het altijd de schuld van degene die daadwerkelijk wat uitvreet, maar vóóraf kun je best waarschuwen. Oók voor het dragen van 'n kort rokje. Je weet dat er gekken zijn, stoicijns negeren mag, maar is gewoon niet aan te raden.
hebben ze ooit eerder hun excuses aangeboden?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Totdat ze het AD komende week op het keukenblok zien liggen. Dan zijn ze er als de kippen bij om te zeggen dat het niet zo bedoeld was en om hun excuses aan te bieden.
eens!quote:Op zondag 15 juli 2007 21:25 schreef Meganog het volgende:
[..]
De redactie heeft het zichzelf moeilijk gemaakt door steeds de regels op te rekken.
Waar haal je dat nu toch vandaan dat ik dan die keus zou maken? Ik ben, ja, je gelooft het misschien niet, anti geweld.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:27 schreef Meganog het volgende:
[..]
Er zijn regels die de deelnemers voor dit soort acties zouden moeten beschermen. Het is de fout van de redactie dat die regels niet meer gehandhaafd worden.
Volgens jouw redenering kan morgen Huub Amanda een gebroken neus slaan en dan zou Amanda het huis maar moeten verlaten en niet Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |