Kennedy lijkt me wel goed maar daarvan is nog maar de vraag hoe hij het gaat doen bij ons. Mitea vind ik niet goed genoeg en Manucharyan is te vaak geblesseerd. Er zijn dus te weinig goede buitenspelers bij Ajax.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Want jij vindt dat er geen goede buitenspelers zijn?
Witte sterren stralen natuurlijk niks uit, ik heb geen prolemen met die gouden sterren hoor.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:27 schreef BB-boy het volgende:
Als ze nou gewoon witte sterren maken en die erop borduren.
Leonardo?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:36 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Kennedy lijkt me wel goed maar daarvan is nog maar de vraag hoe hij het gaat doen bij ons. Mitea vind ik niet goed genoeg en Manucharyan is te vaak geblesseerd. Er zijn dus te weinig goede buitenspelers bij Ajax.
Schijnt goed te gaan. Waarschijnlijk is hij in september weer fit.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:41 schreef Suijk het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Leonardo?
Aissati en Alves.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mijn grootste zorg is eigenlijk Sneijder en in mindere mate Huntelaar. Stel dat zij gaan... Wie moet ze in vredesnaam opvolgen?
Aissati?quote:
en wat hebben we er aan als het een klein beetje opbrengt en de ploeg weer helemaal op elkaar ingespeeld moet raken?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:50 schreef F1Bas het volgende:
Reken maar dat wij minstens zoveel krijgen voor Huntelaar en Sneijder dan Aisatti en Alves moeten kosten.
Dat zal best, alleen de vraag is of PSV Aissati laat gaan, en of Alves tegen die tijd nog bij Heerenveen onder contract staat.. Ik zie Alves ook nog wel vertekken namelijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:50 schreef F1Bas het volgende:
Reken maar dat wij minstens zoveel krijgen voor Huntelaar en Sneijder dan Aisatti en Alves moeten kosten.
Dat ie van glas is is bekend ja. Maar de laatste tijd heeft ie weinig blessureleed gehad voor zover ik weet?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:36 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Manucharyan is te vaak geblesseerd.
Heb je werder uit gezien?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:41 schreef Vale17 het volgende:
Zonde dat het merendeel het niet ziet zitten in Lindenbergh.. Mijns inziens een verdomd goede verdedigende middenvelder, de perfecte schakel tussen de verdediging en het middenveld. Beter dan die lompe Heitinga.
Speelde hij toen verdedigende middenvelder? Overigens ben ik het er wel mee eens dat Heitinga vele malen beter is dan Lindenbergh, maar Werder Bremen uit heeft hier niets mee te maken,quote:
Als hij bij werder uit verdedigende middenvelder had gestaan was hij helemaal doodgespeeld door Diego. En ik hoef Lindenberg ook niet meer in ajax shirt te zien na werder uit.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Speelde hij toen verdedigende middenvelder? Overigens ben ik het er wel mee eens dat Heitinga vele malen beter is dan Lindenbergh, maar Werder Bremen uit heeft hier niets mee te maken,
Maar daar speelde hij dus niet. Wat lul je dan voor onzin?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:14 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als hij bij werder uit verdedigende middenvelder had gestaan was hij helemaal doodgespeeld door Diego. En ik hoef Lindenberg ook niet meer in ajax shirt te zien na werder uit.
Jonge die lindenberg kan niks wat praat jij allemaal dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maar daar speelde hij dus niet. Wat lul je dan voor onzin?
Hij kan niet meevoetballen, niet verdedigen, loopt krom en hij pakt domme rode kaarten in belangrijke uitwedstrijden terwijl hij een van de oudere spelers is en dus het goede voorbeeld moet geven.quote:
Nou vooruit, ik zal het eventjes voor je uitleggen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:19 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij kan niet meevoetballen, niet verdedigen, loopt krom en hij pakt domme rode kaarten in belangrijke uitwedstrijden terwijl hij een van de oudere spelers is en dus het goede voorbeeld moet geven.
Ja vet goede verdedigende middenvelder man met hem winnen we de champions league.
Ik zeg niet dat hij werder uit als vm speelde. Ik bedoel te zeggen dat als je werder uit gezien hebt je hem sowieso niet meer in ajax shirt wil zien.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik zal het eventjes voor je uitleggen.
Iemand hier zegt dat Lindenbergh een betere VM is dan Heitinga. Jij vraagt aan diegene of hij Bremen uit gezien hebt. Maar toen speelde Lindenbergh linksachter. Dus geen VM. Dus die reactie van jou ging nergens over.
Wat verder mijn mening over de voetballer Lindenbergh is, staat hier los van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |