veel plezierquote:Op maandag 16 juli 2007 21:38 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wens je er veel succes mee, ik ga naar beneden, lekker bank hangen
Om 18.15-18.30 brak hier ff de pleuris uit.. Onweer, wolkbreuk.. en overgelopen kassen en straten.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond allemaalhier ben ik dan ook weer eens. Vandaag gewerkt van 7-17:30 toen weer door de regen naar huis en nu is het ook weer aan het stortregenen
En ik dacht dat gisteren dan toch eindelijk de zomer begonnen was
Havas was het iddquote:Op maandag 16 juli 2007 18:25 schreef Frrreek het volgende:
Sommige dingen klinken heel bekend ETA. Bussen heb ik dan ook praktisch nooit genomen. Via m'n stage kreeg ik wel ranzig veel advies, dus het bedrijf dat met busjes naar beide airports gaan is zo gevonden (www.havas.net voor de geinteresseerden). Ik moet dus ook naar Sabiha Gökçen, en ik kwam er zojuist achter dat Havas daar niet meer om 2 uur naartoe gaat. Gelukkig heeft Corendon nog een plekje in de bus over, dus ik sta om 2:10 op Taksim square, om uiteindelijk rond 7:30 in Nederland te zijn.
quote:De rechercheur C. v. H. uit de Violiet straat is gewond geraakt. Na een raadszitting bij het raadshuis gleed hij buiten uit, waarna zijn revolver per ongeluk afging en hem in zijn been trof. Hij is opgenomen in het ziekenhuis. Meer nieuws over de rechercheur later
Als ze dan maar wel goed in de gaten houden tegen welke ballen ze gaan slaanquote:Laren krijgt bordeel met golfbaan
Een Europese primeur voor de gemeente Laren: het Gooise plaatsje krijgt deze maand een bordeel met een golfbaan. Dat schrijft De Telegraaf. Seksclub Boccaccio wordt al decennia gefrequenteerd door omroepfiguren en welgestelde zakenlieden. Die kunnen nu tussen het seksen door nog even een balletje slaan. Een woordvoerder van het erotische etablissement wil er wel de nadruk op leggen dat het niet de bedoeling is dat klanten met dames de baan op gaan om daar seks te hebben. Daar zijn speciale kamers voor.
Of je moet gewoon ergens gaan werken waar airco aanwezig isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:23 schreef ETA het volgende:
lekker heet weer vandaagloop je langs de stukken waar geen airco is, alsof je een subtropisch zwemparadijs binnenloopt maar dan warmer en benauwder.......... en das geen lol aan zonder zwembad
ik snap echt niet hoe die lui hier buiten kunnen werken. Zie gewoon enkele arbeiders buiten aan het werk.... stay in school kids!!
gelukkig hebben ze hier wel een aircoquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Of je moet gewoon ergens gaan werken waar airco aanwezig is
Dan heb je tenminste wel iets om naar te kijken als je je verveeld, je kunt namelijk uit het raam zitten starenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:33 schreef ETA het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze hier wel een aircoAlleen hebben ze enkel glas, dus dat werkt als een perfecte verwarming... dus mijn plekje is wel redelijk warm, maar je moet wat voor over hebben om het mooiste plekje bij het raam te krijgen
vanavond GTA:SA es spelenff opnieuw gedownload, wel ff zin in wat zinloos rondschieten
en een ander nieuw "spel", een space flight sim: Orbiter. Zou wel leuk zijn, maar nog niet geprobeerd........
Bij ons is er helemaal geen onweer geweest. Tenminste niets wat ik heb gemerkt. Heb heerlijk doorgeslapen vannachtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
vanacht VEEEEETTTE onweer gehad! en nu schijnt het zonnetje weer VOLOP!![]()
ik schrok wakker want het leek wel een oerknal...! Echt recht boven mn hoofd dat onweer!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bij ons is er helemaal geen onweer geweest. Tenminste niets wat ik heb gemerkt. Heb heerlijk doorgeslapen vannacht
Waarom gebeurt dat nou niet bij mijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik schrok wakker want het leek wel een oerknal...! Echt recht boven mn hoofd dat onweer!
http://orbit.medphys.ucl.ac.uk/orbit.htmlquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan heb je tenminste wel iets om naar te kijken als je je verveeld, je kunt namelijk uit het raam zitten staren
GTA:SA blijft een leuk spel om te spelen, die ander ken ik niet. Ik hou het toch maar bij CS en C&C Renegade om te gamen... over oud gesproken
'k hou niet zo van simulatorenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:56 schreef ETA het volgende:
[..]
http://orbit.medphys.ucl.ac.uk/orbit.html
ik hou wel van sims, ik zit net de manual te lezen. Het is een erg realistische sim. Lijkt me prachtig mooi om met de Space Shuttle te lanceren en dan in orbit te komen en te koppelen met de ISS.
Huh, daar heb ik dan écht helemaal niks van mee gekregen, weet je zeker dat je het niet hebt gedroomd?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
vanacht VEEEEETTTE onweer gehad! en nu schijnt het zonnetje weer VOLOP!![]()
Vakantiewerk, stage, allemaal 1 pot natquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:36 schreef Stienn het volgende:
Goeiemorgen,
zit hier op m'n vakantiewerk en heb helemaal geen zin meer..!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |