Vandaar mijn Subquote:Op zondag 15 juli 2007 20:12 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Eens, al komt Giuliani in zijn boek naar mij over als iemand die mensen gewoon verantwoordelijk houdt. En een 'broken window theory'. Graffiti wordt opgeruimd en pauperwijken werden opgeschoond. En als een politieagent zijn werk niet deed en een schande was voor het korps, werd hem niet meer een hand bovengehouden, maar terecht gestraft. Het harder straffen of iets dergelijks kwam op mij niet over als de heilige graal. Bestrijding van corruptie en zooi in de stad wel.
Ja dus? haat heeft altijd al geleefd bij het blanke volkje, als ik de geschiedenis moet gelovenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij kent me duidelijk niet langer dan 1 dag anders wist je ook wel dat ik al jaren dit onderwerp volg, en eerst veel linkser stond met mijn opvattingen, guess why i changed, ga naar marocforum ofzo.
Dat zeiden ze vlak voordat ze je portemonnee ontfutselfde? Ik ken ook zat Polen en dat zijn stuk voor stuk hardwerkende mensen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Bullshit, ik ken zat polen en ze zeggen allemaal dat 80% van het volk dat nederland binnen komt, enkel komt om de rover uit te hangen.
Dat zal mij een zorg zijnquote:Op zondag 15 juli 2007 20:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat zal ook mijn reactie zijn als jij een keer "toevallig" een mes tussen je ribben krijgt geschoven tijdens een ruzie.
Gaf je moeder er ook les?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Typisch dat een fictief persoon zo gevoelig kan liggen bij jullie.
Jij zou het toe juichen dat onschuldige mensen worden mishandeld om hun afkomst.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zou dat zo zijn dan is dat toe te juigen, maar ik ben bang dat het polen waren.
Het bleek dus je opa te zijn die jou misbruikte? Oh zo zieligquote:Op zondag 15 juli 2007 20:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mijn moeder vertelde op m'n 9e al dat Sinterklaas niet bestond![]()
Bij mij de islamitische buurman, ik vond het altijd zo raar waarom hij een bruine baard had en een tulband op. Tja multiculti moest ik respecteren.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:32 schreef Sklasse het volgende:
[..]
Het bleek dus je opa te zijn die jou misbruikte? Oh zo zielig![]()
Het deed vast vreselijk pijn, niet?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bij mij de islamitische buurman, ik vond het altijd zo raar waarom hij een bruine baard had en een tulband op. Tja multiculti moest ik respecteren.
Het gebeurde halal.quote:
hahahahaquote:Op zondag 15 juli 2007 20:53 schreef Sklasse het volgende:
Ik misschien denken jij een gevaarlijke man op internet, jij heel gevaarlijk. Poltie jou snel moeten pakkenen in de gevangenis doen. Echt waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |