Ik had hier ook Vista ge-VM'd. Om m'n foon te kunnen updaten. Men. BSOD gallore.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:10 schreef JoMo0 het volgende:
Hehe , eindelijk terug na een middagje Vista. Wat een drama is dat zeg![]()
AKA 'de enige nog betaalbare Mac als je geen laptop wilt!' .quote:Op zondag 15 juli 2007 20:25 schreef Xilantof het volgende:
Tijd voor die nieuwe iMacs!
Ongeveer jaquote:Op zondag 15 juli 2007 20:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
AKA 'de enige nog betaalbare Mac als je geen laptop wilt!' .
Ja een huidige iMac toch ook lijkt me ?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Mijn iPod Mini 6gb (2e gen dus) werkt nog prima!
Ben benieuwd naar 't nieuwe design wat verwacht wordt.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:54 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja een huidige iMac toch ook lijkt me ?
Wat zie je dan voor je , de nieuwe gen iMacs ? Een ander design of ?
Een draagbare en dus kleine Book mag er ook best komen![]()
Een heavy duty graphics card zou prettig zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:04 schreef Xilantof het volgende:
En 13,3 inch is niet draagbaar genoeg?
Eens, een externe monitor met 1680x1050 loopt soms wat spaak in exposequote:Op zondag 15 juli 2007 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een heavy duty graphics card zou prettig zijn.
Het 13'3" scherm is denk ik groot zat voor wat je wil.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:21 schreef snoopy het volgende:
Langzaam maar zeker ben ik toch aan het besluiten een nieuwe laptop te kopen. Mijn iBookje is 3 jaar oud en echt versleten bijna![]()
Maar oh oh oh welke moet ik nou nemen? Een MacBook of een Pro? Ik neig naar de Pro vanwege de grootte van het scherm.
Maar ja, is dat niet overdreven? Ik doe voornamelijk internetten, iPhoto, iWeb, wat muziek erop, af en toe een filmpje bewerken en branden, af en toe InDesign en af en toe wat Photoshoppen.
Ja oke... Maar daar hoorde ik hem niet over. Alleen over formaatquote:Op zondag 15 juli 2007 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een heavy duty graphics card zou prettig zijn.
Doe er wel 2GB geheugen in.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:32 schreef snoopy het volgende:
Op zich denk ik dat ook wel. Maar dan sta je in de Applewinkel en dan komt er ook een soort hebberigheid naar boven enzo![]()
Maar die is natuurlijk niet relevant bij het maken van een weloverwogen keuze bij het aanschaffen van een nieuwe laptop![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |