huh?!?!quote:
Er is er maar 1 van. Het showmodel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:28 schreef eevebe het volgende:
[..]
huh?!?!![]()
bestaat die wagen echt?
ik dacht dat er maar een was gebouwd voor de show. is er een of andere rijke stinkerd die die wagen heeft gekocht of zijn er meerdere gemaakt?
Geeft niet hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:38 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind het ding maar lelijk.
Oh, en D.Rose, ik weiger om me te gaan schamen dat ik een vage naam en een enorm vaag obscuur merk niet aan elkaar kreeg gekoppeld.
best cool dan om die in een garage te spottenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er is er maar 1 van. Het showmodel.![]()
![]()
Zat een Duits kenteken op, dus 1 malloot rijdt er mee rond zo afentoe.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:38 schreef eevebe het volgende:
[..]
best cool dan om die in een garage te spotten![]()
Baas van Fulda?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:25 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Zat een Duits kenteken op, dus 1 malloot rijdt er mee rond zo afentoe.
Ze mogen zeggen wat ze ervan vinden, maar ik vind het nog steeds een brute bak!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:19 schreef Sjengdanny het volgende:
Deze RS4 avant B5 stond op de camping op vakantie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Omgquote:
kenteken is echt!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
OmgIs dat kenteken echt en niet weggesoept?!? Wat ontzettend vet!
Haha ok dan, ik dacht dat in Nederland niet zo was omdat dat volgens de wetgeving niet mag.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:52 schreef Jaguarized het volgende:
Een Mercedes G55 AMG heeft altijd sidepipes.
Die Plymouth Duster is van een vrouw trouwensquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:29 schreef dubidub het volgende:
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07322/Image_054.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07322/Image_055.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07322/Image_056.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07322/Image_058.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik heb nog wel meer foto's, sommige zijn een beetje vaag, snap er geen klote van
tofquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:46 schreef Jaguarized het volgende:
Dit fraaie stukje techniek kwam ik afgelopen weekend tegen.
[afbeelding]
Ik heb denk ik pas dezelfde gespot.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:46 schreef Jaguarized het volgende:
Dit fraaie stukje techniek kwam ik afgelopen weekend tegen.
[afbeelding]
Gok dat dat op een circuit was, dit was gewoon midden in Dusseldorf, he!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:29 schreef achla het volgende:
[..]
Ik heb denk ik pas dezelfde gespot.
[afbeelding]
[afbeelding]
Vet!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:27 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Gok dat dat op een circuit was, dit was gewoon midden in Dusseldorf, he!
I was there also![]()
![]()
Alsof een spot bij iemand voor de deur, in een dure straat of bij een hotel moeilijker te maken isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:27 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Gok dat dat op een circuit was, dit was gewoon midden in Dusseldorf, he!
I was there also![]()
![]()
Je kan anders ook niet ontkennen dat je zo'n auto sneller op een circuit zal spotten dan midden in een stad.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Alsof een spot bij iemand voor de deur, in een dure straat of bij een hotel moeilijker te maken is
Hij rijdt overigens vrij vaak rond bij en op de ring, ik ben'm ook al eens tegengekomen in een haarspelbocht tussen Adenau en Nurburg. Het is tenminste iemand die zijn auto gebruikt waar deze voor gemaakt is
Dat wil ik gerust ontkennen, het hangt van nogal wat factoren af.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je kan anders ook niet ontkennen dat je zo'n auto sneller op een circuit zal spotten dan midden in een stad.![]()
Een Alpine makkelijk? Ik kom doorgaans meer SL55's dan Alpines tegenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:16 schreef Paladijn het volgende:
Sorry paal, het mocht inderdaad gezegd worden. Verdere discussie, indien nodig, maar in feedback of PTA SC lijkt me.
En om maar on-topic te komen:
[afbeelding]
Dit soort foto's post ik hier doorgaans gewoon niet omdat er altijd wel een pisnicht is die loopt te miepen dat het te makkelijk is of hier niet hoort. Laat mensen gewoon zelf kiezen wat 'speciaal' is en geniet van de foto's...
Dan moet je eens naar Veenwouden gaanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:08 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Een Alpine makkelijk? Ik kom doorgaans meer SL55's dan Alpines tegen![]()
Waarom zou Patrick in een auto met Zwitsers kenteken rijden?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:21 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Damn, die S65 is mooi en dik!
Vanmiddag gespot (zonder foto): Bentley GTC (bijna 3 ton kost hij, ruim 2 ton weegt hij, 520pk sterk 6L twinturbo), Kluivert reed erin (Utrecht) tenzij ik scheel was, Zwitsers kenteken. Iemand met meer info hierover?
Weet ik veelquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom zou Patrick in een auto met Zwitsers kenteken rijden?
Maar als je er dan zomaar mee rond kunt rijden zou iedereen dat toch doen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:26 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
Weet ik veelKan ook een goede lookalike zijn geweest.
Kan ook een ander land zijn geweest, maar er zat zo'n rood ding in het kenteken.
Auto op Zwitsers kenteken scheelt trouwens wel anderhalve ton aan bpm ten opzichte van een Nederlandse aankoop...
Iedereen met genoeg geld voor een leuk 2e huisje in het buitenland doet het ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar als je er dan zomaar mee rond kunt rijden zou iedereen dat toch doen?
Dat is dat kenteken beginnend met NOH toch? Die heb ik namelijk ook gespot in Laren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:21 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Damn, die S65 is mooi en dik!
Vanmiddag gespot (zonder foto): Bentley GTC (bijna 3 ton kost hij, ruim 2 ton weegt hij, 520pk sterk 6L twinturbo), Kluivert reed erin (Utrecht) tenzij ik scheel was, Zwitsers kenteken. Lichtgrijs metallic, extra opvallende grill onder aan de voorkant.
Iemand met meer info hierover?
Patrcik Kluivert rijdt idd in een GTC. Heb hem er in zien rijden met een vriend en zn zoontje.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom zou Patrick in een auto met Zwitsers kenteken rijden?
Idd.quote:
Überspotquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:07 schreef Jaguarized het volgende:
Verse spotjes.![]()
Aston Martin V8.
[afbeelding]
toppie, weer een spotje vanaf de trein.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:07 schreef Jaguarized het volgende:
Verse spotjes.![]()
4xR8.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Conti GT Diamond Series.
[afbeelding]
Elise S2 111R.
[afbeelding]
Cayman S.
[afbeelding]
Aston Martin V8.
[afbeelding]
foto 1: is dat zo'n wiesmann? (hoe je het ook schrijft)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:29 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
toppie, weer een spotje vanaf de trein.
Dusseldorf was verder idd erg vetjes, dat kan ik bevestigen
Minigreepje van mijn collectie vanuit daar:
[[url=http://xs318.xs.to/xs318/07325/IMG_6531.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url][[url=http://xs318.xs.to/xs318/07325/IMG_6459.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url][[url=http://xs318.xs.to/xs318/07325/IMG_6931.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs318.xs.to/xs318/07332/IMG_6535.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url][[url=http://xs318.xs.to/xs318/07325/IMG_6802.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url][[url=http://xs318.xs.to/xs318/07332/IMG_6933.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
zoals Daantke al vermelde: jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:38 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
foto 1: is dat zo'n wiesmann? (hoe je het ook schrijft)
Ja ik vind hem ook zeer fraai. Echt de oer-V8 uit 1978 als ik me niet vergis. Eigenaar was een Nederlander met vrouw en twee kinderen. Er zaten ook twee kinderzitjes op de achterbank. Helaas heb ik hem niet kunnen platen toen hij aan kwam rijden. Toen lagen we nog te relaxen aan de Rhone.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Überspot
Zo'n mooie wagen vind ik dat
WTFBBQ~!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:22 schreef -Eddow- het volgende:
Ja iddJust a normal day in London
[afbeelding]
http://www.autogespot.com(...)48364813082007120503
[afbeelding]
http://www.autogespot.com(...)48364813082007121145
Tot zo ver het exclusieve gevoel dat je krijgt bij aanschaf van zoon bakquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:22 schreef -Eddow- het volgende:
Ja iddJust a normal day in London
[afbeelding]
http://www.autogespot.com(...)48364813082007120503
[afbeelding]
http://www.autogespot.com(...)48364813082007121145
vertel, ik zou er graag ook eentje aanschaffen, als jij me uit kan leggen hoe ik aan het geld kom?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tot zo ver het exclusieve gevoel dat je krijgt bij aanschaf van zoon bak.
Heb overigens een tijd geleden een mooi stuk gelezen in de Quote over bankiers in Londen... Dan snap je wel waar die auto's allemaal vandaan komen.
Doe een financiële WO studie, internationaal georiënteerd en studeer cumlaude af in iets met aandelenhandel en zoek als afstudeerbedrijf een hoog aangeschreven bank in Londen. Als je je daar naar binnen hebt geluld hebt schrijf je je priveleven af en werk je de griebustering (Nee, geen 40 urige werkweek. Nee, ook geen 80 urige werkweek... Reken maar op 80+ urige werkweek.). Vakantiedagen? Wat is dat? Wordt één van de vele banking koningen in Londen en strijk per jaar als junior van een ton tot senior paar miljoen pond bonus per jaar op.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:42 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
vertel, ik zou er graag ook eentje aanschaffen, als jij me uit kan leggen hoe ik aan het geld kom?![]()
Goed stuk, huldequote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Doe een financiële WO studie, internationaal georiënteerd en studeer cumlaude af in iets met aandelenhandel en zoek als afstudeerbedrijf een hoog aangeschreven bank in Londen. Als je je daar naar binnen hebt geluld hebt schrijf je je priveleven af en werk je de griebustering (Nee, geen 40 urige werkweek. Nee, ook geen 80 urige werkweek... Reken maar op 80+ urige werkweek.). Vakantiedagen? Wat is dat? Wordt één van de vele banking koningen in Londen en strijk per jaar als junior van een ton tot senior paar miljoen pond bonus per jaar op.
Nadelen:
1. Priveleven heb je niet. Slapen? Als je mazzel hebt...
2. Genieten van die dikke bak kan ook niet.
3. Je bent op je 35ste opgebrand. Ben je niet opgebrand? Dan kan je echt veel geld verdienen.
4. Er is natuurlijk ook de nodige dosis geluk, intelligentie en networking nodig wil je het bovenstaande halen... En dat moet je ook maar net hebben.
Oh! En niet te vergeten! Je hebt ongeveer 1 dag per jaar dat je het geld op kan brassen. Dat is met oud en nieuw... Dan hebben ze allemaal hun bonus binnen en is het feest.
Que?quote:
Neem aan dat ie het gewoon leuk geschreven vondquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:45 schreef bleiblei het volgende:
Ben ergens toch wel benieuwd wat er zo lachwekkend aan mijn stukje is. Enlighten me. Kan ik van leren.
Preciesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Neem aan dat ie het gewoon leuk geschreven vondVond ik ook wel moet ik zeggen
heeftie em toevallig speciaal voor je opengezet of zo?quote:
niet echt meer spotten dit natuurlijkquote:
Lijkt mij dat je dat zelf aangeeft wanneer je dat wilt hebbenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:47 schreef PrinceSL het volgende:
Gaaf filmpje ook, die lambo had wel wat moeite met de grip af en toe zeg![]()
Ah okee, dank jequote:
Vet! (Moeilijk hé, camera stil houden in een auto met zoveel powerquote:
De internationaal georienteerde financiele WO studie doe ik al, nu nog de restquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Doe een financiële WO studie, internationaal georiënteerd en studeer cumlaude af in iets met aandelenhandel en zoek als afstudeerbedrijf een hoog aangeschreven bank in Londen. Als je je daar naar binnen hebt geluld hebt schrijf je je priveleven af en werk je de griebustering (Nee, geen 40 urige werkweek. Nee, ook geen 80 urige werkweek... Reken maar op 80+ urige werkweek.). Vakantiedagen? Wat is dat? Wordt één van de vele banking koningen in Londen en strijk per jaar als junior van een ton tot senior paar miljoen pond bonus per jaar op.
Nadelen:
1. Priveleven heb je niet. Slapen? Als je mazzel hebt...
2. Genieten van die dikke bak kan ook niet.
3. Je bent op je 35ste opgebrand. Ben je niet opgebrand? Dan kan je echt veel geld verdienen.
4. Er is natuurlijk ook de nodige dosis geluk, intelligentie en networking nodig wil je het bovenstaande halen... En dat moet je ook maar net hebben.
Oh! En niet te vergeten! Je hebt ongeveer 1 dag per jaar dat je het geld op kan brassen. Dat is met oud en nieuw... Dan hebben ze allemaal hun bonus binnen en is het feest.
Komt me bekend voor idd! Was maar een kort kenteken, en ik geloof Zweeds... Heb je foto's ervan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is dat kenteken beginnend met NOH toch? Die heb ik namelijk ook gespot in Laren.
Ja ik heb nog wel een matige foto. Als je idd dit kenteken bedoelt dan is het Patrick Kluivert. Of z'n vrouw/vriendin. Het is een Duitse exportplaat uit Nordhorn, net over de grens bij Enschede. Hij komt dus binnenkort op Nederlandse platen als het goed is.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:48 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
Komt me bekend voor idd! Was maar een kort kenteken, en ik geloof Zweeds... Heb je foto's ervan?
Was trouwens op de woonboulevard @ Utrecht
volgens mij wel hoor, kijk maar naar de daklijn, die wordt onderbroken, ook bij de stijlen. En de achterklep ziet er anders uit dan normaal.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:17 schreef SilentChaos het volgende:
Dat is toch geen cabrio?
Mijn baas rijdt ook in een vrij nieuwe sportversie van de BMW 3...Maar ik vind die sportversies niks met hun acomfortabele bandjes en hun lelijke grote velgen
Maar goed, het heeft tenminste nog wel de vorm "auto" wat je van de meeste moderne bakken niet kan zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |