Mischien al oud nieuws maar er is (alweer)
een grote bestorming op komst op 20 nov.
mischien leuk om de boel daar eens te
verkennen. meer info schijnt op www.travel.to/big-brother te staan :-)
Maurice Wijtten
(sorry voor als dit al oud nieuws is
----------------
Ooooo Waaatttt Lieeefff
M.a.w. laat de bewoners nou ook gewoon met rust!!
Grx, Maarten
Grx, Maarten
Ga er niet heen om rotzooi te trappen, maar gewoon voor de lol en gezeligheid en neem veel cigaretten en drank mee voor de bewoners!
Bad Mojo
Ik vind het onvoorstelbaar dat altijd weer van die losers zijn die zoiets verzinnen, verzin eens wat orgineels en niet iets waar de bewoners van het BB huis onder lijden, als je met 1100 man het huis bestormd dan kan je er gewoon op wachten dat er van alles stuk en mis gaat, als je al zo stom bent om mee te doen aan deze belachelijke actie dan heb je dus duidelijk ook niet de hersens om te beseffen dat iedereen van die 1100 varkens binnen wil komen en dat lukt niet op een 'nette' manier.
Daarom, doe het gewoon niet en spreek je uit tegen deze domme aktie.
De studenten zullen wel lekker veel bier meenemen dus zal het wel een zuipfeest worden en dus een grote te.ingzooi.
Ik hoop zeker weten dat Veronica dit leest en maatregelen treft. De bewoners hebben n al weer genoeg meegemaakt met George Baker erbij dus laat ze weer even met rust.
BOTER OP JE HOOFD !!!
En vergelijk dat eens met het goede verloop van de tennisballen-actie.
Maar ach, als jullie denken ongestoord 1100 man te kunnen optrommelen zonder dat de politie je in de gaten houdt, dan ga je je gang maar. (mag ik de juristen onder jullie er op wijzen dat jullie bezig zijn een criminele actie (huisvredebreuk) in groepsverband te organiseren? Beverwijk all over again!
Dat was precies wat er door mijn hoofd schoot toen ik van de bestormingsactie hoorde. Bezopen, belachelijk, te spottelijk voor woorden.
Nu al wetende dat dit gigantisch piunzooi en ellende zal gaan opleveren !
Ik ben van mening dat zo'n "studentengrap" buiten proporties is en te nimmer te vergelijken zou zijn met een actie "Message Ball".
Het impact van deze actie is toch totaal niet tevergelijken met zo'n actie van een stel wandelende varkens met/ zonder hersenloze kop op de romp.
Bah, jammer hoor
DeeJ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |