abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199828
HOiHOi

Mischien al oud nieuws maar er is (alweer)
een grote bestorming op komst op 20 nov.
mischien leuk om de boel daar eens te
verkennen. meer info schijnt op www.travel.to/big-brother te staan :-)

Maurice Wijtten
(sorry voor als dit al oud nieuws is

dinsdag 12 oktober 1999 @ 17:43:00 #2
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_199829
En dan met 8 man(of meer) mona eruit gooien indien ze er nog niet uit is dan...

----------------
Ooooo Waaatttt Lieeefff

Back On track<P>
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 oktober 1999 @ 18:05:00 #3
862 Arcee
Look closer
pi_199830
Boeit 't?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_199831
Ik hoop voor degenen die aan die bestorming mee willen doen, dat er ook werkelijk een cordon ME rond het huis staat. Kunnen die gasten meteen oefenen voor Euro2000.

M.a.w. laat de bewoners nou ook gewoon met rust!!

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 20:15:00 #5
118 Roodaap
Scheerkaaldiebever
pi_199832
"laat de bewoners met rust"
Helemaal mee eens. Waar denkt een ieder het recht vandaan te halen om dit soort zielige acties uit te voeren.
Laat die ME maar klaarstaan en goed doormeppen op die zielig lui. Misschien ook een leuke kans om het omstreden traangas eens uit te proberen, of rubberkogels!!
Wat mensen toch allemaal niet doen om op te vallen of 'erbij te horen'.
zielig
<P>
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 oktober 1999 @ 20:32:00 #6
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_199833
Even voor degene die mee willen doen aan de BB/FOKzine meeting 2, deze bestorming heeft niks met ons te maken, wij zijn er in ieder geval niet
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_199834
Maar kun je hier al wat info kwijt?
Ik heb in ieder geval een mailtje gestuurd, maar toch!

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
pi_199835
Echt triest, die bestorming. Zeggen ze dat ze niets willen slopen en alleen maar binnenkomen, maar ze hebben al wel 1100 man geregeld lijkt me sterk dat er dan niets kapot gaat. Er zijn altijd wel een paar eikels bij die lomp gaan doen
Proud to be a scout
  Admin dinsdag 12 oktober 1999 @ 20:52:00 #9
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_199836
Als er daar 1100 man over het hek klimmen begeeft het hek 't. Als er 1100 man het huis in gaan begeeft het huis 't.
Simpel. Dus gewoon plenty ME en direct slaan die lui. 'T is gewoon een domme, onzinnige aktie.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_199837
mee eens dit slaat (leterlijk) nergens op en welke mongol doet daar nou aan mee...we kunnen ook een keer met 2000 man bij het journal binnen vallen ook leuk...of flessen over de schuting van sesamstraat gooien, of met een parachuut op het veld van ajax landen.
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_199838
Wat een ontzettend domme studentenactie weer. Dit is nog dommer dan Willy F. Zielig gewoon. Meppen die M.E.! Laat de bewoners met rust.
Just refresh your day daily

dinsdag 12 oktober 1999 @ 21:27:00 #12
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_199839
Welk veld van ajax?? en wie zou daar nou willen landen?? Anyway 1100 man he? Nou 2200 man ME lijkt me dan wel redelijk om ff permanente schade aan te richten. Dan zullen ze in iedergeval voor 30/12 die BB'ers niet meer lastigvallen.
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_199840
Zo'n bestorming is toch een grote grap !
Jullie moeten daar niet zo drukte over maken dat zal Veronica wel doen, en als er alleen maar studenten komen zal er echt niet zo heel veel kapot gaan, hoogsten een schutting ofzo, maar reken maar dat er voldoende drank en cigaretten voor de bewoners meegenomen zal worden

Ga er niet heen om rotzooi te trappen, maar gewoon voor de lol en gezeligheid en neem veel cigaretten en drank mee voor de bewoners!

Bad Mojo

airmail is cooler
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 22:00:00 #14
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_199841
Leuke grap? Behalve dan dat je dus geen kant uit kan als je in dat huis zit en d'r komen zoveel debielen op je af. Goh, wat een leuke grap, en zo verdomde origineel ook!
pi_199842
Kan iemand die serieus denkt om hieraan mee te doen mij nou eens vertellen waarom je dat nou in vredes naam wil en wat denk je er mee te berijken, en wat gaan jullie daar dan doen met 1100 man, in de tuin staan ofzo...god wat leuk
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 23:45:00 #16
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_199843
Alle acties die gevoerd worden verder zijn een grote grap. Alles is al gedaan je loopt alleen maar achter de feiten aan.
Maar die bestorming slaat al helemaal nergens op, aangezien VOO ook in het forum zit zullen ze wel opgewacht worden.
Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

pi_199844
Sukkels zijn het, de gasten willen gaan proberen om het huis te bestormen, doe toch eens normaal en laat de bewoners lekker rustig in het BB huis zitten zonder dat publiciteits geile personen zoals jullie ze lastig komen vallen.

Ik vind het onvoorstelbaar dat altijd weer van die losers zijn die zoiets verzinnen, verzin eens wat orgineels en niet iets waar de bewoners van het BB huis onder lijden, als je met 1100 man het huis bestormd dan kan je er gewoon op wachten dat er van alles stuk en mis gaat, als je al zo stom bent om mee te doen aan deze belachelijke actie dan heb je dus duidelijk ook niet de hersens om te beseffen dat iedereen van die 1100 varkens binnen wil komen en dat lukt niet op een 'nette' manier.

Daarom, doe het gewoon niet en spreek je uit tegen deze domme aktie.

Het gaat er niet om waar het om gaat.....
pi_199845
We hebben het hier over studenten en die zitten juist nog op school om te leren. Probeer hier dus niet iets uit te leggen aangezien ze het toch niet kunnen lezen.

De studenten zullen wel lekker veel bier meenemen dus zal het wel een zuipfeest worden en dus een grote te.ingzooi.

Ik hoop zeker weten dat Veronica dit leest en maatregelen treft. De bewoners hebben n al weer genoeg meegemaakt met George Baker erbij dus laat ze weer even met rust.

Beauty lies in the eye of the beholder.
pi_199846
dat met Sjors Bakker moet inderdaad een behoorlijke schok geweest zijn
Het gaat er niet om waar het om gaat.....
pi_199847
Ik dacht "waar blijft Henny Huisman nou?", want d'r stond me d'r eentje flink te play-backen...
  woensdag 13 oktober 1999 @ 01:05:00 #21
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_199848
Wat zijn jullie arren weer a-relaxed. Als een groep mensen tennisballen gaat gooien is dat wel OK en als een andere groep langs wil komen (toevallig studenten) dan is de gehel populatie opeens voor BB en tegen aktie.

BOTER OP JE HOOFD !!!

Forum ® us
pi_199849
Ik heb niet eens zin om hier op in te gaan.

*HOW LOW CAN YOU GO!*

(Shit, doe ik 't toch)

pi_199850
Aangezien ik na 8,5 studeren een redelijke inschatting denk te kunnen maken van het peil van de gemiddelde studentenvereniging ben ik bang vang voor totale chaos van dronken en kotsende corpsballen (haha toch weer een operatie message bal! got it? got it?). Kijk wat vier groenlingen aanrichtten, vermenigvuldig dat met 300.

En vergelijk dat eens met het goede verloop van de tennisballen-actie.

Maar ach, als jullie denken ongestoord 1100 man te kunnen optrommelen zonder dat de politie je in de gaten houdt, dan ga je je gang maar. (mag ik de juristen onder jullie er op wijzen dat jullie bezig zijn een criminele actie (huisvredebreuk) in groepsverband te organiseren? Beverwijk all over again!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  woensdag 13 oktober 1999 @ 06:58:00 #24
728 Dutch Musicman
Oh NOO, Not again .....
pi_199851
"Hallo, waar zijn we nu helemaal mee bezig "

Dat was precies wat er door mijn hoofd schoot toen ik van de bestormingsactie hoorde. Bezopen, belachelijk, te spottelijk voor woorden.

Nu al wetende dat dit gigantisch piunzooi en ellende zal gaan opleveren !
Ik ben van mening dat zo'n "studentengrap" buiten proporties is en te nimmer te vergelijken zou zijn met een actie "Message Ball".
Het impact van deze actie is toch totaal niet tevergelijken met zo'n actie van een stel wandelende varkens met/ zonder hersenloze kop op de romp.

Bah, jammer hoor

DeeJ

Daaag, ik ben van de Duyvis....
pi_199852
Dit lijkt me in een zinloze verstand-op-nul actie en ik hoop natuurlijk dat de ME deze eikels zal opwachten. Zo'n veldslagje kan echter wel eens een hoop herrie geven en als je dat vanuit je BB-tuintje moet aanhoren, dat lijkt me ook niet echt prettig...

I'm sorry. Did I break your concentration?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')