hahaquote:Op maandag 16 juli 2007 12:24 schreef ETA het volgende:
[..]
und wo ist die referenziiiieeee nach StageSC???????
when in doubt about german language, think Allo, Allo.quote:
Where is The fallen Madonna with the big boobies?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:29 schreef ETA het volgende:
[..]
when in doubt about german language, think Allo, Allo.
Euh ja had een vriendin gevraagd maar nu heb ik de Berliner Zeitung ipv de Berliner Morgenpost, zou je dat nog na kunnen bestellen ofzo?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
had gezegd dat je er in stond...! dan had ik hem voor je gekocht...!![]()
referenz?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:24 schreef ETA het volgende:
[..]
und wo ist die referenziiiieeee nach StageSC???????
Erm lekker weer ?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
lekker weertje, straks ff met wat muziek lekker op het gras liggen, beetje bruin worden
Het was weer gezelligquote:Op maandag 16 juli 2007 13:33 schreef ReMcOrE het volgende:
hier schijnt de hele dag de zon al, nergens last van
ben nu ff weg, boodschapjes doen![]()
In het Westen heeft het net ff flink geonweerd... alweer..quote:Op maandag 16 juli 2007 13:33 schreef ReMcOrE het volgende:
hier schijnt de hele dag de zon al, nergens last van
ben nu ff weg, boodschapjes doen![]()
Momenteel is het hier fucking 34 graden met een stralend blauwe luchtquote:Hitzewelle hält noch an - erste Gewitter im Westen
Auch der Wochenstart ist noch sehr heiß. Mit Höchsttemperaturen zwischen 31 und 35 Grad, im Osten bis zu 39 Grad, bleibt es überall sommerlich. Im Westen später erste Gewitter.
Hij dacht zeker dat hij beroemd was en daarom zovaak gefotografeerd werdquote:Nederlander in Noorwegen 17 keer geflitst
Gedurende de afgelopen tijd heeft een 24-jarige Nederlander hard over de Noorse wegen gereden. Zo hard zelfs, dat hij 17 keer geflitst is. Hij reed in een Alfa Romeo en reed meer dan 130 km/uur waar slechts 80 was toegestaan. Hij werd op de gevoelige plaat gezet in het oosten, westen en midden van Noorwegen, voordat hij uiteindelijk werd gearresteerd. De politie trof bovendien een gestolen mobiele telefoon in de auto aan. De man moet nu voorkomen en zal worden gestraft.[/b]
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mensen met zon hebben geluk, hier is het bewolk en ranzig benauwd
Nee het zit zeker niet mee, met lekker weer moet ik weer werken. 2 weken vakantie gehad en bijna alleen maar regen gehad...quote:Op maandag 16 juli 2007 14:16 schreef Leinonlein het volgende:
Arme Teardrop, het leven zit ook niet mee he?
Hier is zon maar het is wel daaaamn heet! Echt niet om uit te houden hier, met 25 man doen met 4 lullige ventilatoortjes is ook niet echt geweldig. Maar goed, gelukkig is er water! *puf puf puf puf*
wij gingen daarnet buiten de deur eten...!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:16 schreef Leinonlein het volgende:
Arme Teardrop, het leven zit ook niet mee he?
Hier is zon maar het is wel daaaamn heet! Echt niet om uit te houden hier, met 25 man doen met 4 lullige ventilatoortjes is ook niet echt geweldig. Maar goed, gelukkig is er water! *puf puf puf puf*
Dat mag ik wel hopen inderdaad dat ik meer verdien als een stagiaire maar denk dat ik me daar inderdaad niet druk over hoef te maken dus dat is inderdaad wel een troost. Maar ik verveel me net zo hard als een stagiaire daarom dat ik ook nog in dit topic rondhangquote:Op maandag 16 juli 2007 14:20 schreef Leinonlein het volgende:
Misschien 1 vreugd, je verdient waarsch. meer dan ik als stagiaire en ik verveel meeee
Bovendien, om 19:00 is het zonnetje er vast nog wel
Wat sociaal van je ! dan blijven die biertjes tenminste niet zielig alleen staanquote:Op maandag 16 juli 2007 14:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ow Lein! heb je al in het Berlijn topic gekeken? als jij op vakantie bent is Beerfest in Berlijn!maar omdat je het moet missen drink ik al jouwn biertjes ook wel op!
Ik vind het gewoon zonde als bier dood slaat...!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat sociaal van je ! dan blijven die biertjes tenminste niet zielig alleen staan
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 16 juli 2007 14:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zonde als bier dood slaat...!![]()
Ik zal alle biertjes die jij moet missen dubbel drinken, dan weet ik zeker dat je er geen 1 mist!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:36 schreef Leinonlein het volgende:
Shit shit shit shit shiiiiiiiiiiiiiiiiiit!
Waarom doen ze zoiets nou net als IK op vakantie ben! Woon je potverdikkie een jaar hier, ga je 1 weekje op vakantie en dan is er een bierfeest? Onbegrijpelijk, dan maar zelf een bierfeest organiseren in de tuin ofzo hihi *huil*. Had het nog niet gezien omdat het nieuwe Berlijn topic nog niet in "my topics" stond.
Maar kun jij dan voor mijn biertjes zorgen Kuni? Dat is nou toch weer sociaal van je!
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:44 schreef Leinonlein het volgende:
Ja het ziet er echt ontzettend tof uit, maar goed, misschien een goed excuus om volgend jaar nog eens terug te komen naar Berlijn hihi. Oh damn ik verga hier bijna van de hitte, ik kán gewoon écht niets doen op dit moment alleen water drinken en plassen
Shhhhtttt wij willen het niet wetenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En of ander woord wat staat voor koelte
A I R C Oquote:Op maandag 16 juli 2007 14:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Shhhhtttt wij willen het niet weten
Hoofdpijnquote:Op maandag 16 juli 2007 14:50 schreef Leinonlein het volgende:
Word jij ook zo duizelig teardroppie?
Ik kan niet spellen wat staat daar ?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
begrijp je?
Jij wilt straks echt niet naar buiten toe, lekker tegen zo'n muur van warme lucht aan lopen...quote:
Ik vind dit weer lekkerquote:Op maandag 16 juli 2007 14:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij wilt straks echt niet naar buiten toe, lekker tegen zo'n muur van warme lucht aan lopen...
Zweet breekt je meteen aan alle kanten uit
te ver weg!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:56 schreef Leinonlein het volgende:
Wie wil er een solero komen brengen naar mij?
Solero... lekkerquote:Op maandag 16 juli 2007 14:56 schreef Leinonlein het volgende:
Wie wil er een solero komen brengen naar mij?
"ober, de frietjes zijn koud geworden"quote:Op maandag 16 juli 2007 14:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
(morgen hamburger met patat eten?)
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:00 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
"ober, de frietjes zijn koud geworden"
Wat een slechte grap![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |