Teenage Kicksquote:
Ik ga helemaal terug in de tijd, en word er vrolijk vanquote:
The horror, the horror...quote:Op zondag 22 juli 2007 20:10 schreef Relayer het volgende:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
5
[afbeelding]
Waarna de platenmaatschappijen de macht weer terugnamen, en we daardoor zoveel shit in de hitlijsten hebben.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:26 schreef belsen het volgende:
[..]
The horror, the horror...
En toen kwam de punk.
De eerste twee ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:10 schreef Relayer het volgende:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
5
[afbeelding]
Ja, Rick Wakeman, Queen én Genesis.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:23 schreef Relayer het volgende:
[..]
Waarna de platenmaatschappijen de macht weer terugnamen, en we daardoor zoveel shit in de hitlijsten hebben.
ehmm...Genesis' laatste hit stamt alweer uit 1992, Queen (lees: Freddie Mercury) is sinds 1991 dood, en wanneer heeft Rick Wakeman ooit een hit gehad?quote:
Bedoel je Five leaves left? Die kun je hier kwijt Wat is het beste album van de jaren 60? (1969quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:05 schreef Waaghals het volgende:
Nick Drake - Four Leaves Left
Five leaves left natuurlijk, stom en dacht ergens dat ie van 1970 was. maar je hebt gelijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Bedoel je Five leaves left? Die kun je hier kwijt Wat is het beste album van de jaren 60? (1969)
Goeie smaak verder
Interessante keuzes, een aantal ken ik niet maar klinken interessant.quote:
Ja en ik mis nog 75% heb ik het gevoel, morgen eens verder zoeken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:09 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Interessante keuzes, een aantal ken ik niet maar klinken interessant.
Ik heb er weer wat huiswerk bij![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |