remlof kan de telefoon niet vinden als hij dronken is, alleen de koelkastquote:
ja om 19.30 alquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja om 19.30 alen toen waren ze ook vooral niet mnuchter en Remlof de hele tijd: ja ze zijn allemaal heel dronken
ja en jij niet zeker
quote:
mij niet?quote:
Neequote:
HOMOquote:Op zondag 15 juli 2007 20:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee![]()
Kom eerst maar op de meet, dan gaan we bellen !
Ik haat bellen zonder redenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:28 schreef enter het volgende:
Ben ik weer, wie nu?
Alleen korte smsjes, ik heb ook een hekel aan smsjes van 30 pagina's, bel dan gewoon. Maar als je niks te vertellen hebt, bel dan nietquote:Op zondag 15 juli 2007 20:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik dus ook, smsen doe ik wel veel
Komen doe ik zekerquote:
Of nietquote:
Beter loopt Boem dan door, chill ik m wel met hemquote:Op zondag 15 juli 2007 19:36 schreef enter het volgende:
[..]
Fiets en Boem gaan rondleiden, die laten wel wat shops zienals Sebasser een beetje doorloopt
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:44 schreef enter het volgende:
[..]
We gaan ook aan de haren van Thesorrow trekken, Astrid en Astrid![]()
quote:
De poes of jij ?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
bovenstaande komt niet naar de meet trouwens
quote:
True, maar dan heb je wel wat te melden. Ik heb soms dus van die:quote:Op zondag 15 juli 2007 20:36 schreef enter het volgende:
in een relatie is bellen soms wel leuk, wanneer ik niet lekker in mijn vel zit maar dat is heel soms en dan bel ik 10 minuten en ben ik weer happy![]()
Ik neem best vaak niet opquote:Op zondag 15 juli 2007 20:39 schreef Afwazig het volgende:
[..]
True, maar dan heb je wel wat te melden. Ik heb soms dus van die:
Met Niels
Hoi, met mij, alles goed?
Ja prima met jou?
Ja goed....
Dussss...
Doe eens gezelligquote:Op zondag 15 juli 2007 20:38 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ben weer ff beneden, still have some company![]()
Laters lieve damesen toffe kerels
Eens!quote:
Je moet om 6 uur weer thuis zijn van moeders de gans?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en ik kom zo goed als zeker voor de middag
maar ik kom zeker niet tijens het bieren
ik drink niet, fets-kloonquote:Op zondag 15 juli 2007 21:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je moet om 6 uur weer thuis zijn van moeders de gans?
Ahahahquote:Op zondag 15 juli 2007 20:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eens!
Hoj Tom![]()
Dat je zal komen twijfel ik geen moment aan
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |