abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51523054
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:08 schreef Frrreek het volgende:
[afbeelding]

deze badboy dus
zoo groot is die nog niet..?
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
  maandag 16 juli 2007 @ 15:09:25 #152
112687 Teardrop-nl
Drink, maar geniet met je mate
pi_51523085
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:04 schreef Frrreek het volgende:
afscheidsfeestje @ kantoor. Heb een Turkse koffiemachine gekregen. Kijken of het in de koffer past
Turkse koffiemachine... betekend dat dat ie gestolen is ?
Ik verveel me niet, Ik heb gewoon geen reet te doen op mijn werk :')
  maandag 16 juli 2007 @ 15:12:09 #153
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_51523199
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:08 schreef Frrreek het volgende:
[afbeelding]

deze badboy dus
Wow, zoiets heb ik nog nooit gezien
Levenswerk: Berlijn Blog.
  maandag 16 juli 2007 @ 15:12:34 #154
112687 Teardrop-nl
pi_51523218
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:12 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Wow, zoiets heb ik nog nooit gezien
Daarom is het ook Turks
  maandag 16 juli 2007 @ 15:20:23 #155
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_51523493
Ohhhh vandaar hihi. Wat heb je eigenlijk voor jobbie Tear?
  maandag 16 juli 2007 @ 15:22:44 #156
112687 Teardrop-nl
pi_51523572
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:20 schreef Leinonlein het volgende:
Ohhhh vandaar hihi. Wat heb je eigenlijk voor jobbie Tear?
Werk bij een ICT bedrijfje. Website ontwikkeling + daarbij de levering van een computer op lease basis. Als klanten problemen hebben met die PC of laptop bellen ze hierheen en mag ik telefonisch het probleem oplossen. Als mij dat niet lukt plan ik een collega van mij in om erheen te rijden en het probleem terplekke te fixen.

Oftewel ben een beetje een verantwoordelijk functie voor die collega's die naar de klanten toe gaan om probleem te verhelpen en ben helpdeskmedewerker
pi_51524017
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

zoo groot is die nog niet..?
Met 5 maanden kledingvoorraad e.d. gaat het er om spannen in de koffer(s)
pi_51524070
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:35 schreef Frrreek het volgende:

[..]

Met 5 maanden kledingvoorraad e.d. gaat het er om spannen in de koffer(s)
kan die niet mee als handbagage...?
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Het is mijn zus, gast.
pi_51524361
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

kan die niet mee als handbagage...?
Kan ik gelijk vragen om een stopcontact; alles beter dan 3 euro betalen voor een bak gore instantkoffie
  maandag 16 juli 2007 @ 15:49:40 #160
112687 Teardrop-nl
pi_51524573
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:43 schreef Frrreek het volgende:

[..]

Kan ik gelijk vragen om een stopcontact; alles beter dan 3 euro betalen voor een bak gore instantkoffie
Dan vragen ze 3 euro om gebruik te mogen maken van de stroom
  maandag 16 juli 2007 @ 15:51:08 #161
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_51524617
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:22 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Werk bij een ICT bedrijfje. Website ontwikkeling + daarbij de levering van een computer op lease basis. Als klanten problemen hebben met die PC of laptop bellen ze hierheen en mag ik telefonisch het probleem oplossen. Als mij dat niet lukt plan ik een collega van mij in om erheen te rijden en het probleem terplekke te fixen.

Oftewel ben een beetje een verantwoordelijk functie voor die collega's die naar de klanten toe gaan om probleem te verhelpen en ben helpdeskmedewerker
Oh jeetje is dat een beetje boeiend, wachten op telefoontjes? Is dat hetzelfde bedrijf waar je ook stage liep eigenlijk?

nog 2 uur, inmiddels ben ik bijna weg gesmolten. Frrrrrrrrrrrreekie hoe heb jij dat toch uitgehouden in die hitte?
pi_51525501
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:51 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Oh jeetje is dat een beetje boeiend, wachten op telefoontjes? Is dat hetzelfde bedrijf waar je ook stage liep eigenlijk?

nog 2 uur, inmiddels ben ik bijna weg gesmolten. Frrrrrrrrrrrreekie hoe heb jij dat toch uitgehouden in die hitte?
Freekie heeft veel te lijden gehad

De hoofdstraat (2km) doorbaggeren in de brandende zon én in pak rond 8:00. Tegen die tijd is het meestal al 30 graden
pi_51525627
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:19 schreef Frrreek het volgende:

[..]

De hoofdstraat (2km) doorbaggeren in de brandende zon én in pak rond 8:00. Tegen die tijd is het meestal al 30 graden
Heerlijk he? dat warme weer...?
Het is mijn zus, gast.
  maandag 16 juli 2007 @ 17:00:43 #164
112687 Teardrop-nl
pi_51526872
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:51 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik stage liep was alweer 2 jaar geleden ofzo. En nee dat was niet hier ofzo. Dat was bij het Trimbos. Onderzoek naar alcohol en drugs enzo daar was ik systeembeheerder. Vanaf deze stage reeks ben ik al aan het werk en verveel ik me net zoveel als jullie

Maar euh nee het is niet echt boeiend wachten op telefoontjes. Normaal is het wel drukker maar nu is het vakantietijd en dat is echt te merken !
  maandag 16 juli 2007 @ 17:15:17 #165
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_51527306
quote:

[..]

Daaaamn, het is hier nu 36 graden geloof ik (dus het zal binnen wel ietsjes kouder zijn) maar echt, ik loop hier te puffen als een ijsbeer in de woestijn (althans, zo voel ik me nu dus heh!)
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:00 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik stage liep was alweer 2 jaar geleden ofzo. En nee dat was niet hier ofzo. Dat was bij het Trimbos. Onderzoek naar alcohol en drugs enzo daar was ik systeembeheerder. Vanaf deze stage reeks ben ik al aan het werk en verveel ik me net zoveel als jullie

Maar euh nee het is niet echt boeiend wachten op telefoontjes. Normaal is het wel drukker maar nu is het vakantietijd en dat is echt te merken !
zoals je ziet slaat de warmte op mijn geheugen en mijn leescapaciteiten
Jij als verveelexpert, heb je nog een antiverveel tip?
pi_51527385
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:15 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Daaaamn, het is hier nu 36 graden geloof ik (dus het zal binnen wel ietsjes kouder zijn) maar echt, ik loop hier te puffen als een ijsbeer in de woestijn (althans, zo voel ik me nu dus heh!)
mmmm....! aaaaiiirrrco...!

ben ik een beetje vervelend?
Het is mijn zus, gast.
  maandag 16 juli 2007 @ 17:29:11 #167
104963 ETA
European Travel Author
pi_51527723
quote:

[..]

ga je van sahiba gokcen of van ataturk vliegen? Kan mijn laatste ochtend in Istanbul nog wel herinneren (warning: ETA verhaal coming up).

Al 2 dagen ben ik op zoek naar een mogelijkheid om naar Sahiba Gokcen (ofzo)vliegveld te gaan op de ochtend van vertrek. Deze ogenschijnlijke makkelijke opdracht voor een ervaren reiziger viel vies tegen. De vele busjes die regelmatig heen en weer pendelen gaan voornamelijk naar het oude en grotere vliegveld Ataturk, de enkele busje die wel de goede kant opgaat, die gaat op de verkeerde tijden. Dus er zit niks anders op dan het internet afstruinen, boekjes bekijken, langs verschillende reisbureaus, etc. En raar genoeg wist haast niemand een alternatief. Er moet toch wel iets van OV richting het vliegveld gaan?! Uiteindelijk kwam ik erachter vanaf 2 plekken in de stad bussen richting het vliegveld gingen, een van het beroemde Taksim en een van het mij onbekende 4.Levent.

Om goed voorbereid te zijn wilde ik de dag voor vertrek eens zien waar die bus vanaf taksim precies vertrok. Zoals Freek vast kan bevestigen, een bus vinden op Taksim is niet eenvoudig, het is een gigantische chaos. Bussen, 4 rijen dik, door elkaar heen, geen duidelijke borden, en al helemaal geen engels sprekende buschauffeur die kon vertellen welke bus naar het vliegveld ging.... Uiteindelijk verteld iemand dat de bus van 4.Levent gaat, niet van Taksim . Moe en afgeleid door het militair museum besluit ik niet naar 4.Levent te gaan om daar de bus te zoeken, zo moeilijk zou het toch niet zijn?

Het is nog pikkedonker buiten in Sultanahmet wanneer ik na een korte nacht slaap de straat op loop. Met mijn grote koffer rol ik door de donkere straten, slechts enkele zwakgele straatlantaarns verlichten de donkerste plekjes. Koffer maakt een hels lawaai wanneer deze over de kinderkopjes rolt, slechts overstemt door de plotselinge Arabische geschreeuw om me heen!! Gelukkig is het slechts de oproep tot gebed ... Via de tram/funicolar/metro kom ik aan op 4.Levent. Roltrappen kennen ze in deze wijk niet, en de trap is hoog...

Op straat tref ik mezelf aan in een soort zakenwijk. Er staan enkele oude mannen te wachten langs de drukke weg, ik vermoed dat ze op de op de bus wachten, maar het lijkt me niet echt een opstapplaats voor een bus richting vliegveld. Ik probeer in het Engels, Frans en Duits te vragen waar de bus naar het vliegveld is. Hehe, altijd leuk die taalbarriere In de verte zie ik een soort remise met wat bussen staan.... echter wel aan de andere kant van de weg, oversteken is zelfmoord, alternatief is die trap naar beneden nemen en aan de andere kant omhoog....... Leuk

kkkggggggggggg doet mijn koffer.... rollen kan ik nu vergeten.... Ik kom aan bij de nogal mistige remise, zie enkele oude bussen staan, maar verder geen mensen. In een hokje aan de andere kant brand licht. Met de tas op mn rug klop ik aan. Een vriendelijk kijkende man met een megasnor doet open, het is blijkbaar het koffiehokje van de chauffeurs. "Sahiba Gokcen, Sahiba Gokcen" stamel ik, hopend op een positief antwoord. Hij draait zich om en roept naar zijn collegas, ik vermoed een turkse equivalent van "Hey Japie, kijk nou wat voor de deur staat, een verdwaalde toerist ".... 4 man komen naar buiten, druk pratend en wijzend naar alle richtingen. Ik sta daar met een geforceerde glimlach... Dan opeens pakt die eerste man mijn arm en trekt me mee richting de uitgang van de remise. Hij houd een passerende bus aan en zegt wat tegen de chauffeur. Instappen gebaart hij, ehhh, ok Dus ik stap de bus in me enkel de chauffeur. Hij begint te rijden. Ik heb absoluut geen flauw idee waar we naar toe gaan, of de eerste man mij uberhaupt heeft begrepen, of deze chauffeur weet wat er aan de hand is.... Tja, als je avontuur wilt, dan kan je het krijgen

Na een paar lange minuten kom ik aan op een andere grotere busstation en ik zie een bus staan van de maatschappij die naar het vliegtuig rijdt maar hij rijdt door ehhh.....

Gelukkig keert hij bij de volgende kruispunt om en stopt aan de andere kant van de weg. Hier moet ik uitstappen. De woorden "barauioboarfenj- sahiba gokcen -fnsiopuebjues" stellen me enigszins gerust Daar sta je dan, tussen enkele turken in langs de weg te wachten. Geen bordje van een bushalte ofzo, nee bewegwijzering doen ze niet aan in Turkije Ik vraag nog aan enkele mensen of de bus naar het vliegveld hier stopt..... waarom probeerde ik het eigenlijk nog Na deze prachtige voorbeeld van een taalbarriere vertrouw ik het niet helemaal, zie geen enkel andere reiziger staan, enkel wat arbeiders die wachten opgepikt te worden naar hun werk. Hmm, die busstation, daar stond zeker die bus. Daarvoor moet ik wel de weg oversteken, wat ook hier onmogelijk is..... Tja, trap af, tunnel in, trap op.... En dan eindelijk krijg ik bevestiging dat de bus idd van de andere kant van de busstation vertrekt..... dus weeeeer trap af, tunnel in en trap op

Hehe, eindelijk...... Voordat de bus komt raak ik in gesprek met de enige man die Engels kan in de wijde omgeving. Na wat gepraat vraag ik hem wat voor werk hij doet.... hij is minister of something something in de regering..... yeah right die gaat echt met de bus naar het vliegveld Ik neem maar een stapje afstand van die gek....

Na een uneventvolle rit kom ik aan op het vliegveld inchecken en relaxen in de luie stoelen, Turkse vliegvelden vinden, een leuk avontuur =

Oh ja, die ene mafkees van net. Die stapte wel uit bij het vliegveld maar ging een ander gebouw binnen. Uur later landt er een klein vliegtuigje en taxiet naar dat gebouw naast de terminal. Dan zie ik diezelfde gast omringt door zwaar bewapende bodyguards, televisiecameras en hostessen richting het vliegtuig lopen..... een paar mannen in pak stappen uit en worden begroet door de "mafkees" en lopen daarna gezamelijk naar binnen
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  maandag 16 juli 2007 @ 17:43:32 #168
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_51528128
Oooh ETA bedankt dat je met je mooie verhaal mij even 3 minuten van mijn verveling hebt afgehouden . Gelukkig ben je op tijd weg gegaan, ik zou mooi goed in de stress zitten bij zo´n situatie joh! En in een land zijn waar je nergens iemand kunt verstaan of jezelf verstaanbaar kunt maken is echt zo vervelend, maar je bent wel weer een avontuurtje rijker! Oh damn, wat een verhaal. Je zou echt eens een weblog moeten bijhouden makker
  maandag 16 juli 2007 @ 17:48:53 #169
112687 Teardrop-nl
pi_51528282
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:15 schreef Leinonlein het volgende:

Jij als verveelexpert, heb je nog een antiverveel tip?

http://www.delamas.nl
  maandag 16 juli 2007 @ 18:01:09 #170
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_51528644
18:00
pi_51528902
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_51529385
Sommige dingen klinken heel bekend ETA. Bussen heb ik dan ook praktisch nooit genomen. Via m'n stage kreeg ik wel ranzig veel advies, dus het bedrijf dat met busjes naar beide airports gaan is zo gevonden (www.havas.net voor de geinteresseerden ). Ik moet dus ook naar Sabiha Gökçen, en ik kwam er zojuist achter dat Havas daar niet meer om 2 uur naartoe gaat. Gelukkig heeft Corendon nog een plekje in de bus over, dus ik sta om 2:10 op Taksim square, om uiteindelijk rond 7:30 in Nederland te zijn.
pi_51530377
is er nog iemand?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 16 juli 2007 @ 19:55:48 #174
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_51532459
goedenavond allemaal hier ben ik dan ook weer eens. Vandaag gewerkt van 7-17:30 toen weer door de regen naar huis en nu is het ook weer aan het stortregenen En ik dacht dat gisteren dan toch eindelijk de zomer begonnen was
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_51532915
hier heb ik nog steeds hoge temperaturen, lichtjes bewolkt, nog geen regen op komst zo te zien
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 16 juli 2007 @ 20:49:02 #176
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_51534644
je mag wel wat van mij hebben hoor, ReM , het regent hier nu nog steeds, het is nu wel weer ietsjes lichter geworden.
Fuck the EBU.
pi_51535837
hier nog steeds niks
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 16 juli 2007 @ 21:28:35 #178
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_51536286
ik hoef vandaag niet meer weg, dus van mij mag het nu blijven regenen, totdat ik er weer doorheen moet morgenvroeg, dan moet het wel weer droog zijn
Fuck the EBU.
pi_51536688
ik wens je er veel succes mee, ik ga naar beneden, lekker bank hangen

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 16 juli 2007 @ 21:39:28 #180
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_51536719
quote:
Op maandag 16 juli 2007 21:38 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wens je er veel succes mee, ik ga naar beneden, lekker bank hangen

veel plezier
Fuck the EBU.
pi_51540756
quote:
Op maandag 16 juli 2007 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond allemaal hier ben ik dan ook weer eens. Vandaag gewerkt van 7-17:30 toen weer door de regen naar huis en nu is het ook weer aan het stortregenen En ik dacht dat gisteren dan toch eindelijk de zomer begonnen was
Om 18.15-18.30 brak hier ff de pleuris uit.. Onweer, wolkbreuk.. en overgelopen kassen en straten.

Ik denk dat Bootje wel weer natte voeten zal hebben
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  dinsdag 17 juli 2007 @ 03:40:10 #182
104963 ETA
European Travel Author
pi_51546974
quote:
Op maandag 16 juli 2007 18:25 schreef Frrreek het volgende:
Sommige dingen klinken heel bekend ETA. Bussen heb ik dan ook praktisch nooit genomen. Via m'n stage kreeg ik wel ranzig veel advies, dus het bedrijf dat met busjes naar beide airports gaan is zo gevonden (www.havas.net voor de geinteresseerden ). Ik moet dus ook naar Sabiha Gökçen, en ik kwam er zojuist achter dat Havas daar niet meer om 2 uur naartoe gaat. Gelukkig heeft Corendon nog een plekje in de bus over, dus ik sta om 2:10 op Taksim square, om uiteindelijk rond 7:30 in Nederland te zijn.
Havas was het idd

Trouwens, vind je "Constantinopel" niet veel mooier/avontuurlijker/exotischer/geiler/orientaler klinken dan Istanbul?
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 06:23:47 #183
104963 ETA
European Travel Author
pi_51547596
Wat gebeurde er exact 80 jaar geleden:
quote:
De rechercheur C. v. H. uit de Violiet straat is gewond geraakt. Na een raadszitting bij het raadshuis gleed hij buiten uit, waarna zijn revolver per ongeluk afging en hem in zijn been trof. Hij is opgenomen in het ziekenhuis. Meer nieuws over de rechercheur later
Mijn reisfotos!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 07:56:46 #184
112687 Teardrop-nl
pi_51547991
Goedemorgen maar weer allemaal
  dinsdag 17 juli 2007 @ 08:03:30 #185
112687 Teardrop-nl
pi_51548032
quote:
Laren krijgt bordeel met golfbaan
Een Europese primeur voor de gemeente Laren: het Gooise plaatsje krijgt deze maand een bordeel met een golfbaan. Dat schrijft De Telegraaf. Seksclub Boccaccio wordt al decennia gefrequenteerd door omroepfiguren en welgestelde zakenlieden. Die kunnen nu tussen het seksen door nog even een balletje slaan. Een woordvoerder van het erotische etablissement wil er wel de nadruk op leggen dat het niet de bedoeling is dat klanten met dames de baan op gaan om daar seks te hebben. Daar zijn speciale kamers voor.
Als ze dan maar wel goed in de gaten houden tegen welke ballen ze gaan slaan
  dinsdag 17 juli 2007 @ 08:23:55 #186
104963 ETA
European Travel Author
pi_51548198
lekker heet weer vandaag loop je langs de stukken waar geen airco is, alsof je een subtropisch zwemparadijs binnenloopt maar dan warmer en benauwder.......... en das geen lol aan zonder zwembad ik snap echt niet hoe die lui hier buiten kunnen werken. Zie gewoon enkele arbeiders buiten aan het werk.... stay in school kids!!
Mijn reisfotos!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 08:25:18 #187
112687 Teardrop-nl
pi_51548207
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 08:23 schreef ETA het volgende:

lekker heet weer vandaag loop je langs de stukken waar geen airco is, alsof je een subtropisch zwemparadijs binnenloopt maar dan warmer en benauwder.......... en das geen lol aan zonder zwembad ik snap echt niet hoe die lui hier buiten kunnen werken. Zie gewoon enkele arbeiders buiten aan het werk.... stay in school kids!!
Of je moet gewoon ergens gaan werken waar airco aanwezig is
  dinsdag 17 juli 2007 @ 08:33:45 #188
104963 ETA
European Travel Author
pi_51548275
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 08:25 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Of je moet gewoon ergens gaan werken waar airco aanwezig is
gelukkig hebben ze hier wel een airco Alleen hebben ze enkel glas, dus dat werkt als een perfecte verwarming... dus mijn plekje is wel redelijk warm, maar je moet wat voor over hebben om het mooiste plekje bij het raam te krijgen

vanavond GTA:SA es spelen ff opnieuw gedownload, wel ff zin in wat zinloos rondschieten en een ander nieuw "spel", een space flight sim: Orbiter. Zou wel leuk zijn, maar nog niet geprobeerd........
Mijn reisfotos!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 08:37:52 #189
112687 Teardrop-nl
pi_51548310
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 08:33 schreef ETA het volgende:

[..]

gelukkig hebben ze hier wel een airco Alleen hebben ze enkel glas, dus dat werkt als een perfecte verwarming... dus mijn plekje is wel redelijk warm, maar je moet wat voor over hebben om het mooiste plekje bij het raam te krijgen

vanavond GTA:SA es spelen ff opnieuw gedownload, wel ff zin in wat zinloos rondschieten en een ander nieuw "spel", een space flight sim: Orbiter. Zou wel leuk zijn, maar nog niet geprobeerd........
Dan heb je tenminste wel iets om naar te kijken als je je verveeld, je kunt namelijk uit het raam zitten staren

GTA:SA blijft een leuk spel om te spelen , die ander ken ik niet. Ik hou het toch maar bij CS en C&C Renegade om te gamen... over oud gesproken
pi_51548325
vanacht VEEEEETTTE onweer gehad! en nu schijnt het zonnetje weer VOLOP!
Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 08:45:08 #191
112687 Teardrop-nl
pi_51548388
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 08:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Bij ons is er helemaal geen onweer geweest. Tenminste niets wat ik heb gemerkt. Heb heerlijk doorgeslapen vannacht
pi_51548432
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 08:45 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Bij ons is er helemaal geen onweer geweest. Tenminste niets wat ik heb gemerkt. Heb heerlijk doorgeslapen vannacht
ik schrok wakker want het leek wel een oerknal...! Echt recht boven mn hoofd dat onweer!
Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 08:51:35 #193
112687 Teardrop-nl
pi_51548453
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 08:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

ik schrok wakker want het leek wel een oerknal...! Echt recht boven mn hoofd dat onweer!
Waarom gebeurt dat nou niet bij mij onweer is cool
  dinsdag 17 juli 2007 @ 08:56:05 #194
104963 ETA
European Travel Author
pi_51548503
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 08:37 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Dan heb je tenminste wel iets om naar te kijken als je je verveeld, je kunt namelijk uit het raam zitten staren

GTA:SA blijft een leuk spel om te spelen , die ander ken ik niet. Ik hou het toch maar bij CS en C&C Renegade om te gamen... over oud gesproken
http://orbit.medphys.ucl.ac.uk/orbit.html

ik hou wel van sims, ik zit net de manual te lezen. Het is een erg realistische sim. Lijkt me prachtig mooi om met de Space Shuttle te lanceren en dan in orbit te komen en te koppelen met de ISS. En naar de maan vliegen
Mijn reisfotos!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 09:00:33 #195
112687 Teardrop-nl
pi_51548579
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 08:56 schreef ETA het volgende:

[..]

http://orbit.medphys.ucl.ac.uk/orbit.html

ik hou wel van sims, ik zit net de manual te lezen. Het is een erg realistische sim. Lijkt me prachtig mooi om met de Space Shuttle te lanceren en dan in orbit te komen en te koppelen met de ISS.
'k hou niet zo van simulatoren

Laat mij maar gewoon mensjes neerknallen
  dinsdag 17 juli 2007 @ 09:30:18 #196
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_51549120
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 08:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Huh, daar heb ik dan écht helemaal niks van mee gekregen, weet je zeker dat je het niet hebt gedroomd?

Goeiemorgen allen!
pi_51549232
Goeiemorgen,

zit hier op m'n vakantiewerk en heb helemaal geen zin meer..!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 09:40:33 #198
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_51549304
Man, deze stage sloopt me echt!
Gister na het eten gelijk in slaap gesukkeld, om 9u naar m'n bed gestrompeld, hele tijd wel redelijk geslapen en nu nog steeds hondsmoe.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
  dinsdag 17 juli 2007 @ 09:44:19 #199
112687 Teardrop-nl
pi_51549361
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 09:36 schreef Stienn het volgende:
Goeiemorgen,

zit hier op m'n vakantiewerk en heb helemaal geen zin meer..!
Vakantiewerk, stage, allemaal 1 pot nat
pi_51549423
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 06:23 schreef ETA het volgende:
Wat gebeurde er exact 80 jaar geleden:
[..]

. Ik moest lachen

Goedemorgen allemaal
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: