Dat heeft Lieke idd gedaan en er zit dus een was van Lieke tussen.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heeft Lieke dat gedaan?
Zit er alleen kleding van Natasia in de wasmachine of ook van Nadia en Amanda?
Ja dat dacht ik ook al. Dat is zo'n scherpe lucht en het heeft er aleen hele nacht in gezeten, dus zou ze het gelijk moeten ruiken tochquote:Op zondag 15 juli 2007 15:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een beetje huisvrouw ruikt dat toch als er iets niet klopt?
Zelfs ik ruik dat![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, van een afstand was de zachtgele kleur wel aardig![]()
Hij heeft zelf gezegd dat ze nep zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda:Jij hebt een mooi lijf en ik ook dus als we samen een kindje krijgen dan krijgt die dat ook, mooie billetjes, mooie tietjes, mooie huidskleur, mooie lipjes...
Brian:Mooie tietjes dan moet ik eerst even foto's van vroeger zien
O, gelukkig.quote:
op zekerquote:Op zondag 15 juli 2007 15:21 schreef Varen het volgende:
Dennis heeft een roze onderbroek aan, toch homo?
Kleurt mooi bij zijn eikel, ton sur ton zullen we maar zeggenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:21 schreef Varen het volgende:
Dennis heeft een roze onderbroek aan, toch homo?
Ik verwacht meer eenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda:Jij hebt een mooi lijf en ik ook dus als we samen een kindje krijgen dan krijgt die dat ook, mooie billetjes, mooie tietjes, mooie huidskleur, mooie lipjes...
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
quote:Op zondag 15 juli 2007 15:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kleurt mooi bij zijn eikel, ton sur ton zullen we maar zeggen
Ik denk dat je gelijk hebt. Nou ja, dan maar hopen op Amanda's reactie op de nagelspullen... hebben we toch nog iets om naar uit te kijkenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:23 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Fles staat nog onderin de kast volgens mij, jammer.
Het blijft raar dat ze dat nog steeds probeert te ontkennenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft zelf gezegd dat ze nep zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |