Volgens mij is hij van origine een rechtsbuiten die bij zijn club als rechtermiddenvelder gebruikt word.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:49 schreef twi het volgende:
[..]
Het grappige is dat alle bronnen en opstellingen zeggen dat Xabi Prieto een rechtermiddenvelder is, en geen rechtsbuiten. We hebben al genoeg wannabe-rechtbuitens, en al genoeg rechtermiddenvelders. Onze rechtermiddenvelders zijn verdedigend ingesteld, dus is het een heel simpel rekensommetje dat iemand die gescout wordt als mogelijke rechtsbuiten gewoon niet in het elftal gaat passen. Of Ten Cate heeft hele andere plannen en Ajax gaat er van uit dat Sneijder sowieso vertrekt.
Misschien is dit internetscouting, maar als die Xabi Prieto echt van een bovengemiddeld niveau was qua voorzetten en passeerbewegingen, dan had YouTube ook wel vol gestaan met filmpjes van de beste man. De twee goals die ik kan vinden zijn beide strafschoppen.
Dat is precies wat het is. Dat jij Prieto's niveau afmeet aan het aantal filmpjes dat er van hem op YouTube staan, zegt wat dat betreft toch genoeg?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:49 schreef twi het volgende:
Misschien is dit internetscouting, maar als die Xabi Prieto echt van een bovengemiddeld niveau was qua voorzetten en passeerbewegingen, dan had YouTube ook wel vol gestaan met filmpjes van de beste man. De twee goals die ik kan vinden zijn beide strafschoppen.
Wie dan op van der meyde na?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:12 schreef M0NTANA het volgende:
Xabi Prieto is absoluut Ajax-onwaardig, lekker laten zitten in Spanje, waar zelfs de subtop niet in hem geinteresseerd is. Zegt allemaal genoeg, Ajax moet zich snel richten op een andere rechtsbuiten!
Je mag wel zo reageren, maar over elke boerenlul die toevallig een bal toevallig raakt staat er wel een filmpje. Natuurlijk is dit geen graadmeter van wat Xabier Prieto kan, maar wel een goede indicatie dat hij niet een speler is die mensen makkelijk passeert vanaf de flanken, goede assists heeft en zelf ook nog regelmatig scoort. En dat is het type speler wat we zoeken voor op rechts.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:03 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat is precies wat het is. Dat jij Prieto's niveau afmeet aan het aantal filmpjes dat er van hem op YouTube staan, zegt wat dat betreft toch genoeg?
Ja, of het zegt dat niemand de moeite heeft genomen een filmpje over hem samen te stellenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:23 schreef twi het volgende:
[..]
Je mag wel zo reageren, maar over elke boerenlul die toevallig een bal toevallig raakt staat er wel een filmpje. Natuurlijk is dit geen graadmeter van wat Xabier Prieto kan, maar wel een goede indicatie dat hij niet een speler is die mensen makkelijk passeert vanaf de flanken, goede assists heeft en zelf ook nog regelmatig scoort. En dat is het type speler wat we zoeken voor op rechts.
Als je blijkbaar al niet uitblinkt bij Real Sociedad, wat heb je dan bij Ajax te zoeken?
* In maart 2005 zette Tijjani Babangida een punt achter zijn loopbaan als gevolg van diverse blessures.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:21 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ikeda!![]()
voetballen T. Babangida en Finidi nog?![]()
Als Alves 10-12 miljoen kost, prima. Maar niet voor 20. En dan nog. liever een jongere speler die je later voor meer geld door kunt verkopen.quote:
En dan heb je een nog grotere zak geld en dan? Zoals heatwave al zei de grotere spelers koop je toch niet!quote:Op zondag 15 juli 2007 18:37 schreef twi het volgende:
[..]
Als Alves 10-12 miljoen kost, prima. Maar niet voor 20. En dan nog. liever een jongere speler die je later voor meer geld door kunt verkopen.
20 miljoen is te belachelijk natuurlijk, hadden we hem maar eerder moeten halen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En dan heb je een nog grotere zak geld en dan? Zoals heatwave al zei de grotere spelers koop je toch niet!
Laat Alves maar mooi hier heen komen voor 20 miljoen en hier 3 seizoenen voetballen met KJH!
Babangidaquote:Op zondag 15 juli 2007 18:22 schreef Apfel. het volgende:
babangida:
2005-2006: Ittihad Khémisset (Marokko
finidi tot 04 bij mallorca
Ik zou het er graag voor geven. Ik denk dat hij de voetballende capaciteiten van Sneijder wel kan evenaren. Alleen missen we dan Sneijder z'n schot. (Ik ga er dan maar even van uit dat hij als opvolger van Sneijder wordt gekocht wanneer die vertrekt).quote:Op zondag 15 juli 2007 18:51 schreef koningdavid het volgende:
Aissati is voor een miljoentje of 8 wel degelijk haalbaar denk ik.
Nee dat denk ik niet, dat hoop ik! Je weet nooit of een speler gaat slagen bij zijn team of niet maar een speler ala Alves kan een team enorm goed laten voetballen!quote:Op zondag 15 juli 2007 18:48 schreef twi het volgende:
Jij denkt dat Alves bij Ajax ook gelijk maar zo fantastisch voetbalt en scoort als bij Heerenveen, maar dat is helemaal niet zo vanzelfsprekend. En Suarez gaat na 3 jaar Ajax, mits hij niet flopt, gewoon minstens zijn aankoopbedrag opleveren hoor. Die jongen kan zich nog prima ontwikkelen. Is het geen 17 miljoen, dan misschien 10 of 12.
Daarbij is het gewoon een heel slecht plan voor een voetbalclub die leeft van de transferopbrengsten om een speler te kopen voor een bedrag wat je er nooit meer voor terugkrijgt.
Geloof ik geen moer van, PSV zet gewoon een enorme prijs op zijn kop..quote:Op zondag 15 juli 2007 18:51 schreef koningdavid het volgende:
Aissati is voor een miljoentje of 8 wel degelijk haalbaar denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |