Zegt genoeg dat zelfs niemand hem transvrij wil.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:34 schreef Doezelhaar het volgende:
Lindebergh had ik sowieso nooit in het Ajax-shirt willen zien.

Mee eens. Alleen niet met het woordje helaas.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:07 schreef Vale17 het volgende:
Slotconclusie: Lindenbergh weg, helaas. Heitinga is een verdediger, en Maduro moet de toekomstige verdedigende middenvelder worden.

quote:Op zondag 15 juli 2007 23:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Mee eens. Alleen niet met het woordje helaas.

Ik hoop op een vervanger voor Babel. En voor de rest is er niets nodig.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:49 schreef koningdavid het volgende:
Van Geel komt morgen gewoon stiekem met een kneiter van een aankoop, om maar eens een te weinig gebruikt woord te gebruiken.

Er is wel wat meer nodig, als je tenminste mee wilt doen om het kampioenschap en ook Europees nog enigzins iets wilt betekenen. Verder schat ik de kans dat Sneijder nu nog blijft erg klein in.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:52 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik hoop op een vervanger voor Babel. En voor de rest is er niets nodig.

www.UEFA.com is je vriend.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:52 schreef ub40_bboy het volgende:
Wanneer is de voorronde van de champions league en wanneer is die loting?

Zou er morgen niet iets bekend worden over Xabi Prieto?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:49 schreef koningdavid het volgende:
Van Geel komt morgen gewoon stiekem met een kneiter van een aankoop, om maar eens een te weinig gebruikt woord te gebruiken.

Loting vrijdag de 27ste.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:52 schreef ub40_bboy het volgende:
Wanneer is de voorronde van de champions league en wanneer is die loting?

Ja een controlerende middenvelder zou kunnen, maar dan moet het een toppertje zijn en geen middelmaat. We moeten eerst maar eens kampioen worden en het seizoen erna Europees.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Er is wel wat meer nodig, als je tenminste mee wilt doen om het kampioenschap en ook Europees nog enigzins iets wilt betekenen. Verder schat ik de kans dat Sneijder nu nog blijft erg klein in.

Arjen Robben naar Real Madrid? Fabio Cannavaro naar Chelsea?quote:

Zolang het maar bij denken blijftquote:

Alsof die in NL wilt komen voetballen? Laat hem maar naar Atlético Madrid gaan!quote:Op maandag 16 juli 2007 08:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zolang het maar bij denken blijft
Toch vrees ik alsnog een vertrek van Sneijder. Voor minstens 25 miljoen euro verkopen en JRR voor 10 miljoen halen![]()

Die komt niet nee. Maar laat mij even dromenquote:Op maandag 16 juli 2007 08:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alsof die in NL wilt komen voetballen? Laat hem maar naar Atlético Madrid gaan!![]()
Wesley Sneijder behouden, aan Real Madrid hetzelfde vragen als wat ze voor Kaka en Fabregas over hadden!

100 miljoen dusquote:Op maandag 16 juli 2007 08:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
aan Real Madrid hetzelfde vragen als wat ze voor Kaka en Fabregas over hadden!

Vraag aan Madrid maar rustig 30..quote:Op maandag 16 juli 2007 09:29 schreef HeatWave het volgende:
Zelfs al vangen we 22 miljoen voor hem, wat dan?

Rafael van der Vaart.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vraag aan Madrid maar rustig 30..
Wat dan?
Tsja, dan heb je een mooie koffer geld waarmee je op zoek moet gaan naar een opvolger..
Wie weet ik zo 1-2-3 ook niet..

Die wil niet, lijkt me...quote:

Dat zou voor Ajax wel een goede oplossing zijn idd..quote:

quote:Op maandag 16 juli 2007 09:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Fuck Raffie, we halen gewoon een extra aanvaller in de naam van Geert den Ouden.

Je hebt hem een heel seizoen zien voetballen, wekelijks 90 minuten lang?quote:Op maandag 16 juli 2007 08:50 schreef M0NTANA het volgende:
Iedere cent voor Xabi Prieto is er één teveel, die jongen gaat gegarandeerd mislukken bij Ajax. We moeten ons richten op iemand die bekend is met de rechtsbuitenpositie, geen rechtshalf.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |