Terug van vakantie heb ik een hele lijst aan klassiekers kunnen spotten maar bij veel heb ik geen idee wat het allemaal is, of welke uitvoering. Dus wanneer iemand een model herkend, meld het ff
Porsche 356. een 356 SC ofzo? ik zie iets van een SC staan achterop. Hij lijkt daarnaast wel gestoken te zijn in een Rally uitvoering. Heeft een bord erop zitten dat hij heeft meegedaan aan rally van Monte Carlo in 1984.
![]()
Austin Healey ofzo? dat is de enige die er op lijkt volgens mij...
Rolls Royce zo ver kwam ik nog net met het beeldje voorop...
Pontiac ofzo? Wel met de meest brute vlammen die ik ooit heb gezien, check ook die lucht inlaat op de motorkap...
![]()
Oranje klassieker?![]()
Old-timer, zo kan ik hem noemen, want hij is echt heel oud waarschijnlijk. Heb werkelijk geen idee welk merk, maar daarom heb ik ook nog het logo geplaat
![]()
![]()
Rode klassieke Ferrari, maar welke?
![]()
Blauwe klassieke Ferrari (??), of het een Ferrari is twijfel ik een beetje aan, kan ook een maserati zijn...
![]()
Mercedes, zo ver kom ik nog, maar wat voor type? Er staat op de achterflanken V8 en aan de achterkant AMG. Misschien een van de eerste AMG types?
Chevrolet "mexican style", zo noem ik hem maar ff, want verder heb ik geen idee welke type het is. Wel vet dat hij in het mat zwart is gespoten...
![]()
![]()
Rolls Royce, maar stond dusdanig kl*te geparkeerd dat ik er maar 1 foto van kon nemen
Porsche 911 Cabrio, maar wel met een dikke vleugel achterop. Bestaat van de 930 een cabrio versie?
![]()
Klassieker rood/bruin
Klassieker rood
Klassieker zwart
Klassieke Citroen
Klassieker zwart nr.2 ![]()
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie