wie ik? Nee!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:18 schreef Schijtgeit het volgende:
Wie jij?
Heey je bent ineens de supermuggenkillert geworden!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:27 schreef M42 het volgende:
Net nr 25 al te pakken... ik snap er echt niets van :/
Idd ik voel me net rambo in mijn slaapkamerquote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heey je bent ineens de supermuggenkillert geworden!![]()
![]()
Heb je geen citronella olie in huis?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:37 schreef M42 het volgende:
[..]
Idd ik voel me net rambo in mijn slaapkamer![]()
Maar ik word er echt zwaar pissed van... je kan niet eens normaal slapen met die zoemende kut beesten. Ga je diep onder de dekens dan wordt het weer te warm en drijf je weg. Vervolgens heb je dan wat verkoeling nodig en word je gelijk gestoken en zit je weer te krabben van de jeuk.
Muggen![]()
![]()
![]()
![]()
Niet alleen vet, maar ook noodzakelijk. Eigenlijk vang je ze altijd, ze ontkomen nooit!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:57 schreef je_oma het volgende:
Ik heb zo'n tennisracket waarmee je ze kan elektrocuteren, dat is echt vet.
Ja ik heb ook zo een Vapona stekker. Echter helpt dit niet tegen het irritante geluid en ik heb vaak genoeg zeer agressieve muggen die ondanks alles op je af blijven komen. Het vervelende is gewoon dat je hele nachtrust naar de klote gaat.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heb je geen citronella olie in huis?
Of desnoods citroensap? Dat haten ze nml, gewoon op je lijf smeren!
Citronella olie is erg goedkoop en werkt perfect!quote:Op maandag 16 juli 2007 02:21 schreef M42 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook zo een Vapona stekker. Echter helpt dit niet tegen het irritante geluid en ik heb vaak genoeg zeer agressieve muggen die ondanks alles op je af blijven komen. Het vervelende is gewoon dat je hele nachtrust naar de klote gaat.
Maar een electrische mepper is inderdaad een must om ze makkelijk te pakken te krijgen.
Mu Mu Mu MU MULTIKILL !!!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:27 schreef M42 het volgende:
Net nr 25 al te pakken... ik snap er echt niets van :/
azijn tegen de jeukquote:Op maandag 16 juli 2007 02:37 schreef Knoekie het volgende:
Ik ben daarnet gestoken in mijn wang. En meteen jeukt het als de tyfus. En alleem naar omdat me ouders de hordeur steeds open laten. En wie gaan ze prikken? Juist
Denk dat ik dat risico maar niet neemquote:Op maandag 16 juli 2007 02:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
azijn tegen de jeuk
of het ook werkt tegen andere jeuk, probeer het eens uit zou ik zeggen![]()
welk risico?quote:Op maandag 16 juli 2007 02:53 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Denk dat ik dat risico maar niet neem![]()
Is een klamboe dan misschien een goede aankoop?quote:Op maandag 16 juli 2007 03:09 schreef Vaud het volgende:
Net wakker gemaakt/geworden door een mugHeb nu een paar joekels van een bulten, echt niet normaal zo groot
![]()
Ja ik was gisteren dus Godlikequote:Op maandag 16 juli 2007 02:46 schreef RecomServ het volgende:
[..]
Mu Mu Mu MU MULTIKILL !!! [afbeelding]
Je moet gewoon die racket uit elkaar slopen en het geheel in je raamopening plaatsen met nieuwe metaaldraden. Iets zwaardere condensator erop en weerstandje weg en laat die kut beesten dan maar lekker knetteren als ze door jouw raam binnen willen komen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:00 schreef je_oma het volgende:
Ik heb vannacht met mun raam open geslapen en heb nergens last van![]()
Zijn zeker bang geworden van mijn tennisracket. Heb er gisteravond nog een mee verschroeid.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |