Jaquote:Op zondag 15 juli 2007 17:24 schreef enter het volgende:
Nietzman heeft toch dreads?
haha, hij is kaal joh.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:24 schreef enter het volgende:
Nietzman heeft toch dreads?
T-mobile.quote:
Ik lurk ja, dat post in mijn FoBo of krijg aids vind ik maar een idee dat hardstikke dood moet.quote:
Ik zeg er ook niets van.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:25 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik lurk ja, dat post in mijn FoBo of krijg aids vind ik maar een idee dat hardstikke dood moet.
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:25 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik lurk ja, dat post in mijn FoBo of krijg aids vind ik maar een idee dat hardstikke dood moet.
De Groningen meets waar ik heen ben geweest waren over het algemeen met een man of 30quote:Op zondag 15 juli 2007 17:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Groningen-topic heeft zowat elke week een eigen meet.
donequote:Op zondag 15 juli 2007 17:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Sebasser doe normaal
Plak even die van enter. Die is overzichtelijker.
Maakt niet uit hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 17:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zeg er ook niets van.
Ik constateer alleen iets![]()
Niet waar.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:27 schreef enter het volgende:
omg sebasser jij bent echt lui
Die zijn half jaarlijks ofzo.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:27 schreef nikky het volgende:
[..]
De Groningen meets waar ik heen ben geweest waren over het algemeen met een man of 30. ( 1 meet was bedroevend te noemen
)
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet waar.
[..]
Die zijn half jaarlijks ofzo.
Deze meets waar ik over sprak zijn met een man of 8, maar heel erg gezellig.
Eindelijk zeg.quote:
Gezellig iddquote:Op zondag 15 juli 2007 17:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet waar.
[..]
Die zijn half jaarlijks ofzo.
Deze meets waar ik over sprak zijn met een man of 8, maar heel erg gezellig.
Haajquote:Op zondag 15 juli 2007 17:29 schreef RealZeus het volgende:
Zo, even een tvp.
Voor de mensen die met de auto komen, er zit een Qpark parkeergarage aan de Rademarkt, tegenver het politiebureau.Dat is dichtbij het station en het centrum.![]()
Alsof het om het aantal topics gaat, iedereen weet dat je internetpenis groeit naarmate je meer posts krijgt.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:29 schreef Memento-Mori het volgende:
euhm gaan we nu tot septe,ber zo spammen in deze topics zodat we ten tijde van de meet 3000 delen hebben
En bij de Praxis naast de Ikea kun je gewoon gratis parkeren, en is op loopafstand van het centrum.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:29 schreef RealZeus het volgende:
Zo, even een tvp.
Voor de mensen die met de auto komen, er zit een Qpark parkeergarage aan de Rademarkt, tegenver het politiebureau.Dat is dichtbij het station en het centrum.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:29 schreef Memento-Mori het volgende:
euhm gaan we nu tot septe,ber zo spammen in deze topics zodat we ten tijde van de meet 3000 delen hebben
jij bent zo traag, vraag maar aan CZquote:Op zondag 15 juli 2007 17:29 schreef Sebasser het volgende:
Wel apart, hebben we nu een half uur lopen baggeren over dat de Op verkeerd is?
Met welk been ben jij vandaag uit bed gekomenquote:Op zondag 15 juli 2007 17:29 schreef Memento-Mori het volgende:
De komers / misschieners kloppen volgens mij voor geen kantquote:Op zondag 15 juli 2007 17:31 schreef WurM het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Groningenmeet
Voor een goede OP in deel 5
Ze heeft gelijk.quote:
Huh?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En bij de Praxis naast de Ikea kun je gewoon gratis parkeren, en is op loopafstand van het centrum.
Daarom staat er ook onder dat je m moet bijwerken.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:32 schreef Afwazig het volgende:
[..]
De komers / misschieners kloppen volgens mij voor geen kant.
Die andere met de MAC erbij wel.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Huh?
De ikea die ik ken zit echt niet op loopafstand van het centrum hoor
Nouzeg.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk.
Sebasser wees niet aldoor zo godsamme lui & traag.
Zo goed enter?
Ik meende het trouwens wel.
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:32 schreef Afwazig het volgende:
[..]
HEt was donderdag goed te doenquote:Op zondag 15 juli 2007 17:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Huh?
De ikea die ik ken zit echt niet op loopafstand van het centrum hoor
Die ikea tegenover de brandweer kazerne? dat is de enige in groningen en omstreken, voor zover ik weet.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die andere met de MAC erbij wel.
Blijkt.
Ja weet ikquote:
Zo moet-ie maar goed genoeg zijnquote:Op zondag 15 juli 2007 17:32 schreef Afwazig het volgende:
[..]
met mn beide benenquote:Op zondag 15 juli 2007 17:31 schreef enter het volgende:
[..]
Met welk been ben jij vandaag uit bed gekomen![]()
10 minuutjes? Hoogstens 15?quote:
Veel plezierquote:
Voor bepaalde artikelen is ikea heel geschikt ja.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:34 schreef Memento-Mori het volgende:
IKEA FTW
IKEA is tof, IKEA geeft mij centjesquote:Op zondag 15 juli 2007 17:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Voor bepaalde artikelen is ikea heel geschikt ja.
Maar voor een hele hoop ook echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |