Alles kan dood door veel alcohol en ik neem aan muggen ook. Ik heb echter geen idee of dat beetje in jouw bloed effect op hen heeft maar wel een leuke oplossing als het echt werktquote:Op maandag 16 juli 2007 13:10 schreef OhEcht het volgende:
Heb je ook niet stekende muggen dan? en hoe licht slaap jij dat je wakker word van muggengezoem :|
Btw ken je muggen vermoorden door een hoog alcoholprimillage?
Was een keer heel lam en toen ik wakker werd was ik gebeten door een mug en later zag ik een mug helemaal intact dood op de grond liggen en die had ik niet gekilled.
Mooi ideequote:Op maandag 16 juli 2007 13:11 schreef M42 het volgende:
[..]
Je moet gewoon die racket uit elkaar slopen en het geheel in je raamopening plaatsen met nieuwe metaaldraden. Iets zwaardere condensator erop en weerstandje weg en laat die kut beesten dan maar lekker knetteren als ze door jouw raam binnen willen komen.
jama als je teveel groen in je tuin hebt krijg je weer teveel teken en das nie goequote:Op maandag 16 juli 2007 13:54 schreef trabant het volgende:
Zachte winter; kattebaktuinen zonder groen zodat vogels en egels zich niet kunnen verschuilen; vijvertjes in die dichtgetegelde tuinen: we zijn het grotendeels zelf schuld.
Straks komen de wespen ook nog erbij.
En gelukkig heb ik een wespenallergie.quote:
Het zal je misschien verbazen, maar die komen niet zo veel voor in Europaquote:Op maandag 16 juli 2007 01:15 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Euuuhm, ooit wel eens van Japanse horsels gehoord. Zoek het maar eens op mien jong.
Ik heb er al 6 gedoodquote:Op maandag 16 juli 2007 23:55 schreef Miscfit het volgende:
Round two... FIGHT!
quote:
Nicequote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:13 schreef Miscfit het volgende:
[..]
Hier nog geen puf gehad om erachteraan te hobbelen. 2-0 blijkbaar vinden ze me scherm heel interessant
![]()
Ik zou toch gaan voor Ghostbusters die hebben meer ervaring met geestenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:31 schreef reetveter het volgende:
die mug op mijn kamer heeft de geest van rambo in zich zitten.![]()
![]()
die ontsnappings technieken zijn niet normaal.![]()
ikdenk dat ik het A-team ga inschakele![]()
Heeft jouw klamboe ook anti-geluid zodat je dat kut gezoem niet hoortquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:34 schreef cultheld het volgende:
Ik heb een klamboe: Nergens last van.
Als een mug bij mij dood gaat zijn zijn ogen niet het enige wat vervaagtquote:Op zondag 15 juli 2007 15:58 schreef KonnieKipke het volgende:
Dazen zijn nog erger.Een daas (ook wel brems of steekvlieg) is een lid van de familie van de Tabanidae, tot de vliegen behorende bloedzuigende insecten. De familie is wereldwijd verspreid; er zijn vermoedelijk ongeveer 8000 soorten. Ze hebben grote ogen, bij veel soorten met een fraai kleurenpatroon, dat na de dood echter snel vervaagt. Het zijn over het algemeen forse, stevig gebouwde vliegen.
Ik slaap overal doorheenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:37 schreef M42 het volgende:
[..]
Heeft jouw klamboe ook anti-geluid zodat je dat kut gezoem niet hoort?
Gewoon het weerstandje eruit slopen. Minder weerstand -> hogere stroom -> meer vuurwerk.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:39 schreef hardstylesage het volgende:
[..]
Als een mug bij mij dood gaat zijn zijn ogen niet het enige wat vervaagt!
Trouwens! Ik heb een elec. tennisracket.. maar die dingen zijn een beetje zwak. Is er ook een manier om ze op te voeren? Neem aan dat het een kwestie is van een grotere condensator erin te plaatsen?![]()
Een stekker eraan solderen zou helemaal hilarisch zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |