I want to break free from work!!!!!!!!!!!quote:I want to break free
I want to break free
I want to break free from your lies
Youre so self satisfied I dont need you
Ive got to break free
God knows God knows I want to break free
Coca Cola Zero?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:10 schreef Leinonlein het volgende:
Zijn hier mensen bekend met Zero 7? Ik zit erover na te denken daar vanavond heen te gaan
Dat zwembad moet iig supercool zijn!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:42 schreef Leinonlein het volgende:
Hahaha ETA kom op, ga los, gooi die haren in de lucht!
Zero 7 is een sorot van Air qua muziek en ze spelen vanavond in het Badeschiff (een drijvend zwembad op de Spree met een cocktailbar, weet niet preceis wat ik me erbij moet vorostellen hhihi)
smerigquote:
zowiezo... dat je het hebt geprobeerd...!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
smerig... Geef het een Cola Light een andere smaakje en het is meteen cool voor mannen om light te drinken
![]()
staat toch een 7... dan moet het 7up Zero zijnquote:
wanneer kook jij wel...?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:01 schreef ETA het volgende:
[..]
staat toch een 7... dan moet het 7up Zero zijnnog 1,5 uur dan mag ik naar huissssssssssssss..... vanaaf chinees afhalen, geen zin in koken
Ja ik MOET daar echt een keer heen, wellicht dat ik vanvavond ga als het mooie weer nog een beetje aan houdt, Zero 7 moet echt relaaaaxed zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat zwembad moet iig supercool zijn!
met wie ga je dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:06 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja ik MOET daar echt een keer heen, wellicht dat ik vanvavond ga als het mooie weer nog een beetje aan houdt, Zero 7 moet echt relaaaaxed zijn![]()
Coco cola zero is dan weer een beetje nep!
van't weekend gekookt, mag jij 1x raden wat.................quote:
rijst!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:07 schreef ETA het volgende:
[..]
van't weekend gekookt, mag jij 1x raden wat.................
Ik kreeg het ooit gratis op het station...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zowiezo... dat je het hebt geprobeerd...!![]()
Weet ik niet, wil je mee?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
met wie ga je dan?![]()
mag ik nou een keer met jou mee naar een toffe tent?![]()
Krijgt er meteen dorst vanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:20 schreef ETA het volgende:
kheb net een blikje drinken gehaald, een zwarte versie hiervan met Zero ernaast geschreven:
[afbeelding]
camera vergeten???quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
alleen wel kut lein, ben vandaag mn camera vergeten omdat ik adcht dat ik toch niet zo'n tof iets zou gaan doen...!alleen maar naar Solar of naar huis ofzo..!
![]()
Roycoooooo?quote:
ja...!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:58 schreef ETA het volgende:
[..]
camera vergeten???![]()
uitgerekend jij, he Kuno....
quote:
Die van het badeschiff komt van de website hoor, dus geen credits voor mijhelaas haha. Maar zwemmen jaaaa, daar ben ik ook wel voor te porren!quote:
Ik zal het even met die Azubi overleggen! ik weet niet, moet tot half 6 ongeveer... en om dan naar huis te racen camera ophalen en weer terug vind ik ook beetje te veel van het goede...!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Die van het badeschiff komt van de website hoor, dus geen credits voor mijhelaas haha. Maar zwemmen jaaaa, daar ben ik ook wel voor te porren!
En Kuno, anders ga je toch morgen naar Solar en ik heb mijn camera mee dus daar hoef je je ook geen zorgen over te maken. Misschien heb je zelfs nog wel tijd om ´m even op te halen of werk je weer tot laat?
staat me iets bij van dat jij mij vertelde dat ik altijd camera bij me moest hebbenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja...!maar er stond niets spannend op de planning...! het was of solar of ik zou gelijk naar huis...!
![]()
ok, dan verwachten wij morgen fotos van feestende Kuno en Leinquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zal het even met die Azubi overleggen! ik weet niet, moet tot half 6 ongeveer... en om dan naar huis te racen camera ophalen en weer terug vind ik ook beetje te veel van het goede...!![]()
Ik vertrouw op jouwn photo qualities!!![]()
regel die date gewoon! strax ben je weg uit Taiwan en heb geen enkele aziaat gehad...!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:07 schreef ETA het volgende:
[..]
wilde eigenlijk een date versieren voor dit weekend, maar nu heb ik twijfels
ow en die stom dronken foto's komen zaterdag avond wel!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:09 schreef ETA het volgende:
[..]
ok, dan verwachten wij morgen fotos van feestende Kuno en Lein
hoop stiekem op stomdronken Lein en Kuno fotos
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij had het over Roy, gooi ik er ff een Roy-uitspraak uit![]()
of is ie ons nou al vergetenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
waar is die flikker trouwens? heeft tie het te druk voor ons?
je weet dat ik dan voornamelijk fotos van een dronken Lein bedoel hequote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ow en die stom dronken foto's komen zaterdag avond wel!![]()
request is onderweg voor een bioscoopje.......... we wachten af......quote:[..]
regel die date gewoon! strax ben je weg uit Taiwan en heb geen enkele aziaat gehad...!
En foto's willen we!![]()
ik denk het...!quote:
dacht dat hij druk aan het werk wasquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
waar is die flikker trouwens? heeft tie het te druk voor ons?
Die wil je vast niet omdat die zo charmant zijn? Waar ben jij op uit boefje?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:17 schreef ETA het volgende:
[..]
je weet dat ik dan voornamelijk fotos van een dronken Lein bedoel he
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Die wil je vast niet omdat die zo charmant zijn? Waar ben jij op uit boefje?
[afbeelding]
Nou kuni, vertrouw je op mijn foto skills?
Ik heb mijn nieuwe hobby panorama foto´s maken over genomen van Kuno en ETA![]()
![]()
dat zal het zijn inderdaadquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:30 schreef ETA het volgende:
wanneer mensen dronken zijn, zijn er minder remmingen en komt hun ware aard naar boven, dan leer je pas mensen kennen => ik wil je gewoon beter leren kennen![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:31 schreef Stienn het volgende:
Nee, een uur en twee minuten!
ik wacht ook op een emailtje, maar denk ik niet zo dringend als die van jouquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
gofferdomme... ben nu al sinds 9 uur aan het wachten op een emailtje...!
maar die gene emailt maar niet...!
![]()
ik kan niets doen zonder dat emailtje...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik wacht ook op een emailtje, maar denk ik niet zo dringend als die van jou
bij mij is het een emailtje met foto's van een product dat ik wil aan gaan schaffenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kan niets doen zonder dat emailtje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |