quote:Op zondag 15 juli 2007 21:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Voor wat het waard is heb ik er ook maar een mailtje aan gewijd. Hierin wijs ik toch op de Nederlandse wetgeving die voor hun regeltjes cq contracten gaat. Ik schreef dat ik er vanuit ging dat ook zij deze diende te respecteren om de veiligheid van de spelers te kunnen waarborgen
Toch vraag ik me af he, hoe reageren ze zelf bij FEBO.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:05 schreef elcastel het volgende:
[..]
Klopt, maar Huub vertelde Melissa dat hij achter helemaal gek werd toen hij zag dat de rest gewoon op Lieke door ging en kon gaan.
Dank je. Ik ben het helemaal met Huub eens. Wat een vreemd volk daar achter.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:12 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Lieke was naar achteren geweest terwijl Huub met Jaap in kantoor zat. Lieke kwam toen binnen en vertelde dit letterlijk aan Huub. Lieke kon zich in dit advies vinden, Huub vond het belachelijk.
De redactie heeft een probleem. Wilgo zit in SU. Daarom kunnen ze Natasia niet naar huis sturen, haar alleen naar huis sturen is gewoon te link. Dat is ook de reden dat ze aldoor roept onschendbaar te zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Zijn de verschillende fora al uit elkaar geknald van woede trouwens? Ik denk dat er vele topics zijn volgeschreven. En de redactie meldt het hele voorval niet eens.
Moet wel leuk zijn hem te herkennenquote:Op zondag 15 juli 2007 21:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die vloog een paar maanden terug hier ook over.
Dat doen ze overigens steeds, Huub naar achter halen zodat de meute op Lieke kan springen.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:09 schreef elcastel het volgende:
[..]
Goeie vraag ! Nee, ik verwonder me er openlijk over, het was geen echte vraag.
Zoiets Jah... Mafkeesquote:Op zondag 15 juli 2007 21:15 schreef BarryK het volgende:
Wat riep Jaap? Land maar in de tuin?
Ik kan het me opnieuw ook niet voorstellen. Maar ze gaan het waarschijnlijk gewoon weer flikken dat er niets gebeurt.... en morgen weer een soortgelike situatie... en weer geen sancties... en overmorgen loopt het dan echt uit de hand.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:07 schreef blomst het volgende:
ik zit echt te wachten totdat ze op de bank moeten en er 1 of 2 exits volgen.
Is dat vreemd?
Gebeurt er echt niets?
Ik kan die filmpjes niet meer zien,krijg dan dezelfde agressieve neigingen als toen het gebeurde.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:13 schreef tipsch het volgende:
filmpje, voor mij nieuw camerastandpunt
http://www.youtube.com/watch?v=KcvzL1IeV6M
Nee is nog niet officieel.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:16 schreef BarryK het volgende:
Kan iemand me vertellen of het al officieel is dat er geen sancties volgen op de acties van vandaag?
Volg toch je eigen advies op.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als je het wilt gaan hebben over iets wat tragisch is dan moet je even in de spiegel kijken...paddo's kopen en naar het dak van Nemo gaan![]()
Ok, dank jequote:Op zondag 15 juli 2007 21:17 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nee is nog niet officieel.
Maar er is nog geen oproep om op de bank te gaan zitten en Huub heeft gezegd dat er geen boetes komen.
Begint het kwartje al te vallen dat ze weg moet?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:17 schreef ericahysterica het volgende:
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:08 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
en de redactie doet mee. Ze hebben Lieke geadviseerd geen persoonlijke spullen meer te verstoppen van mensen. Kortom, alsof ze het aan zichzelf te danken heeft dat ze door 3 losgeslagen feeksen aangerand werd.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
dat is nou net zoiets als je had maar geen korte rok aan moeten trekken
![]()
Ik geloof niet dat dat de reden is, maar ik vind het nogal slordig om dát over het hoofd te zien, neem dan Lieke ook mee naar achteren.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:16 schreef mootie het volgende:
Dat doen ze overigens steeds, Huub naar achter halen zodat de meute op Lieke kan springen.![]()
de EXIT voor Natasia staat hier wel heel duidelijk opquote:Op zondag 15 juli 2007 21:17 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik kan die filmpjes niet meer zien,krijg dan dezelfde agressieve neigingen als toen het gebeurde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |